X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 36 van de 47 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 720 van de 927
  1. #701

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    In juli hebben ze zomervakantie in Polen, dan lijkt het me alvast drukker te zijn dan de andere data die je voorstelt. Die andere 2 data lijken me allebei wel goed. Doordeweeks is de kans op drukte miniem en aangezien de Polen nog enorm gelovig zijn is de kans groot dat die zondag eerder naar de kerk gaan dan naar een pretpark.

  2. #702

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik was er begin juli 2018: zeer kalm maar wel enkele dagen te vroeg om Hyp. te kunnen berijden: http://board.pretparken.be/showthrea...a-11-juli-2018

    Het waterpark oogt met monotone witte slides iets minder uitdagend, maar als je twee dagen gaat, zoek je misschien naar een datum met dat waterpark open.

    Remind dat Legendia in de zomer steeds gesloten was (is?) op maandagen.

  3. #703

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik heb een vraagje:

    Het is al tijdje geleden dat ik Ignace heb zien posten. Weet iemand of hij ok is?

  4. #704

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Ik heb een vraagje:

    Het is al tijdje geleden dat ik Ignace heb zien posten. Weet iemand of hij ok is?
    Ik ben eigenlijk blij dat je die vraag stelt, want ik deel al een tijdje dezelfde bezorgdheid.
    Once you sit back, you never go back.

  5. #705

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Ik heb een vraagje:

    Het is al tijdje geleden dat ik Ignace heb zien posten. Weet iemand of hij ok is?


    Ik zie op zijn facebook af en toe foto's van een of ander (buitenlands) pretpark verschijnen, dus ik vermoed dat hij méér dan ok is. Ik weet waarom hij zo inactief is geworden hier maar het is niet aan mij om dat hier neer te zetten.

  6. #706

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik ben eigenlijk blij dat je die vraag stelt, want ik deel al een tijdje dezelfde bezorgdheid.

    Ik wou het al eerder posten (na Halloween) maar met de baby ben ik het uit het oog verloren...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik zie op zijn facebook af en toe foto's van een of ander (buitenlands) pretpark verschijnen, dus ik vermoed dat hij méér dan ok is. Ik weet waarom hij zo inactief is geworden hier maar het is niet aan mij om dat hier neer te zetten.
    Bedankt voor de inlichting en ik versta het ook waarom je het niet zegt.
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 04-01-20 om 21:23.

  7. #707

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik zie op zijn facebook af en toe foto's van een of ander (buitenlands) pretpark verschijnen, dus ik vermoed dat hij méér dan ok is. Ik weet waarom hij zo inactief is geworden hier maar het is niet aan mij om dat hier neer te zetten.
    Laten we het erop houden dat hij het tegenwoordig heel druk heeft op het werk.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  8. #708

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Laten we het erop houden dat hij het tegenwoordig heel druk heeft op het werk.
    Ik was gewoon 'bezorgd' om mijn medeforumleden... Bedankt voor mij gerust te stellen.

  9. #709

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Klein vraagje naar plopsa funcard toe. De website is vernieuwd en er zijn héél veel voordelen die plots niet meer vermeld staan. Wij hebben een funcard die zomer 2019 aangekocht is, toen stond hier toch echt nog heel duidelijk een Efteling korting vermeld.
    Volgend weekend wilden wij dus een dagje Efteling doen, maar ik vind hier nergens nog iets terug ivm korting daarop met de funcard? Is dit omdat het winterseizoen is en binnenkort vermoedelijk de nieuwe kortingen voor het nieuwe seizoen erop zullen komen, of is deze eruit gevallen?
    Indien het laatste, hebben wij dan sowieso geen grond om hier aanspraak om te maken daar wij deze wél onder onze aankoopvoorwaarden vermeld stonden hadden op het moment dat we onze funcards aankochten?
    Ik meen me te herinneren dat het -4€ was tijdens zomerseizoen maar tijdens off season (zoals nu) 40% en wilde dit dus gaan dubbelchecken, maar zie niks meer staan...
    Iemand die hulp kan bieden?

  10. #710

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Klein vraagje naar plopsa funcard toe. De website is vernieuwd en er zijn héél veel voordelen die plots niet meer vermeld staan. Wij hebben een funcard die zomer 2019 aangekocht is, toen stond hier toch echt nog heel duidelijk een Efteling korting vermeld.
    Volgend weekend wilden wij dus een dagje Efteling doen, maar ik vind hier nergens nog iets terug ivm korting daarop met de funcard? Is dit omdat het winterseizoen is en binnenkort vermoedelijk de nieuwe kortingen voor het nieuwe seizoen erop zullen komen, of is deze eruit gevallen?
    Indien het laatste, hebben wij dan sowieso geen grond om hier aanspraak om te maken daar wij deze wél onder onze aankoopvoorwaarden vermeld stonden hadden op het moment dat we onze funcards aankochten?
    Ik meen me te herinneren dat het -4€ was tijdens zomerseizoen maar tijdens off season (zoals nu) 40% en wilde dit dus gaan dubbelchecken, maar zie niks meer staan...
    Iemand die hulp kan bieden?

    De Efteling korting doorheen het jaar was 4 €, maar de winterkorting, die geldig was vanaf de winterefteling geëindigd is, was voor 2020 nog niet bekend, daar stonden de datums van 2019 nog.

    Eigenlijk zijn alle Hollandse voordelen op Madurodam verdwenen, dus mogelijk zijn ze in onderhandeling. Best het park even mailen
    Laatst gewijzigd door bobby turbo; 06-01-20 om 13:58.

  11. #711

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Aanverwante vraag (en al eens eerder gesteld): Iem. ervaring qua korting met Plopsa Funcard in Liseberg? Officieel luidt het 'gratis inkom'. Efteling was voorheen ook vaag met dit voordeel, maar het bleek gratis inkom en gratis all-ride te zijn.

  12. #712

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    De Efteling korting doorheen het jaar was 4 €, maar de winterkorting, die geldig was vanaf de winterefteling geëindigd is, was voor 2020 nog niet bekend, daar stonden de datums van 2019 nog.
    Ondertussen is de site aangepast en krijg je bij de Efteling 8 euro korting met je Plopsa Funcard.

  13. #713

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Is Phantasialand in de winter eigenlijk ook al een uur voor openingstijd open met een beperkt aantal attracties, zoals in de zomer?

  14. #714

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Is Phantasialand in de winter eigenlijk ook al een uur voor openingstijd open met een beperkt aantal attracties, zoals in de zomer?
    Negatief :-)
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  15. #715

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Geen vraag maar in de rubriek 'Plopsaparken' vond ik niet meteen een passend topic.
    Dit jaar geen 50% korting meer in Bayern Park met een Plopsa Funcard. Al blijft het lijstje kortingen wel indrukwekkend.

    Toch twee vragen:

    Voor de -40% in EP: Gewoon naar kassa gaan of vooraf voucher aanvragen, zoals bij Efte-abo en in EP naar Gastenservice gaan?

    En werkelijk niemand met ervaring wat betreft het aanbod 'gratis Liseberg' (enkel inkom of ook all rides) met Plopsa Fun?

  16. #716

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Voor de -40% in EP: Gewoon naar kassa gaan of vooraf voucher aanvragen, zoals bij Efte-abo en in EP naar Gastenservice gaan?
    Toen wij er enkele jaren geleden gebruik van maakten moesten wij gewoon naar de Gastenservice gaan. Je moet niets op voorhand aanvragen. Uw abonnement wordt ter plekke in hun systeem gezet zodat ze daar kunnen controleren of je er al gebruik van gemaakt hebt of niet. Let wel op, je krijgt wel maar 1x 40% korting en enkel op dagtickets.

  17. #717

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Geen vraag maar in de rubriek 'Plopsaparken' vond ik niet meteen een passend topic.
    Dit jaar geen 50% korting meer in Bayern Park met een Plopsa Funcard. Al blijft het lijstje kortingen wel indrukwekkend.

    Toch twee vragen:

    Voor de -40% in EP: Gewoon naar kassa gaan of vooraf voucher aanvragen, zoals bij Efte-abo en in EP naar Gastenservice gaan?

    En werkelijk niemand met ervaring wat betreft het aanbod 'gratis Liseberg' (enkel inkom of ook all rides) met Plopsa Fun?
    Volgens Looopings (met hun nieuwe abonnementenpagina) betreft het enkel een toegangsticket en geen wristband.

  18. #718

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Thx, ik had het daar ook al gelezen. Beetje tegenvaller maar ach ...

  19. #719

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Iemand een idee hoe het met de Diamond Themepark Awards zit? Hun communicatie is niet bepaald verhelderend ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  20. #720

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Iemand een idee hoe het met de Diamond Themepark Awards zit? Hun communicatie is niet bepaald verhelderend ...
    Ze kunnen momenteel ook niet voorspellen wanneer het allemaal mag doorgaan he

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •