X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 19 van de 47 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 380 van de 927
  1. #361

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik neem aan dat je dan ook gewoon de zoo van Le Pal hebt gedaan, maar mij interesseert dat niet zo en ik richt me puur op het pretparkgedeelte (dus niet alleen puur om credits).

  2. #362

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Wij hebben de zoo gerushed omdat het attractiepark al vrij veel tijd in beslag nam. Jij zal de zoo ook moeten rushen omdat je er gewoonweg door moet om de nieuwe launch-coaster te doen.

  3. #363

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik neem aan dat je dan ook gewoon de zoo van Le Pal hebt gedaan, maar mij interesseert dat niet zo en ik richt me puur op het pretparkgedeelte (dus niet alleen puur om credits).
    Zo goed als niets van de zoo gezien wegens tijdsgebrek zoals hierboven gezegd word .

  4. #364

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    kort vraagje: zaterdag gaan we waarschijnlijk naar Phantasialand; iemand een idee of het er dan al druk zou zijn? Of zou maandag 30/4 (brugdag naar 1 mei...) beter zijn?

  5. #365

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    kort vraagje: zaterdag gaan we waarschijnlijk naar Phantasialand; iemand een idee of het er dan al druk zou zijn? Of zou maandag 30/4 (brugdag naar 1 mei...) beter zijn?
    Waarschijnlijk wel druk omdat het goed weer word. Anderzijds zou het kunnen dat de meeste tijdens de Duitse paasvakantie zijn geweest. Vorige vrijdag was de topdag: https://www.phantafriends.de/uploads...4bcde3e89d.jpg

    Deze week is het er wel vrij rustig, uiteraard omdat ze daar geen vakantie meer hebben.

    Ik ben er vorig jaar geweest op 30 april maar dat was een zondag en dat was de drukste dag ooit dat ik er heb meegemaakt. 1 mei was dan weer erg rustig omdat het slecht weer was. Of ze dit jaar op 30 april daar vrij hebben of nemen weet ik niet.

  6. #366

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    kort vraagje: zaterdag gaan we waarschijnlijk naar Phantasialand; iemand een idee of het er dan al druk zou zijn? Of zou maandag 30/4 (brugdag naar 1 mei...) beter zijn?
    Ik denk dat het 30 april ook druk kan zijn aangezien Duitsland ook 1 mei viert en dus waarschijnlijk de brug maakt.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  7. #367

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    kort vraagje: zaterdag gaan we waarschijnlijk naar Phantasialand; Of zou maandag 30/4
    Ik zou eieren voor mijn geld nemen en zaterdag gaan. Eind april loopt de gratis terugkomactie af. Hoewel ik zelf door agenda mismatchen tot dat eindweekend genoodzaakt ben, durf ik er vergif op nemen dat het daardoor over de koppen lopen wordt. Hetzelfde voor die maandag, want 1 mei is ook in Duitsland een feestdag geloof ik.

  8. #368

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik was er vorige week vrijdag. Nog net schoolvakantie in NRW maar vooral: de eerste droge en zonnige dag in weken. Nooit zo druk geweten, daar. Geen garantie, maar zo lukte het toen wel: begin b.v. met Mamba en dan een Winja, Nighthawk en Wakobato. Gebruik in de namiddag een quick pass voor b.v River Quest en de andere Winja of Maus. Colorado en Chiapas schuiven vlotter door. Taron was beduidedend minder druk in de late namiddag, idem voor Castle.

    Wij gaan opnieuw op ... 30 april. Dit is geen officiële verlofdag, Duitse scholen mogen één of enkele brugdagen kiezen. Het ziet er niet naar uit dat 1x2x actie wordt verlengd in mei. Dat was wel zo voorgaande jaren, denk ik. Of dit nu op de laatste actiedag een rush gaat veroorzaken, weet ik niet.

  9. #369

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ben van plan om komende maandag te gaan naar phantasialand trouwens? Mijn voorspelling is dat het rustig is, tenzij ik iets over het hoofd heb gezien?
    Je vois la vie en des biscuits.

  10. #370

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    We waren er gisteren en het was extreem druk. Taron heel de dag 90-120 min. Chiapas 60-80. River quest 75. Toch hebben we erg veel gedaan door vroege aankomst en single riders te gebruiken. Maus om 9.40u. Daarrna chiapas. Toen we uit chiapas kwamen stond deze al op 60. Colorado was altijd maar 15min (5 keer gedaan), idem voor temple. Taron 2 keer via single (15min). Chiapas 4 keer via single (5min). raik om 18.15u (15min). Maus nogmaals voor sluiting om 18.40u (5min).

    Maar als je als normaal gezin toekomt om 11u, en niet weet hoe je een dag moet plannen zoals wij, dan moet het gewoon pure horror zijn.

    Nog een tip: haal uw terugkomticket niet aan een parkuitgang s avonds. De rij aan de Mystery uitgang om 19u was niet te overzien. Wij hebben ze gehaald om 14u aan de hoofdingang. Ook de rij op de kaiserplatz om 18.45 was vrijwel leeg.
    Laatst gewijzigd door slimmerik; 15-04-18 om 16:38.

  11. #371

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Normaal gezien ga ik volgende week zaterdag 21/4 en ik verlaat het park niet zonder Taron gedaan te hebben
    Zelf schrikt een lange rij mij niet echt af, want tegen dan zal ik meer dan 15800 uur gewacht hebben. Maar handig om te weten dat er ook een Single Riders is. Is die bij Taron altijd beduidend korter dan de gewone wachtrij? Misschien kunnen we het dan zo oplossen als mijn gezelschap dat de beste strategie zou vinden.
    Once you sit back, you never go back.

  12. #372

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Normaal gezien ga ik volgende week zaterdag 21/4 en ik verlaat het park niet zonder Taron gedaan te hebben
    Zelf schrikt een lange rij mij niet echt af, want tegen dan zal ik meer dan 15800 uur gewacht hebben. Maar handig om te weten dat er ook een Single Riders is. Is die bij Taron altijd beduidend korter dan de gewone wachtrij? Misschien kunnen we het dan zo oplossen als mijn gezelschap dat de beste strategie zou vinden.
    Het antwoord is neen. Als er één attractie is waarbij de SRL bijna altijd even lang (of zelfs langer) is dan de gewone wachtrij, is het wel Taron. Afgelopen vrijdag (na eerdere ervaringen) nogmaals bevestiging gehad. Mijn moeder vertelde me toen dat ze 45 minuten in de SRL had gewacht, en de gewone wachtrij stond op... 45 minuten! Tegen het einde van de dag wilde ik nog een reride op Taron en toen ik naar daar ging was de SRL dicht (terwijl de gewone wachtrij nog open was). Ik vroeg even na bij een medewerker wat de reden was en hij vertelde mij dat er teveel mensen in de SRL stonden.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  13. #373

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Goh ervaringen verschillen bij SLR een keer opeen half uur er in terwijl gewone wachtrij 90 min was. Eigenlijk nog nooit evenlang in SLR gestaan als dat de gewone rij was. Op sommige dagen sluiten ze SLR regelmatig als die te lang wordt, eens leeg gewerkt gaat ze terug opien, ongeveer om dat twintig minuten. Wat maakt dat je er op een 20 a 30 minuten in zat.

  14. #374

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Normaal gezien ga ik volgende week zaterdag 21/4 en ik verlaat het park niet zonder Taron gedaan te hebben

    Wees gerust, wij willen allemaal Taron gedaan hebben hoor

  15. #375

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Wees gerust, wij willen allemaal Taron gedaan hebben hoor
    Dat klinkt alsof je met onze groep meegaat op 21 april? Omdat mensen op Facebook meestal hun echte naam gebruiken en hier op het forum een verzonnen naam,wordt het voor mij weleens verwarrend, dus ik ben benieuwd of mijn vermoeden al dan niet juist is
    Once you sit back, you never go back.

  16. #376

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Dat klinkt alsof je met onze groep meegaat op 21 april? Omdat mensen op Facebook meestal hun echte naam gebruiken en hier op het forum een verzonnen naam,wordt het voor mij weleens verwarrend, dus ik ben benieuwd of mijn vermoeden al dan niet juist is

    Spannend!

  17. #377

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik heb ook overal positieve ervaringen aan SRL's gehad, behalve bij Taron. Ook hier heb ik even lang aangeschoven als dat ik de gewone wachtrij zou gekozen hebben.

    Bij andere attracties heb ik tot nu toe hooguit 10 minuten moeten wachten tot het mijn beurt was. En ja, ik kies voor deze optie als de gewone wachtrij me te lang is

  18. #378

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Moet je om een abonnement te laten maken een pasfoto meebrengen of niet? Zelf een foto meebrengen, is dat iets uit het verleden of komt het nog voor?
    Ik weet dat ze vorig jaar in Walibi Belgium zelf ter plaatse een foto hebben genomen, maar misschien is dat niet overal of altijd zo?

  19. #379

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 8banen Bekijk Berichten
    Moet je om een abonnement te laten maken een pasfoto meebrengen of niet? Zelf een foto meebrengen, is dat iets uit het verleden of komt het nog voor?
    Ik weet dat ze vorig jaar in Walibi Belgium zelf ter plaatse een foto hebben genomen, maar misschien is dat niet overal of altijd zo?
    Bij bijna alle parken denk ik dat ze wel een foto ter plekke kunnen maken, Plopsa scant echter je paspoort in, die foto verschijnt dan op je abo.

  20. #380

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Verwachten jullie aanstaande zaterdag veel drukte in Bobbejaanland? Hoe zit het in de regel met de verkeersdrukte naar het park in de weekenden?
    En is het nog wel de moeite waard om dit park te bezoeken? Ik heb meerdere slechte ervaringen gelezen namelijk.

    En nog een laatste vraag, puur uit nieuwsgierigheid
    Ik zag dat het park morgen open is, terwijl het normaal doordeweeks vrijwel altijd gesloten is in April, is hier een speciale reden voor?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •