Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Ik vind dat hier veel te veel negatief gedaan wordt over dat park. Het is niet omdat de rebranding niet jullie stijl is dat het niet geslaagd is. Deze rebranding is volgens mij zeker goed voor een jongerendoelgroep. Als je daar op een zomernocturne naartoe gaat zie je daar gewoon een hele dag jongeren een topdag beleven. Het probleem is echter dat dat een doelgroep is zonder geld, en eigenlijk ook een die gewoon voor de attracties komt (en op zo'n nocturnes dan ook voor het festivalgevoel) en niet zozeer voor thema. Die nocturnes zijn een schot in de roos (voor zover ik het gezien heb) maar het grootste deel van de jongeren gaat dan naar één nocturne in de zomer komen en niet op gewone openingsdagen. Dat brengt dus niet op, dàt is het grootste probleem denk ik.

Ik vind het jammer dat ze nu toch weer van gedacht veranderen, maar commercieel gezien begrijpelijk.
Goede post en voor het grootste deel ook mee eens. Of de evenementen een schot in de roos zijn weet ik niet. Het park heeft er al heel veel gehad en ook weer heel veel stop gezet. Het enige dat tot dusver écht een schot in de roos is, zijn de Halloween Fright Nights. Maar ze zullen ongetwijfeld blijven proberen met andere evenementen totdat ze ook in de zomer iets vinden dat aan slaat.. en dat terecht.

wellicht dat ze nu zelf ook ingezien hebben dat jongeren niet al te veel geld achter laten en daarom toch weer (terug) naar families gaan. Het probleem lijkt me ook niet zozeer thrill te zijn, zat parken die zich daar op focussen en waarbij het werkt. Het probleem lijkt me vooral te zijn dat het park zich op een zeer smalle groep thrillseekers richt. Op zich kan ik me zelf prima vermaken in het park, maar het type jongeren (want het zijn niet jongeren in het algemeen) dat ze trekken zijn volstrekt niet aangenaam voor mensen die niet tot die specifieke doelgroep horen. (Zoals Nathan G. ). Door zich meer op families te richten hopen ze dat wellicht wat recht te trekken?