X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 11 van de 47 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 927
  1. #201

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    We gaan vier dagen, waarvan we de eerste dag zeer vroeg vertrekken en de tweede pas om tien uur terug gaan, dus we hebben voldoende tijd voor andere zaken. En we bezoeken de London Eye en Madame Tussauds al niet.

  2. #202

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Als de leerkrachten het al gevonden hadden begrijp ik het probleem niet. Een lagere prijs ga je nooit vinden. Schoolgroepen hebben steeds de laatste prijs van alle bezoekers.
    Als 12€ per persoon enorm veel geld is wil ik niet weten op welk budget jullie 4 dagen Londen gaan doen.
    Alles is duur in Londen, zelfs gewoon nog maar een drankje. De Tower of London bvb is voor scholen al 7,45 pond per persoon en daar ben je letterlijk op minder dan een uur rond.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  3. #203

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik denk ook dat je niets goedkoper zal vinden dan wat fkl8 hierboven aangaf. Indien je het nog zou combineren met een andere Merlin-attractie, kan je zo misschien nog iets van extra voordeel doen in een combopack, maar anders ook geen idee hoe je nog goedkoper zou kunnen gaan.

  4. #204

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    we hebben destijds een London-pass genomen, en daar kun je veeeeeel mee bezoeken voor een redelijke prijs. Als ik me goed herinner zat daar ook een dagkaart voor de metro bij.

  5. #205

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik ben van plan binnenkort naar Phantasialand te gaan met een vriend van me. We weten dat je in bepaalde zones in Duitsland een wegenvignet nodig hebt, maar weet er iemand waar precies? En vooral, hebben we dat nodig om naar Phantasialand te rijden?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #206

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    En vooral, hebben we dat nodig om naar Phantasialand te rijden?
    Ik ben al meerdere keren van en naar Phantasialand gereden, ik heb daar nog nooit een wegenvignet voor in overweging genomen, gebruikt of nodig gehad.

  7. #207

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    hier kun je de kaarten vinden waar je een vignet nodig hebt. Normaal is de regel dat je dit niet nodig hebt op autostrades die door het gebied lopen...http://gis.uba.de/website/umweltzonen/umweltzonen.php

  8. #208

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Een vraag voor forumleden met meer technische kennis: Het gebeurt weleens dat mensen na een panne geëvacueerd moeten worden uit een attractie. Hoe doen ze dit bij achtbanen die onder de rails hangen? Er is natuurlijk wel een trap langs de lifthill, maar hoe laten ze de passagiers veilig uit hun zitje kruipen als er zo'n diepe afgrond onder is?

    Ik heb dit zelf nog niet meegemaakt. het is dus gewoon een vraag uit interesse.
    Once you sit back, you never go back.

  9. #209

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Een vraag voor forumleden met meer technische kennis: Het gebeurt weleens dat mensen na een panne geëvacueerd moeten worden uit een attractie. Hoe doen ze dit bij achtbanen die onder de rails hangen? Er is natuurlijk wel een trap langs de lifthill, maar hoe laten ze de passagiers veilig uit hun zitje kruipen als er zo'n diepe afgrond onder is?

    Ik heb dit zelf nog niet meegemaakt. het is dus gewoon een vraag uit interesse.

    Sommige hangende achtbanen hebben een catwalk onder hun lift, zoals de B&M's. Daar kan je dus gewoon uit je stoeltje stappen. Andere hebben dan weer enkel catwalk naast de lift en in het geval van een evacuatie komt er een platform naar boven geschoven dat onder de zitjes komt. Zoals een soort lift, dit systeem zie je bij Vekoma SLC's. Let er volgende keer maar op als je Vampire in Walibi doet

    En indien beide systemen niet gehanteerd worden is het met een hoogtewerker vermoed ik.

  10. #210

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    inderdaad bij de vampire is dat goed te zien. Hier op sec 6 voor de snelle kijkers https://youtu.be/TdI0A-OEruI dan 'rij' je over een platform dat men onder de trein kan optakelen.

  11. #211

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik ben al meerdere keren van en naar Phantasialand gereden, ik heb daar nog nooit een wegenvignet voor in overweging genomen, gebruikt of nodig gehad.
    Heb je niet nodig. Valt er buiten zolang je de autostrade's volgt. En voor dit soort bestemmingen is er meestal een uizondering, ook al ligt het in een umweltzone. Centro Oberhausen is daar een mooi voorbeeld van. Midden in de umweltzone, maar tussen autostrade en parking is er een uitzondering. Voor Movieworld hetzelfde, ligt er net buiten.

  12. #212

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    We gaan vier dagen, waarvan we de eerste dag zeer vroeg vertrekken en de tweede pas om tien uur terug gaan, dus we hebben voldoende tijd voor andere zaken. En we bezoeken de London Eye en Madame Tussauds al niet.
    Klinkt als een top planning..
    Alles valt en staat met:
    - Wanneer ga je?
    - Hoe ga je?
    - Hoeveel attracties willen jullie doen?
    - Wat is het doel van de reis?

    Zowiezo, die tourist traps zijn het niet waard. Tussauds niet, Dungeon al helemaal niet. Dat zijn foliekes van de leerkrachten. Tenzij je graag lang aanschuift (een uur is niets) en in grote drukte zit.

    Het enige wat je in Londen nodig hebt is een Oyster kaart (altijd het goedkoopste!) voor de metro. Zonder dat verlies je 3 u per dag.
    Zeker als je overnachtingsplaats wat buiten het centrum ligt, wat bij scholen meestal zo is, is de metro ALTIJD sneller en goedkoper als met je eigen bus. En dan spreek ik over rap 1,5u sneller enkele rit.

    Wat ik wèl aanraad, en zijn geld altijd waard is: Spaar dat geld uit van die attracties, zorg dat je in de voormiddag om 10am bij de TKTS Ticket Booth op Leicester Square staat. Koop musical tickets last minute naar keuze en geniet er van. Met wat geluk kan je vanaf 14£ naar een wereldmusical gaan zien.

    Ook een aanrader is het Londen Transport museum.

    En wat absoluut een must do is: Camden Town!! (liefst op zondag) Wat je daar ziet en kan, kan op geen andere plaats in Europa.

    En kwa winkelen: Hamley's (speelgoed winkel waar je zelf en het personeel alles zit uit te proberen, met speelgoed dat je nèrgens anders gaat vinden, speciale series enz) De Disney store, de M&M's winkel en Harrods.
    Laatst gewijzigd door Apollo; 18-11-17 om 06:40.

  13. #213

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Grappig eigenlijk dat tourist traps doen afgeraden word, terwijl we nota bene op een pretparkforum zitten . Zelf heb ik de Dungeon in Amsterdam gedaan en vond er echt niets aan: ik zou eerder voor Tussauds kiezen, die hebben een best nog toffe darkride in Londen.

  14. #214

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Grappig eigenlijk dat tourist traps doen afgeraden word, terwijl we nota bene op een pretparkforum zitten . Zelf heb ik de Dungeon in Amsterdam gedaan en vond er echt niets aan: ik zou eerder voor Tussauds kiezen, die hebben een best nog toffe darkride in Londen.
    Als het tussen die 2 gaat zou ik ook Tussaud nemen. Kunnen ze nog met Justin Bieber op de foto .
    In Hamburg zou ik de Dungeon dan weer wèl aanraden. Alle attracties, Miniatur Wonderland bijvoorbeeld, zitten daar bij elkaar in dezelfde straat. Je kan daar relatief goedkoop binnen in pakketvorm met de rest van de attracties, zeker in groep. Wachttijden zijn miniem, en als ze er zijn krijg je gratis frisdrank of koffie ondertussen.

  15. #215

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apollo Bekijk Berichten
    Als het tussen die 2 gaat zou ik ook Tussaud nemen. Kunnen ze nog met Justin Bieber op de foto .
    In Hamburg zou ik de Dungeon dan weer wèl aanraden. Alle attracties, Miniatur Wonderland bijvoorbeeld, zitten daar bij elkaar in dezelfde straat. ... Wachttijden zijn miniem...
    In London heb ik nog - als pedagogisch ontspoorde leraar - met Dolphy geposeerd. Ik vraag me af of dat nu nog kan, of hebben ze die net als in Tuss. Berlijn achter plexiglas gezet?

    Korte wachtrij Wunderland Hamburg, das musst ein Witz sein!
    Zonder pre-boek ticket met tijdslot kan je er tot twee uur wachten (op een ochtendlijke weekdag begin augustus 2016). Dungeon vond ik er qua rides beter dan in Berlijn of Londen. Als pretpark-gek zou ik meteen een Merlin Premium abo aanbevelen. Daar mag je trouwens ook alle wachtrijen mee skippen, zeker handig bij sommige Sea Lifes. En halve prijs op alle Merlin-dingen in het VK.

  16. #216

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    @Phadd-F en Knessel: merci voor het beantwoorden van de vraag, ik zal er volgende keer in Vampire eens op letten
    Once you sit back, you never go back.

  17. #217

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Welke pretparken zijn er deze winter allemaal geopend?
    En welke hiervan vinden jullie zeker het bezoeken waard?
    Zijn er daarnaast ook speciale kerstmarkten (met attracties) die je zeker moet ontdekken?

    Zelf dacht ik vooral aan Winter Efteling, Winter Europa-Park, Wintertraum in Phantasialand, Magische Winterweken in Toverland, Disney's Betoverende Kerst, Winter Slagharen en natuurlijk Plopsland De Panne.

    Maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat ook Parc Astérix de deuren deze winter opende (staat ook bij de openingstijden hier op de parkpagina), maar op de eigen website kan ik hier niets meer van vinden. Gaat dit dan nog door?

  18. #218

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Welke pretparken zijn er deze winter allemaal geopend?
    En welke hiervan vinden jullie zeker het bezoeken waard?
    ...Zelf dacht ik vooral aan Winter Efteling, Winter Europa-Park, Wintertraum in Phantasialand, Magische Winterweken in Toverland, Disney's Betoverende Kerst, Winter Slagharen en natuurlijk Plopsland De Panne.
    Tivoli Gardens: https://www.tivoligardens.com/en/praktisk/aabningstider
    Heenvluchten vanuit CRL zijn momenteel spotgoedkoop tot 20 dec., terugvluchten helaas maar tot 13 dec.
    Zelf heb ik dit park enkel des zomers bezocht.
    Qua winterse sfeer vermoed ik dat dit authentieke park met de kerst haast onklopbaar is in Europa.

    Misschien is Berlijn een optie: http://board.pretparken.be/showthrea...-21-22-12-2015

  19. #219

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Welke pretparken zijn er deze winter allemaal geopend?
    En welke hiervan vinden jullie zeker het bezoeken waard?
    Zijn er daarnaast ook speciale kerstmarkten (met attracties) die je zeker moet ontdekken?

    Zelf dacht ik vooral aan Winter Efteling, Winter Europa-Park, Wintertraum in Phantasialand, Magische Winterweken in Toverland, Disney's Betoverende Kerst, Winter Slagharen en natuurlijk Plopsland De Panne.

    Maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat ook Parc Astérix de deuren deze winter opende (staat ook bij de openingstijden hier op de parkpagina), maar op de eigen website kan ik hier niets meer van vinden. Gaat dit dan nog door?
    Heb het eens nagevraagd bij de Parc Astérix Fans en daar zeggen ze dat het alleen via bedrijven te bezoeken is. Daarnaast kan het wel voor de Premium Pass abonnementshouders.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  20. #220

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Tivoli Gardens: https://www.tivoligardens.com/en/praktisk/aabningstider
    Heenvluchten vanuit CRL zijn momenteel spotgoedkoop tot 20 dec., terugvluchten helaas maar tot 13 dec.
    Zelf heb ik dit park enkel des zomers bezocht.
    Qua winterse sfeer vermoed ik dat dit authentieke park met de kerst haast onklopbaar is in Europa.

    Misschien is Berlijn een optie: http://board.pretparken.be/showthrea...-21-22-12-2015
    Bedankt voor de tips! Zeker eens bekijken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Heb het eens nagevraagd bij de Parc Astérix Fans en daar zeggen ze dat het alleen via bedrijven te bezoeken is. Daarnaast kan het wel voor de Premium Pass abonnementshouders.
    Oh Zo jammer :'(

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •