X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: [Conny-Land] 2018

  1. #1

    [Conny-Land] 2018

    Conny-Land uit Zwitserland heeft nieuws! Volgend jaar openen ze weer eens een thrill attractie! Daarnaast gaan ze de dierenshows updaten. Ze proberen zoveel mogelijk te luisteren naar hun publiek en vandaar blijven ze investeren.

    Uitgebreide info vindt je in ons artikel.

    Ik ben nog nooit geweest naar dit park, maar die Cobra zou ik gewoon eens willen meemaken. Extra attracties maken het dan uiteraard meer de moeite om daar eens af te slaan. Bij het lezen hebben ze echt zin om te groeien daar.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: [Conny-Land] 2018

    Goede uitbreiding voor het park. Veel ruimte om uit te breiden hebben ze daar niet, de Cobra staat niet voor niks tot op de rotonde voor het park. Uitbreidingen zullen daar een erg kleine footprint moeten hebben (een toren dus) over het park moeten kunnen gaan (die kabelbaan). Het park zelf is namelijk echt extreem klein.

    Ik vermoed trouwens dat het een S&S-toren wordt, die van Huss zijn maar 43 meter hoog.

  3. #3

    Re: [Conny-Land] 2018

    Niet mijn favoriete type attractie (ik heb liever een klassieke vrijevaltoren), maar goed om te lezen dat het park investeert.

    Ik ben er zelf ook nog niet geweest, maar ben er wel al een tijdje benieuwd naar. In die Cobra ga ik toch met een bang hartje instappen. Ondersteboven hangen is echt mijn ding niet... Maar ik ben er wel erg benieuwd naar, net als naar die Mammut Tree trouwens, al verwacht ik daar niet zo veel van.

  4. #4

    Re: [Conny-Land] 2018

    Bwa, Screaming Eagle vond ik vroeger toch altijd spannend en leuker dan Dalton Terror. Tegenwoordig is hij jammer genoeg wat softer geworden en maakt hij een hels lawaai. Maar het type kan me beter bekoren dan een klassieke vrijevaltoren.

  5. #5

    Re: [Conny-Land] 2018

    Installatie van de nieuwe ride. Alhoewel nieuw is een groot woord nadat deze verplaatst werd van Dubai naar Conny Land:







    Het kinder achtbaantje zal in een nieuw kleedje gestopt worden:



    Bron: Facebook CONNY-LAND Bodensee Freizeitpark CH-Lipperswil

  6. #6

    Re: [Conny-Land] 2018

    Vanuit welk park in Dubai kwam die toren dan?

    Jammer dat ze nog zo veel in die schoenendoos-achtbaan steken. Het gebied waar dat ding staat is best groot, waardoor hij eigenlijk veel ruimte in beslag neemt. Gezien je het ding makkelijk kunt verplaatsen dacht ik aan een tijdelijke oplossing, maar dat lijkt nu niet zo te zijn.

  7. #7

    Re: [Conny-Land] 2018

    Leuk dat het park steeds meer inzet op theming:





    Bron: Facebook Conny Land

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •