Ik begrijp eerlijk gezegd de kritiek toch niet echt hoor. Over Horeca kan ik niets zeggen want ik eet altijd bij die externe foodtrucks en die zijn heerlijk. Al kan ik me wel iets voorstellen bij hun aanbod, dus daar kan je wel een punt hebben. Maar voor de rest... Sfeer kan ik mischien ook niet over oordelen gezien ik er alleen op nocturnedagen kom en dan loopt het vol met enthousiaste jongeren en is er overal muziek wat ik persoonlijk een heel gezellige sfeer vind. En Lost Gravity vind ik nu echt niet zó slecht, en de doelgroep zo te zien ook niet want daar stond de afgelopen twee keer dat ik er geweest ben steeds met voorsprong de langste rij van het park (tenzij Condor met één trein reed of weer een storing had). Ik vind het wel een goeie toevoeging voor het park en hij trekt volgens mij ook wel volk. Het park had nog geen baan met aparte karretjes dus het is wel degelijk weer iets nieuws. (Nee, ik ben de Flying Dutchman Goldmine niet vergeten, maar dat zijn oude koeien). Ik sta er in ieder geval graag voor in de (Single Riders-)rij.

Dat het park vuil en onverzorgd oogt? Ik vond juist dat het er zeer netjes bijlag. Misschien dat men voor nocturnes een extra effort doet, ik weet het niet, maar in mijn ervaring is dat zeker geen punt.

Themazones is niet meer echt iets waar het park op inzet en ik vind dat eerlijk gezegd ook niet echt storen.

Misschien ligt het eraan dat ik zelf nog jong ben en zo eigenlijk ook de doelgroep ben? Of ik ben gewoon snel tevreden? Want ik kan het park echt wel smaken. Het is iets helemaal anders dan Walibi BE en RA, het hoeft voor mij geen Walibi te heten, maar het is een goed park.

Onvriendelijk personeel moet ik ook nog tegenkomen daar. Ik heb ze altijd al als heel vriendelijk ervaren (opnieuw, misschien ligt het aan de dag en hebben ze zelf ook meer energie met die sfeer? Ik weet het niet.). Vorig jaar had ik mijn Slagharen-cowboyhoed aan voor de zon en zei de medewerker bij de boomstammetjes: mooie hoed! Wanneer we voor de grap bij de single riders-rij aanschoven bij Space Shot terwijl de gewone rij helemaal leeg was en de operator op volk aan het wachten was, vond hij dit ook grappig toen hij plots opmerkte dat we aan het wachten waren. Of wanneer we (opnieuw bij de boomstammetjes) per ongeluk doorliepen naar het instapstation terwijl de operator (een andere) vergeten was ons te zeggen aan het eind van de rij te wachten, vroeg hij grappend of we wilden wachten, dat we "iets te vrolijk" waren omdat we meteen doorliepen.

Het enige wat ik tot nu toe minder grappig vond was een medewerker die een enquête afnam en vroeg of we vaker in Walibi kwamen. Ik antwoordde dat ik een abonnement op Walibi Belgium had, waarop hij antwoordde "oh, ik wist niet dat er in België ook een Walibi was". Excuseer? Hét Walibi is in België, daarzonder hadden jullie geen bestaansrecht, een beetje respect graag?