X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 47 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 927
  1. #121

    Re: PHL: Wat is het verschil tussen de hotelkamers van Ling Bao?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cyberbeast Bekijk Berichten
    Veel wijzer maakt de site met niet maar wat is het verschil tussen de kamers "Mönch", "Konfuzius" en "Kaiser"?
    Je geeft héél weinig context, maar ik geloof dat ik er uit kan afleiden dat je het over hotelkamers in Ling Bao bij Phantasialand hebt. De eerste is de budget-kamer, de tweede is de middelmoot en de 3e is volgens mij iets suite-achtig. Een verschil in tarieven voor een verschil in luxe geloof ik.

  2. #122

    Re: PHL: Wat is het verschil tussen de hotelkamers van Ling Bao?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Je geeft héél weinig context
    Kijk naar de titel van de post: "PHL: Wat is het verschil tussen de hotelkamers van Ling Bao?".

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    maar ik geloof dat ik er uit kan afleiden dat je het over hotelkamers in Ling Bao bij Phantasialand hebt.
    Ik geloof het ook.

  3. #123

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    De eerste is de budget-kamer, de tweede is de middelmoot en de 3e is volgens mij iets suite-achtig. Een verschil in tarieven voor een verschil in luxe geloof ik.
    Ik denk het ook zo. De Konfuzius vind ik niet meteen, maar met de 1e heb je denk ik een kleinere kamer en met de laatste de grootste.

    De suites staan apart op de webiste, zie http://www.phantasialand.de/nl/hotel...kamers-suites/

    Ik boekte vorig jaar via booking.com en was een gewone kamer, maar die was tiptop. Daar hadden we niets op aan te merken.

  4. #124

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Excuus: ik had over de vetgedrukte titeltekst gelezen. Ik kom net terug van een bezoekje aan de Duitse variant van het online doolhof van Phantasialand. Hoewel ik Konfuzius ook niet gevonden heb, werd het prijsverschil tussen de Monik en Keizer-kamers er wel verklaard. Ze komen respectievelijk zonder of met zicht op het park. ;-)

  5. #125

    Re: PHL: Wat is het verschil tussen de hotelkamers van Ling Bao?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Je geeft héél weinig context, maar ik geloof dat ik er uit kan afleiden dat je het over hotelkamers in Ling Bao bij Phantasialand hebt. De eerste is de budget-kamer, de tweede is de middelmoot en de 3e is volgens mij iets suite-achtig. Een verschil in tarieven voor een verschil in luxe geloof ik.
    Mijn post werd verplaatst van "Duitse pretparken" naar hier door een mod. Daarom ging er wat info verloren. Maar het gaat inderdaad over de kamers in Ling Bao.

  6. #126

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Hoeveel kost een abonnement van Bobbejaanland als je deze in het park koopt? We hebben zo terugkom tickets gekocht in april voor 9 euro en zouden zondag terug gaan. We zouden dan in het park een abonnement aanschaffen.

  7. #127

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smartieke Bekijk Berichten
    Hoeveel kost een abonnement van Bobbejaanland als je deze in het park koopt? We hebben zo terugkom tickets gekocht in april voor 9 euro en zouden zondag terug gaan. We zouden dan in het park een abonnement aanschaffen.
    Bronze Pas - €45,00
    SILVER Pas - €55,00
    GOLD Pas - €65,00

  8. #128

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Bronze Pas - €45,00
    SILVER Pas - €55,00
    GOLD Pas - €65,00
    Dat zijn de gewone prijzen zeker? Maar als je al een ticket hebt en in het park ben is dit toch goedkoper?

  9. #129

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smartieke Bekijk Berichten
    Dat zijn de gewone prijzen zeker? Maar als je al een ticket hebt en in het park ben is dit toch goedkoper?
    Dit zijn de voordeelprijzen die momenteel lopen, mogelijk wordt je ticket in mindering gebracht.

  10. #130

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Zal dan wellicht enkel maar 9 euro goedkoper worden (als je tickets van 9 euro hebt).

  11. #131

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Vraagje over het forum: als je een PM verstuurt, wordt deze niet automatisch opgeslagen in de map 'verzonden berichten'. Vergeet je dus deze optie aan te klikken, dan ben je zelf je tekst kwijt. Ik vind dat nogal onpraktisch ... bestaat er een manier om er voor te zorgen dat die bewaar-optie voor mijn profiel altijd aan staat?
    Once you sit back, you never go back.

  12. #132

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Vraagje over het forum: als je een PM verstuurt, wordt deze niet automatisch opgeslagen in de map 'verzonden berichten'. Vergeet je dus deze optie aan te klikken, dan ben je zelf je tekst kwijt. Ik vind dat nogal onpraktisch ... bestaat er een manier om er voor te zorgen dat die bewaar-optie voor mijn profiel altijd aan staat?
    Dat heb ik ook aangezet, redelijk vervelend inderdaad als je je tekst nergens meer kan terugvinden

    Je kan dat bij instellingen doen: http://board.pretparken.be/profile.php?do=editoptions. Onder het kopje privéberichten kun je kiezen voor "Sla altijd een kopie van dit bericht op in mijn Verzonden Items map.".

  13. #133

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Is er ergens een overzicht van voordelen voor abonnementen op pretparken?
    Ik zou willen beginnen plannen voor volgend jaar maar heb geen goed idee waar ik het meeste voordeel zal mee doen.

  14. #134

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Is er ergens een overzicht van voordelen voor abonnementen op pretparken?
    Ik zou willen beginnen plannen voor volgend jaar maar heb geen goed idee waar ik het meeste voordeel zal mee doen.
    Jazeker, op onze eigen site --> http://pretparken.be/abonnementen
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  15. #135

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Jazeker, op onze eigen site --> http://pretparken.be/abonnementen
    Is er ook een website met artikels en nieuws ed?

  16. #136

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Is er iemand die toevallig weet of de Olympia Looping opnieuw op Winter Wonderland in Londen zal staan?

  17. #137

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Den Este Bekijk Berichten
    Is er iemand die toevallig weet of de Olympia Looping opnieuw op Winter Wonderland in Londen zal staan?
    Als je naar de site gaat, zie je hem wel tussen de afbeeldingen staan, dus ik veronderstel van wel.

    http://hydeparkwinterwonderland.com/...LyaxZXR60cB.97

  18. #138

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Den Este Bekijk Berichten
    Is er iemand die toevallig weet of de Olympia Looping opnieuw op Winter Wonderland in Londen zal staan?
    Zijn zeer sterke geruchten over dat die opnieuw gaat. Bovendien zal de Alpine Thriller dit jaar niet meer komen, dus mogelijk komt er ook een nieuwe achtbaan dit jaar. Winterville zou dit jaar ook opnieuw openen, na vorig jaar een sabbatjaar genomen te hebben. Stond ook steeds een Reverchon Wild Mouse en Big Apple.

  19. #139

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Kan je met je BBJ Golden Pass MPG ook gratis bezoeken tijdens het Horror Fest van MPG?

  20. #140

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Kan je met je BBJ Golden Pass MPG ook gratis bezoeken tijdens het Horror Fest van MPG?
    Volgens de website van Bobbejaanland is toegang tot MPG gratis m.u.v. 21, 28, 31 oktober en 4 november 2017.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •