X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 237

Onderwerp: Walibi Holland 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    New Texas Giant vond ik nogthans de minste RMC die ik al deed. (niet dat de baan slecht was trouwens) Daarentegen was Georgia Cyclone toch ook geen echt grote baan terwijl deze prima door RMC omgebouwd is.

    Het lastige van Robin Hood is dat dit een out & Back layout heeft. Voor wat ik me nu kan herinneren heeft RMC tot dusver vooral Twister banen omgebouwd en dat is natuurlijk wel wat makkelijker.

    In tegenstelling tot Storm Chaser heeft Walibi geen last van vliegverkeer in de omgeving. Het park mag in principe een nieuwe recordbaan qua hoogte zetten, als deze maar ver genoeg van de rand van de parkgronden af staat. Die vrijheid geeft ook opties voor RMC. Het zou zeker niet de eerste keer zijn dat RMC een lifthill verhoogd en deze gewoon stijler omhoog laat lopen. Zoiets verwacht ik hier eigenlijk ook weer. Maak die lieft wat hoger en RMC kan perfect een parcours heen en terug leggen. In principe kun je dan net zoiets doen als bij Mean Streak, daar liggen steeds 3 tracks naast elkaar, bij Robin hood worden dat er 2, maar uiteindelijk geeft dat RMC even veel vrijheid om er iets mee te doen. De opvolger van Mean Streak ziet er goed uit, dus ik ben er van overtuigd dat dit bij Robin Hood ook wel gaat lukken.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 08-02-18 om 10:36.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •