X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 47 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 927
  1. #41

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Het waterpark is meestal drukker, dus in dat opzicht zou ik daar eerst mee starten. Maar toch zou ik het risico niet willen nemen één van de geweldige attracties te missen...
    Met andere woorden; deel je op in twee

    Ik zou starten met het waterpark, en rond 14u naar het pretpark gaan. Dan heb je de drukte 's ochtends ontlopen én is het rustiger in de namiddag omdat het merendeel van de gasten dan in het waterpark zit. Kijk wel goed wanneer de shows spelen, want die moet je echt wel meepakken.
    Welke dag van de week gaan jullie, want dat speelt ook wel echt mee.

  2. #42

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Het is nagenoeg onmogelijk beiden te combineren zonder iets te missen. Daarvoor is het park inmiddels te groot geworden. Niet fysiek, maar wat ze bieden kost tijd.

    Ken je nog die simpele raket-simulator van op de kermis van héél vroeger (de valkenier heeft er nog zo ene staan). Nou, trek maar alvast minstens een kwartier uit voor de rit (zonder wachtrij).

  3. #43

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    ik heb beide parken proberen te doen op een dag en kwam uren tekort om alles gedaan te krijgen (en toen was het er rustig)

  4. #44

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik zou eerst snel het pretpark afhaspelen om dan de rest van de dag te relaxen in het waterpark. Het pretpark is niet te onderschatten, maar vergeet ook niet dat je in de namiddag de warmste temperaturen hebt en in Italië kan dat natuurlijk oplopen. Persoonlijk zoek ik liefst dan verkoeling

  5. #45

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Bedankt iedereen voor de reacties! We hebben uiteindelijk een '2 parken, 2 dagen'-ticket genomen om alles op ons gemak te kunnen doen. De eerste dag in het Caneva-waterpark alles kunnen doen met heel redelijke wachtrijen. De tweede dag dan rustig Movieland Park afgewerkt. 's Avonds zijn we dan nog naar Gardaland gegaan, waar je vanaf 18 u een avondticket voor 20 euro kunt nemen (park is open tot 23 u). Ruim genoeg tijd om te eten en voor alles wat we wilden doen (Kung Fu Panda Master, Raptor, I Corsari, Ramses, Oblivion, Mammut, Fuga da Atlantide)

  6. #46

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    De nieuwe Space Mountain, telt die als een extra credit tov Mission 2?

  7. #47

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Neen, het is nog altijd dezelfde baan als bij opening. Nieuwe treinen die op een baan geplaatst worden en nieuwe projecties zorgen er niet voor dat het een nieuwe credit is.

  8. #48

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    hey,

    Ik had graag een beetje info gehad over Port Aventura?

    Liggen er kleine attracties ver van de grote attracties?
    Is het aan te raden om dat met een peuter(2jaar 80 a 85 cm) te doen?
    Hoelang heb je nodig om PA + waterparc te doen?
    Is er in Salou(of een aanrader?) ook een dierenpark?

    Bedankt

    Mike

  9. #49

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Hallo
    1.Port aventura heeft een groot kindergebied:Sesamo Aventura, gethematiseerd naar Sesamstraat. Maar dit wil niet zeggen dat er geen andere kinder aatracties zijn. Zo vind je naast de houten achtbaan Stampida een draaimolen. Tussen Hurakan Condor en El Diablo is er een paarden ritje en kleine molen. In China is er ook een klein kindergebied niet ver van Dragon Khan en er is een kindersplash naast het schommelschip.
    2Het park heeft veel kleine attracties voor kinder
    en is mooi gethematiseerd dus het is een aanrader voor kleine kinderen. Soms zie je tijdens een wandeling door het park dat er ineens ook een personage van Sesamstraat opduikt voor een Meet and Greet, vaak wachttijdloos.
    3.Als je het waterpark ook wil doen zou ik twee tot drie dagen rekenen. Als je voor twee dagen kiest doe je eerst een dag PA en de tweede dag eerst naar het Waterpark gaat en 's avonds dan nog PA bezoeken.
    Oftewel ga je twee dagen naar PA en doe je nog één dag waterpark.
    4.Zover ik weet heb je alleen een waterpark in La Pineda. Je kan ook nog naar ferrariland gaan, maar ik weet niet of je dit wel niets doet met een klein kindje.

  10. #50

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Bedankt voor de info en voor het snelle antwoord:

    1. Het is een beetje verdeelt dan ( gelijk EP).

    2. We kunnen ook genieten van het uitzicht(we gaan niet lopen) en we doen de eerste dag altijd een verkenning van alles.

    3. Ok thanks voor de tip

    4. zal ik zeker eens opzoeken thx. En ferraniland zou ik ook doen maar de dure prijs hou me tegen (TR Ignare). Maar waarschijnlijk zouden we het toch doen...

  11. #51

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Wat ik me ook afvroeg, ga je naar een Port Aventura Hotel of slaap je in een hotel, camping, huisje er buiten?

  12. #52

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Het zou voor september 2018 zijn. We zijn nog aant kijken, maar meestal huren we een huisje buiten het park

  13. #53

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Het zou voor september 2018 zijn. We zijn nog aant kijken, maar meestal huren we een huisje buiten het park
    Ik kan je aanraden een kamer in een hotel van PA te nemen. De toegangstickets zijn dan steeds inbegrepen en je kan voor een goedkopere prijs naar Ferrariland.
    Duur zijn de hotels zeker en vast niet. Vorig jaar in september heb ik 150€ per persoon betaald voor 2 overnachtingen in het Port Aventura hotel zelf inclusief 3 dagen toegang tot het park.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  14. #54

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Thx voor de info. We gaan kijken of het haalbaar is met ons kleintje...

  15. #55

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Is jullie kindje 2 jaar of 1 jaar? Want je schrijft 2 jaar maar vermeldt wel maar een lengte van een 1-jarige. Op zich niet zo belangrijk want sowieso mogen ze maar de helft doen. Maar het veranderd wel veel aan je tijdsindeling, zo kan je wel naar een show gaan met een 2-jarige, een 1-jarige heeft daar een te korte aandachtsboog voor...

  16. #56

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Nu is ze één jaar, maar wanneer we gaan, zal ze 2 jaar en 3 maand zijn en inderdaad die lengte moet groter zijn dan ik gezegd had...
    Over show maak ik me geen zorgen want we zijn naar de ijsshow geweest in EP en dat vond ze leuk. Ze heeft een hele tijd naast ons gezeten en het was toch een show van een 30 a 40 min...
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 24-07-17 om 09:18.

  17. #57

    Re: movie park of phantasialand?

    Phantasialand is zeker de beste keuze tussen die twee. Maar wel opgelet: als je zegt dat de jongste haar lengte niet mee heeft... In PHL hebben de meeste thrills een minimumlengte van 1m40 en de ride operators zijn héél aandachtig. Ze plukken er elk kind uit dat ietwat kleiner is en ze controleren heel consequent de lengte. Dus als de jongste kleiner is en ze wil graag overal mee op, weet dan dat de kans bestaat dat ze op verschillende attracties geweigerd zal worden.

  18. #58

    Re: movie park of phantasialand?

    Mocht de kleinste te klein zijn, zou ik ter plekke eens informeren naar baby switch. Weet niet zeker of ze het nog hebben, maar dat is dan wel heel handig.

  19. #59

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    iemand ervaring in Moviepark - eten in Van Helsing's Club?
    En de Lost Temple; is dat een kopie van BBJ, of heeft deze een andere film/thema?

  20. #60

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    iemand ervaring in Moviepark - eten in Van Helsing's Club?
    En de Lost Temple; is dat een kopie van BBJ, of heeft deze een andere film/thema?
    The Lost Temple heeft een andere film. In het Bobbejaanland is het met o.a. spinnen en in Movie Park is het met dino's.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •