X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 237

Onderwerp: Walibi Holland 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Toch vind ik het raar dat ze kiezen voor een retrack. Het veld rond de huidige robin hood is groot, en daar kunnen ze nu niet veel mee omdat het in de draaicirkel van de attractie ligt. Daar had je de ruimte gehad om een nieuwe GCI of RMC te zetten die toppers als Wodan, Troy en Wildfire voorbij steken. Ondanks dat ik er niet twijfel dat de baan beter zal worden dan hij nu is, en dat ik ook blij ben dat we eindelijk een RMC dichtbij gaan krijgen, vind ik het een beetje een net niet, aangezien de layout van de robin hood niet zo spectaculair is en ik er aan twijfel of RMC er iets van wereldklasse van kan maken.
    - Memento Mori -

  2. #2

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis8baan Bekijk Berichten
    Ondanks dat ik er niet twijfel dat de baan beter zal worden dan hij nu is, en dat ik ook blij ben dat we eindelijk een RMC dichtbij gaan krijgen, vind ik het een beetje een net niet, aangezien de layout van de robin hood niet zo spectaculair is en ik er aan twijfel of RMC er iets van wereldklasse van kan maken.
    Er zijn toch al meerdere banen die geen spectaculairdere lay-out hadden dan Robin Hood waarvan RMC een pareltje gemaakt heeft? Het hangt er natuurlijk van af wat je ziet als een baan van wereldklasse. Het zal niet plots een achtbaan van 70m worden die 140km/u gaat, maar als ze met Robin Hood even veel doen als bijvoorbeeld met Storm Chaser in Knetucky Kingdom, ben ik absoluut een blij man!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •