Smaken verschillen uiteraard, maar als je toch al heel lang uitkijkt naar enkele dagen EP, zou ik 'all the way' gaan:
zelf hebben we vorig jaar met 5 personen overnacht in hotel Colosseo tijdens de rustige eerste week van de Belgische paasvakantie.
3 overnachtingen, inclusief ontbijt en 2 dagen toegang tot EP. (aankomst op dinsdagmiddag, woensdag en donderdag in het park, vrijdagmiddag terug naar huis. Totale prijs was ongeveer 1000 Euro voor 5 personen, dus 200 euro per persoon voor 3 overnachtingen en 2 dagen ingang, wat me niet overdreven leek.
Het hotel is echt wel een toppertje, zeer mooi ingericht, mooi zwembad erbij (wij hadden geluk met het weer en hebben zelfs al buiten gezwommen in april, en neen, wij zijn geen ijsberen).
Bovendien hadden we vroeger toegang tot het park en ligt de hoteltoegang aan de achterkant, zodat we 's ochtends al enkele ritten Blue Fire konden meepikken in alle rust.
Gevolg: die 4 dagen zijn in zijn geheel een fantastische herinnering gebleken. Uiteraard hadden we ook ergens goedkoper kunnen gaan, maar dan was het plaatje niet 'af' geweest.
Als ik elk jaar naar EP zou rijden, zou ik waarschijnlijk wel een goedkopere optie kiezen, en dit is dus mijn persoonlijke mening, ik heb alle begrip voor de keuze van anderen.