X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    PHL abo's zijn te vergelijken met die van Efteling: best duur en wel eenmalig per jaar gratis toegang tot enkele top-parken (EP, Liseberg, ...). Kortingen op de abo-prijs zou ik daar niet verwachten. Trouwens, Heide Park doet nu niet mee aan zwarte vrijdag, vorig jaar heb ik daar een hele vette slag geslagen. Verschil met Efteling: kinderen betalen minder voor een PHL-abo, maar mogen dan b.v. maar 10 keer per seizoen / jaar het park binnen.

    Als je voor 2020 een 5-tal bezoeken plant aan PHL, zou ik eerder voor een Belgisch of Nederlands abo gaan (helaas niet meer BJL, wel Zoo Antw. of Walibi of Plopsa of Hellendoorn):
    1 keer in voorjaar 1/2 prijs (Plopsa -40%) + gratis terugticket scoren voor voorjaar of najaar (hint: najaar -> F.L.Y.)
    1 keer zomerticket scoren aan 1/2 prijs en terugticket voor de zomer (hint: einde schoolvakantie in NRW al rond 12 aug. 2020)
    Tijdens een najaar-bezoek een Winterraum ticket scoren of er tijdig bij zijn bij online pre-verkoop.

    Zonder enig abo, lijkt een midweekse tweedaagse eind aug. mij een goede optie.

    Nee, bovenstaande is niet mijn planning voor volgend jaar. Enkel begin juli ligt al vast, met Plosa- of Efte-abo. Veel hangt af van de verlenging van hun gratis terugkom-actie. Wie weet gaan ze dat afschaffen wegens stormloop op F.L.Y. Of net blijven hanteren in het voorjaar, opdat er anders te veel mensen hun eerste bezoekje zouden uitstellen. Toen Taron erbij kwam eind juni 2016, werd die terugkom-actie iets verscherpt (i.p.v. geldig tot 7 juli werd dat tot 30 juni en terug vanaf 1 sept.). Een jaar later kwam er wel de extra terugkom-actie voor de zomer bij.

    BTW: ook gratis inkom op je verjaardag, maar natuurlijk geldt dan de gratis terugkom niet.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    In een Belgisch of NL abo ben ik eigenlijk niet meteen geinteresseerd. Met korting via het werk van mijn vriend kunnen wij al zeer goedkoop naar bijna alle BE parken en die parken staan ook zeker niet jaarlijks op onze planning.
    Phantasialand en Disneyland (arrangement of dagticket met eerder genoemde korting) wel, en Europapark ook regelmatiger. Phantasia rijden we maar iets langer dan een uur op dus is dat onze voorkeur geworden voor daguitstappen (Taron quanten en eten bij Rutmor). We gaan bijna altijd doordeweeks buiten vakanties. Dit jaar 2x gegaan met inderdaad de terugkom-actie. En wintertraum hadden we willen doen was het niet dat een verhuis wat roet in het eten kwam gooien (verdorie dat neemt veel tijd in beslag!). Maar ok, bedankt voor je reactie; zo weet ik dat ik allesinds niet hoef te wachten met kopen tot er speciale acties komen want dat die er normaal toch niet komen!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •