X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    De eerste twee weken van juli 2019 hebben de kinderen in NRW geen vrijaf, zie https://www.schulferien.org/Schulfer...rien_2019.html Je kan er dan op weekdagen misschien wat drukte ondervinden door Jugend op schoolreis of die hun Ausschluss aan 't vieren is. Zo lang ze maar geen Anschluss vieren, moet je denken... (sorry!) Wellicht mogen we de opening van Rookburgh nog niet begin juli verwachten, dat wordt dan geen stormloop zoals begin juli 2016 met Klugheim. Mik dus op een weekdag voor 15 juli.

    Bij drukte kan je nog altijd een Quick-pass kopen: €16 en goed voor 4 attracties (excl. Taron) of te verdelen over meerdere personen. Gebruik deze niet meteen en ook niet bij een capaciteitsmonster à la Chiapas of Colorado Adv. Nog een hint: vroeg ter plaatse zijn = voor 09:00. Geld genoeg? Boek een parkhotel en doe overdag alle attracties behalve Taron. Daar mag je als hotelgast exclusief op wanneer het plebs het park heeft verlaten. Ik weet niet of dat op de avond voor of na je overnachting moet/kan, voorafgaand lijkt me het meest logisch. Pik overdag eventueel een show mee als het pokke-druk is. Naar mijn smaak: Musarteum > Jump > Schaats-show (ik betwijfel of die laatste doorgaat in de zomer).

    Als je kan: een weekdag in juni, maar niet meteen voor of na het Pinksterweekend. Te vermijden: brugdagen. Vorig jaar was ik er op een maandag voor 1 mei, dus geen feestdag en geen officiële verlofdag op school. Enorm druk, du jamais vu! En ook het weer speelt natuurlijk mee. De eerste week van de (lokale) Paasvakantie 2018 was het alle dagen regenachtig, behalve die zonnige vrijdag, toen wij er waren. In beide gevallen hield het park toen een uur langer open dan voorzien. De eerste zondag van september 2018 was het daarentegen opvallend minder druk. Nochtans hadden vele bezoekers ook zo'n gratis terugkom-kaart uit het voorjaar. Die waren in juli & aug. niet bruikbaar.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 20-01-19 om 17:19.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •