X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 237

Onderwerp: Walibi Holland 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Walibi Holland 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Als iemand ervaring heeft met dat "Lekkergaan-gedoe" of ander advies heeft: laat het ajb weten.
    Ik weet niet of ik nog op tijd ben, maar dat heb ik!

    Zelfde advies als wat je mij gaf over Engeland: ik heb er een TR over, die kun je lezen.

    Ik ben er in 2016 en 2017 geweest op zo'n nocturne en vond dat hele leuke dagen. Ik zie mezelf wel nog als een jongere dus misschien dat dat voor jou anders ligt. Maar ik heb in ieder geval geen problemen gezien zoals de verhalen ('geruchten') die je vaak over dat park hoort: er waren dj's op verschillende plaatsen waar veel jongeren aan het feesten waren zonder dat dit overlast gaf voor wie moest passeren of zo. De wachtrijen zijn ook niet beduidend langer zoals je zou verwachten op een nocturne omdat er veel volk bij de podia en niet in de wachtrijen staat.

    Wat ook heel leuk is aan Lekkergaan, is de diverse foodtrucks die in het park staan en dat het park leuk aangekleed is met ook extra terrasjes e.d. Dan kan je eens wat specialer eten (wij aten het eerste jaar bijvoorbeeld tapas 's middags en in 2017 een culinaire burger). Dus zelfs als je niet langer kan blijven is het wel een meerwaarde op zo'n dag te gaan. Als je wel langer zou kunnen blijven kan je heel erg veel attracties doen 's avonds omdat er dan steeds meer mensen aan de podia gaan staan en minder bij de attracties. In 2017 konden wij bij bijna alle achtbanen bijna gewoon instappen, het was zelfs zo kalm dat ze al de treinen aan het afhalen waren en nog werd de wachtrij niet langer, al was er in de namiddag wel een deel volk vertrokken na een grote regenbui rond 16u dus het was daardoor ook al kalmer dan in 2016. (wij stonden toevallig in de wachtrij van Xpress tijdens die regenbui en vanaf we weer buiten waren tot de zon onderging was het weer stralend weer... Vreemd toch dat mensen zo snel vertrekken!)

    Ik heb nu plots de betekenis van je uitroeptekens door.

    In 2016 vertrokken wij trouwens ook eerder omdat we eigenlijk pas bij aankomst gezien hadden dat het een nocturne was en we hadden nog avondeten in ons vakantiehuis dat op moest dus helemaal vergelijken kan ik niet, maar ook in 2016 toen je 's avonds echt volle pleinen aan de podia zag vielen de wachttijden nog enorm mee en hebben we alles meerdere keren kunnen doen met de tijd om op het gemak te eten 's middags. Dus ik persoonlijk raad deze nocturnes zeker aan.

  2. #2

    Re: Walibi Holland 2019

    Thx. Het wordt volgende dinsdag Wal. Hol. 'Gewoon' open tot 20:00 is al genoeg voor ons, met daags ervoor Eft. en erna nog Duinrell/Tiki.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •