X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 237

Onderwerp: Walibi Holland 2019

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #13

    Re: Walibi Holland 2019

    Ik had het geluk aanwezig te mogen zijn op de VIP opening van Untamed gisteren. Drie ritjes kunnen maken, de massa die volgde toen het grote publiek werd toegelaten deed de ogen opentrekken! Maar ze hebben het goed verwerkt en het was duidelijk dat echt iedereen daar stond te wachten. Later op de dag hebben we hem nog eens gedaan, en toen een kleine 40 minuutjes staan aanschuiven, dat viel dus nog goed mee.





    Mijn bevindingen over Untamed:
    - Duidelijk verschil tussen een koude en warmgereden baan. Ons laatste ritje was het beste!
    - Ik vond front echt beter, anderen zeiden dan weer back... We waren het er wel over eens dat de middenseats de minst interessantste keuzes zijn.
    - De micro bunny hill levert niet echt ejector airtime op, wel een leuke 'plop' alsof je eventjes over een drempel gaat. Wel leuker dan gewoon recht in het volgende element gaan, dat wel.
    - De 270? double inverting stall (ja, ik moet telkens de naam gaan opzoeken) is leuk, maar nu ook weer niet een echte wow-belevenis. Leuke gimmick en leuke ervaring, maar geen top inversie in mijn ogen.
    - Heel veel ejector airtime. Heel veel.
    - Sorry Walibi, maar de 4e inversie voelt helemaal niet als een inversie aan...
    - De barrel roll op het einde is zalig: enorme hangtime! Fantastische manier om af te sluiten.

    Walibi Holland mag trots zijn. De beste coaster van de Benelux?! Zeker! Untamed mag zelfs een absolute Europese topper genoemd worden... zeker voor degenen die op airtime kicken. Ik zou hem zelfs boven Taron plaatsen.





    Wegens technische problemen zal de Untamed podcast pas in de loop van volgende week online komen. Ik heb echter wel mijn bevindingen over Untamed neergeschreven in een #CoasterWorld artikel. Ook heb ik een resem foto's van de opening meegenomen die je hier kan bekijken.






    Edit: nu staat ook de podcast aflevering over Untamed online, deze kan je hier beluisteren. Of ook gewoon via SoundCloud, iTunes & Spotify
    Laatst gewijzigd door Phadd-F; 08-07-19 om 10:04.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •