Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Ik vind dat hier veel te veel negatief gedaan wordt over dat park. Het is niet omdat de rebranding niet jullie stijl is dat het niet geslaagd is. Deze rebranding is volgens mij zeker goed voor een jongerendoelgroep. Als je daar op een zomernocturne naartoe gaat zie je daar gewoon een hele dag jongeren een topdag beleven. Het probleem is echter dat dat een doelgroep is zonder geld, en eigenlijk ook een die gewoon voor de attracties komt (en op zo'n nocturnes dan ook voor het festivalgevoel) en niet zozeer voor thema. Die nocturnes zijn een schot in de roos (voor zover ik het gezien heb) maar het grootste deel van de jongeren gaat dan naar één nocturne in de zomer komen en niet op gewone openingsdagen. Dat brengt dus niet op, dàt is het grootste probleem denk ik.

Ik vind het jammer dat ze nu toch weer van gedacht veranderen, maar commercieel gezien begrijpelijk.
Ik kan het toch niet laten hier even op in te pikken

Goed voor een jongerendoelgroep? Ik ben 19 en voel me zelf nog een stuk jonger, en ik vind het maar niets. Overigens heb ik er ook nog weinig (niets?) positief over gelezen. Ik denk ook niet dat jongeren (niet-pretparkfans) überhaupt het verschil gaan merken tussen bvb de oude en nieuwe main street, die lopen daar gewoon doorheen.

Ik ben vorig jaar eens op een zomernocturne naar WH geweest en heb een fantastische dag gehad. Vanaf 19u stroomde het park leeg en de laatste paar uren heb ik dus attracties kunnen doen met extreem korte wachttijden. Goliath was één trein wachten dus ik heb vooral daar veel rerides gemaakt Er waren toen nog 2 soorten mensen in het park:
- Groepjes mensen die genoten van de korte wachtrijen bij de attracties - zoals ik.
- Mensen die (half) dronken of stoned in het park rondhingen en "gezellig" luidruchtig waren, ik vond het er toch opvallend veel
Overigens stond er ook nog een man of 30 bij de main stage, waar een dj stond te draaien.

Schot in de roos? Bwaaa...