Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
Het is te zien welke winkel he De meeste klanten zien wij hooguit 2 of 3 keer per jaar hoor. Ik juich het niet toe (verre van zelfs, maar zo'n dagen zijn heel saai), maar ik heb er wel begrip voor. De kosten blijven hetzelfde maar de opbrengst keldert, waarom dan in godsnaam open houden en/of op volle capaciteit werken? En een groot scherm is bijna geen optie, want naast het grote scherm zelf moet je ook nog geld betalen om dit te mogen uitzenden én je lokt daarmee echt niet de massa om de kosten van dat scherm te kunnen dekken. En bij pretparken is dat ook het geval, zie maar naar de getuigenis van tijdens België - Ierland, toen het park extreem rustig was...
Het ligt er idd aan welke winkel, maar alsnog vind ik het persoonlijk appelen en peren zelf werk ik als vakantiejob in de supermarkt en ken dus ook van die dagen dat het extreem rustig is (Kerstavond en oudjaar bijvoorbeeld), maar de winkel is dan wel gewoon open. En inderdaad, die dagen zijn heel saai.

Dan nog geloof ik niet dat de invloed zo groot gaat zijn in een pretpark als dat is in een winkel. België-Ierland was op 18 juni, nog midden in de examenperiode. Dan loopt er sowieso geen kat rond in Walibi (dat herinner ik me nog van uit de lagere school). Op 23 juni is dat heel anders, dan wordt het park normaal overspoeld door jongeren die net hun examens achter de rug hebben. Ik denk dat dat dit jaar niet anders zal zijn, zeker niet als de weergoden ons gunstig zijn.

Als ik die dag niets te doen zou hebben, is de kans groot dat ik ook in Walibi zit. Ik zal het dan zien