X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 28 van de 47 EersteEerste ... 18262728293038 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 560 van de 927
  1. #541

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Als ik op de website van Toverland naar de attracties kijk, zou je zeggen dat er maar enkele attracties voor volwassenen zijn, en dat je dit vrij snel gezien hebt. Of heb ik het dan mis?
    Als je een ander soort overzicht wil, bekijk dan zeker eens de parkgids-pagina van Toverland op deze site.

    De meeste grote attracties in Toverland zijn zeker en vast leuk genoeg voor meer dan één keertje, maar je vind er ook opvallend veel onopvallende attracties die ook geschikt zijn voor volwassenen (Bootjesglijbaan, een funhouse, het boottochtje in het nieuwe themagebied enzovoorts)...

  2. #542

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Is het in de buurt van Toverland ook mogelijk om gratis te parkeren?
    Een stukje lopen is geen probleem.

  3. #543

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Er loopt bij mijn weten maar één 500 m lange weg van de rotonde (nabij de snelweg-afrit) naar Toverland. Daarlangs geldt natuurlijk een parkeerverbod. Nog dichter bij de snelweg is er een La Place met (gratis) parking. Google Map geeft van daaruit 2,5 km wandelen aan.

    Maar waarom gratis parkeren? Als je over de grens een voorraad maandverband of tandpasta koopt, krijg je gratis inkom in Toverland: https://www.kruidvat.nl/uitjes.

  4. #544

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Bootjesglijbaan
    Tenzij je over 100 kilo weegt en je niet graag tegen de muur botst *kuch*kuch*

  5. #545

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Misschien een rare vraag die hier niet echt thuishoort, maar ik wil het toch even nagaan.

    Niet zo lang geleden werd de Canvasisatie van het forum ingezet met een Tripreport waarin een overzicht van Belgische musea stond. Dat bracht mij op een idee. Vorige zondag heb ik een fietstocht gemaakt naar een groot bos waar wel een paar mooie en interessante dingen te zien waren. Zo veel zelfs dat ik niet helemaal rond geraakt ben en binnenkort nog eens terugga om het parcours volledig af te werken. Ik denk dat ik er wel een soort van verhaal over kan schrijven als ik een beetje mijn best doe, maar weet niet of zoiets thuishoort op ons forum omdat het niet pretparkgerelateerd is. Misschien zou het net iets te veel Canvasisatie zijn

    Mag ik alsnog proberen om er een TR over te schrijven - met zelfgemaakte foto's deze keer - of willen jullie dit liever niet?
    Once you sit back, you never go back.

  6. #546

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Laat maar komen, de wereld is groter dan coasters alleen

  7. #547

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Niet vragen maar doen. Dat van die canvasisatie was eigenlijk een beetje zelfspot en geen kritiek op andere leden. Ik dik al eens m'n verticale whereabouts aan met een museumpje of iets anders semi-relevant.

    Voor de website-crash stond hier een TR-citytrip te lezen over Dublin. Bij wijze van eerbetoon en als reis-advies, heb ik een stadswandeling als addendum gepost bij mijn Tayto Park-TR. Later deed ik hetzelfde voor Isla Magica.

    Een bosverkenning-TR kan dus ook wel, maar ik ben geen staff die daarover oordeelt.

  8. #548

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Komende week ga ik tijdens een bezoek aan Parijs met school naar Jardin d'aclimatation. Welke attracties mag ik er zeker niet overslaan? Want ik ben niet echt zo gekend met het parkje.

  9. #549

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Komende week ga ik tijdens een bezoek aan Parijs met school naar Jardin d'aclimatation. Welke attracties mag ik er zeker niet overslaan? Want ik ben niet echt zo gekend met het parkje.
    Ik ben er twee weken geleden geweest en slechts 2 van de 4 achtbanen waren open. Speed Rockets was tof, de wilde muis sla je beter over als je niet om de credit geeft, want die is echt slecht. Verwacht voor de rest niet teveel van het park, het is voornamelijk een soort van stadspark waar enkele attracties staan, die voornamelijk op kinderen/families gericht zijn.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #550

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Iemand een idee of je op de vermelde vervaldag op de Let's Go Pass de parken nog kan betreden, of is het abonnement die dag al niet meer geldig?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  11. #551

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Iemand een idee of je op de vermelde vervaldag op de Let's Go Pass de parken nog kan betreden, of is het abonnement die dag al niet meer geldig?
    in principe is het geldig tot en MET die dag

  12. #552

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Weet iemand hoe het over het algemeen met de drukte zit op het eerste Negen Pleinen Festijn op de zaterdag in de Efteling?
    Met welke wachttijden moet ik dan ongeveer rekening houden? Ik kan geen geschiedenis terugvinden van de wachttijden voor deze periode helaas.
    Ik heb namelijk verhalen gehoord dat het de eerste zaterdagen nog wel meevalt met de drukte, maar wil dit toch even zeker weten.

  13. #553

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Weet iemand hoe het over het algemeen met de drukte zit op het eerste Negen Pleinen Festijn op de zaterdag in de Efteling?
    Met welke wachttijden moet ik dan ongeveer rekening houden? Ik kan geen geschiedenis terugvinden van de wachttijden voor deze periode helaas.
    Ik heb namelijk verhalen gehoord dat het de eerste zaterdagen nog wel meevalt met de drukte, maar wil dit toch even zeker weten.
    De allereerste valt inderdaad meestal best mee, midzomer ga je enorme drukte kunnen hebben.

  14. 01-04-19, 18:41

    Reden
    Verkeerd topic

  15. #554

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    *waslijst aan parken en data*
    Wat was de vraag juist?

  16. #555

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Wat was de vraag juist?
    Woeps, was verkeerd gepost. Maar wou wel iets vragen over Aqualibi. Afgelopen weekend was ik er dus aanwezig, en opnieuw was het goed opletten geblazen om niet uit te glijden over de vloer. Helaas heb ik dit aan den lijve ondervonden... bij de eerste trede van de trap van de wildwaterbaan gleed ik uit en kwam ik terecht op de trap. Dikke lip, bloedende knie en een gekneusde rib ten gevolge. En ik was duidelijk niet alleen, want ik zag nog mensen rondlopen met bloedneuzen enzo.

    Zijn er nog mensen die hier al slechte ervaringen mee gehad hebben? Enige tips om dit in de toekomst te vermijden? Want ik vermoed niet dat ze de vloer binnenkort zullen vervangen...

  17. #556

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Woeps, was verkeerd gepost. Maar wou wel iets vragen over Aqualibi. Afgelopen weekend was ik er dus aanwezig, en opnieuw was het goed opletten geblazen om niet uit te glijden over de vloer. Helaas heb ik dit aan den lijve ondervonden... bij de eerste trede van de trap van de wildwaterbaan gleed ik uit en kwam ik terecht op de trap. Dikke lip, bloedende knie en een gekneusde rib ten gevolge. En ik was duidelijk niet alleen, want ik zag nog mensen rondlopen met bloedneuzen enzo.

    Zijn er nog mensen die hier al slechte ervaringen mee gehad hebben? Enige tips om dit in de toekomst te vermijden? Want ik vermoed niet dat ze de vloer binnenkort zullen vervangen...
    Ik heb ook al eens geslipperd in Aqualibi Ik geloof aan het trapje recht onder Flash, maar ik had me gelukkig nog kunnen herpakken. Daarentegen wel al bij 2 bezoeken een schouder bezeerd (geschaafd) in Rapido aan van die rotsen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  18. #557

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    In Aqualibi mag je waterschoenen dragen.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  19. #558

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Woeps, was verkeerd gepost. Maar wou wel iets vragen over Aqualibi. Afgelopen weekend was ik er dus aanwezig, en opnieuw was het goed opletten geblazen om niet uit te glijden over de vloer. Helaas heb ik dit aan den lijve ondervonden... bij de eerste trede van de trap van de wildwaterbaan gleed ik uit en kwam ik terecht op de trap. Dikke lip, bloedende knie en een gekneusde rib ten gevolge. En ik was duidelijk niet alleen, want ik zag nog mensen rondlopen met bloedneuzen enzo
    Moet daar nogal een bloedbad geweest zijn

  20. #559

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Heeft iemand een idee wanneer de attractie die word omgebouwd naar een Area 51 thema weer open gaat in Movie Park? Zal deze in juni nog open gaan of pas in juli?

    En kun je het all inclusive arrangement in Movie Park ook ergens los kopen?

  21. #560

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Heeft iemand een idee wanneer de attractie die word omgebouwd naar een Area 51 thema weer open gaat in Movie Park? Zal deze in juni nog open gaan of pas in juli?

    En kun je het all inclusive arrangement in Movie Park ook ergens los kopen?
    Deze attractie blijft tot juni gesloten vanwege uitgebreide renoveringen en vernieuwingen. De opening staat gepland voor begin van de zomervakanties.
    Vertelt het park.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •