X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 47 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 927
  1. #21

    Re: Artikel de standaard

    Vrij basic artikel, niets dat ik nog niet wist. Ik moest enkel even heel hard lachen toen ze Symbolica een 'toestel' noemde
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #22
    borisvdd
    Guest

    Re: Artikel de standaard

    Een nietszeggend artikel met als samenvatting: "een park moet investeren om bezoekers te blijven lokken". Hehe, daar hadden we écht zelf niet kunnen op komen.

  3. #23

    Re: Artikel de standaard

    Het ergste vond ik de clickbait titel "Pretparken smijten met geld" die ze gebruikten op facebook. Precies alsof ze allemaal bezig zijn onzinnige uitgaven te doen, niets is minder waar.

  4. #24

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Foei, dan staat er ook nog Fantasialand in Duitsland...

  5. #25

    movie park of phantasialand?

    Binnen enkele weken vertrekken wij voor een midweek naar een Nederlands vakantiepark tegen de duitse grens. Wij willen 1 dag naar een pretpark gaan, nu ben ik aan het twijfelen, ofwel wordt het movie park ofwel phantasialand. We hebben 2 dochters, één van 8 en één van 13. Welk park verkiezen jullie? En zijn er ergens kortingen te vinden?

  6. #26

    Re: movie park of phantasialand?

    Phantasialand! Zeker en vast één van de leukste pretparken van Europa, terwijl ik Moviepark steeds vind aanvoelen als een B-parkje dat meer bezoekers over de vloer krijgt dan het verdient. Het is wel enkele jaren geleden dat ik Moviepark heb bezocht moet ik daarbij zeggen.

    Phantasialand scoort echter op alle vlakken goed tot perfect, zijn prijs zeker waard! Kijk zeker eens naar de pretparkdeals op deze site zou ik zeggen .

  7. #27

    Re: movie park of phantasialand?

    Ik heb beide parken afgelopen jaar bezocht. Moviepark zal je niet teleurgesteld thuis komen, tenzij je eerst naar Phantasialand gaat. Dan merk je toch duidelijk een niveauverschil. Phantasialand wint op inkleding, attracties, algemene organisatie... Moviepark is iets goedkoper denk ik.

    In moviepark ben ik met een bende elf/12 jarigen geweest, in Phantasialand met een 9 en een 11 jarige... in beide parken hebben de kinderen zich goed geamuseerd.

  8. #28

    Re: movie park of phantasialand?

    Ik zou toch ook Phantasialand aanraden en zeker als ze van achtbanen houden. Je kunt je er ook gratis laten grimmen, dus dat zullen de dochters waarschijnlijk ook wel tof vinden.
    Mocht je al een pretparkabonnement hebben zit er meestal al korting op voor Phantasialand.

  9. #29

    Re: movie park of phantasialand?

    bedankt voor de reacties, ik denk dat we voor phantasialand gaan kiezen, ze houden nogal alletwee van achtbanen, vooral de oudste is nogal een thrillseeker, de jongste is ook een durfal maar ze heeft jammer genoeg niet haar lengte mee met haar leeftijd. Ik heb ook gezien dat je op ticketveiling.nl kan bieden op tickets voor phantasialand, zou dit betrouwbaar zijn?

  10. #30

    Re: movie park of phantasialand?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elsje1979 Bekijk Berichten
    bedankt voor de reacties, ik denk dat we voor phantasialand gaan kiezen, ze houden nogal alletwee van achtbanen, vooral de oudste is nogal een thrillseeker, de jongste is ook een durfal maar ze heeft jammer genoeg niet haar lengte mee met haar leeftijd. Ik heb ook gezien dat je op ticketveiling.nl kan bieden op tickets voor phantasialand, zou dit betrouwbaar zijn?
    hmm, vraag ik me ook wel al even af.

    Heb wel al gezien dat er daar tickets soms geveild worden die duurder zijn dan als je ze gewoon zou kopen via andere sites met korting, dus wel goed opletten wat je daar doet lijkt me aangeraden.
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #31

    Re: movie park of phantasialand?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    hmm, vraag ik me ook wel al even af.

    Heb wel al gezien dat er daar tickets soms geveild worden die duurder zijn dan als je ze gewoon zou kopen via andere sites met korting, dus wel goed opletten wat je daar doet lijkt me aangeraden.
    Ik heb het erop gewaagd en ik heb 2 tickets gewonnen voor 71 euro, dus dat is 35,50 euro per ticket, ik heb al gezocht en ik kan ze volgens mij nergens goedkoper krijgen, je kan dan ook nog tickets bijbestellen aan dezelfde prijs of je ze hebt gewonnen en een ticket voor een kind kan je ook bijbestellen voor 34 euro, dus ik heb nu mijn 4 tickets voor 140,50 euro dus ik denk dat dat wel een mooie deal is.

  12. #32

    Re: movie park of phantasialand?

    Ah kijk eens aan, mooie deal inderdaad.

    Veel plezier gewenst!
    Je vois la vie en des biscuits.

  13. #33

    Re: movie park of phantasialand?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ah kijk eens aan, mooie deal inderdaad.

    Veel plezier gewenst!
    Dank u! Ik hoop dat het ons zal bevallen, ik ben ooit eens naar phantasialand geweest maar dat is 15 jaar geleden en ik vond het dan al een heel mooi park. Wat ik wel zie op de site van phantasialand is dat het nu open is vanaf 9 uur maar de attracties zijn toch maar open vanaf 10 uur dus heeft het toch geen zin van zo vroeg te gaan?

  14. #34

    Re: movie park of phantasialand?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elsje1979 Bekijk Berichten
    Dank u! Ik hoop dat het ons zal bevallen, ik ben ooit eens naar phantasialand geweest maar dat is 15 jaar geleden en ik vond het dan al een heel mooi park. Wat ik wel zie op de site van phantasialand is dat het nu open is vanaf 9 uur maar de attracties zijn toch maar open vanaf 10 uur dus heeft het toch geen zin van zo vroeg te gaan?
    In het berlin gedeelte zijn de paardenmolen enzo wel al vroeger dan 10u open. Dat was toch bij mijn laatste bezoek zo. Plus als je er vroeger bent kan je al wat rondkijken in het park natuurlijk.
    Je vois la vie en des biscuits.

  15. #35

    Re: movie park of phantasialand?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elsje1979 Bekijk Berichten
    Dank u! Ik hoop dat het ons zal bevallen, ik ben ooit eens naar phantasialand geweest maar dat is 15 jaar geleden en ik vond het dan al een heel mooi park. Wat ik wel zie op de site van phantasialand is dat het nu open is vanaf 9 uur maar de attracties zijn toch maar open vanaf 10 uur dus heeft het toch geen zin van zo vroeg te gaan?
    Je kan dan bijvoorbeeld al even kijken wat het park te bieden heeft of aan een attractie gaan staan die je zeker wil doen ik dacht trouwens ook dat er enkele attracties waren die al om 9u30 opende.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  16. #36

    Re: movie park of phantasialand?

    Klopt. Doorgaans zijn Colorado Adventure en Maus au Chocolat al vanaf 9:30 open. Vaak ook de Draaimolen en de zwiermolen.

    Het vroeg open gaan zorgt er wel voor dat het volk zich al wat verdeeld. Je kunt alvast de sfeer wat opsnuiven en eventueel wat ontbijten. Meeste horeca is dan weliswaar ook nog dicht, maar als ik me niet vergis is Heino's Kaffeehaus (nabij de grote draaimolen in Berlijn) wel al open.

  17. #37

    Re: movie park of phantasialand?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Klopt. Doorgaans zijn Colorado Adventure en Maus au Chocolat al vanaf 9:30 open. Vaak ook de Draaimolen en de zwiermolen.

    Het vroeg open gaan zorgt er wel voor dat het volk zich al wat verdeeld. Je kunt alvast de sfeer wat opsnuiven en eventueel wat ontbijten. Meeste horeca is dan weliswaar ook nog dicht, maar als ik me niet vergis is Heino's Kaffeehaus (nabij de grote draaimolen in Berlijn) wel al open.
    Bij mij was zelfs Black Mamba om 9u30 geopend.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  18. #38

    Re: movie park of phantasialand?

    Het ligt er aan. In de rustige periodes gaan attracties inderdaad al om 9u30 open, maar in de zomervakantie gaan er zelfs enkele om 9u00 al open en is het park 's avonds ook langer open.

    Op de site van Phantasialand staan nog een aantal dingen ivm kinderen. Misschien heb je er niks aan, maar voor het geval van wel geef ik het toch maar mee: http://www.phantasialand.de/nl/park/kinderen-familie/

  19. #39

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Heeft er iemand tips voor een bezoekje aan Movieland in Italië, gecombineerd met het Caneva waterpark? Beide parken zijn van 10 u tot 19 u open volgende week. Is het goed om te starten met het pretpark, of best eerst naar het waterpark?

  20. #40

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Het waterpark is meestal drukker, dus in dat opzicht zou ik daar eerst mee starten. Maar toch zou ik het risico niet willen nemen één van de geweldige attracties te missen...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •