Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Pagina 11 van de 11 EersteEerste ... 91011
Resultaten 201 tot 208 van de 208

Onderwerp: Walibi Holland 2019

Re: Walibi Holland 2019

Ik kwam er ook net eentje tegen met geluid (maar nog steeds lage videokwaliteit).. Hier lijkt hij inderdaad al een stukje sneller te gaan.

Die ziet er geweldig uit en zal waarschijnlijk na de testritten ook nog wat 'hard'er 'gaan'

Hierbij nog een andere, officiele onride van Untamed in HD en in het zonnetje!

Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Lijkt me toch best snel te gaan hoor Je ziet duidelijk dat alles wordt ingezet op Untamed, want de technische problemen in de rest van het park lijken maar aan te slepen...

Al sinds de opening van het seizoen ondervindt Blast al heel wat technische problemen, waardoor de attractie al meermaals dagenlang stilstond. Ondanks de grote opknapbeurt afgelopen winter, blijven er dus problemen ontstaan, waarbij men telkens beroep moet doen op Huss. Wat het precieze probleem is, blijft onbekend.

Ook Spinning Vibe is sinds de seizoensopening nog niet open geweest. Normaal was het de bedoeling dat deze eind mei weer geopend zou worden, maar die deadline werd niet gehaald. Aan het begin van het seizoen ontbraken enkele gondels, maar die zouden nu wel teruggeplaatst zijn.

G-Force werd dan onverwacht volledig afgebroken omdat er een onderdeel vervangen moest worden. Deze zou wel op enkele dagen moeten herbouwd worden.

Tenslotte blijft het ook stil rond de heropening van Kart Fight, die gesloten bleef sinds het ongeluk. Of die ooit nog heropend, blijft voorlopig dus nog de vraag.
    Laatst gewijzigd door simon; 04-06-19 om 21:22.

Blast, Spinning Vibe, Kart Fight.. Toch wel heel standaard dingen waar je eigenlijk niet meer dergelijke grote problemen mee zou mogen hebben. Al mag die kartbaan wat mij betreft verdwijnen, zodat het pad naar Goliat toe wat levendiger kan worden. Nu loop je daar een behoorlijk eind zonder dat er iets is, om uiteindelijk bij het station van Goliath te komen. Een attractie onderweg zou al niet verkeerd zijn.

De on-ride van Untamed ziet er idd al heel wat sneller uit dan de off-ride. Niet lang meer tot de opening. Ben beniewd.

Spinning Vibe is sinds kort weer geopend, dus dat zit weer goed.

Looopings plaatste onlangs een interessante video online waarbij je een ritje maakt langs beide woodies, om zo de verschillen te zien:

Het valt me vooral op dat de nieuwe rit dus wat korter wordt.

En voor de nostalgici die nog een aandenken aan Robin Hood willen, Walibi Holland heeft nog een paar exclusieve souvenirs in de uitverkoop. Je kan ze kopen via www.robinhoodshop.nl

Snel zijn is de boodschap, want het aanbod is beperkt!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Het valt me vooral op dat de nieuwe rit dus wat korter wordt.
    Langer, maar sneller ;-)

Het traject is trouwens moeilijk te vergelijken aan de hand van dit filmpje, want de start verloopt niet echt gelijk om wel ongeveer gelijk onder aan de first drop te zijn..
    Laatst gewijzigd door PyongWon; 15-06-19 om 08:41.

Zelfs dat niet. Volgens mij zijn ze pas gelijk in het eerste element. Beetje prutsvergelijk zo. (sowieso snap ik niet echt wat je aan beide banen zou willen vergelijken).

Forum Rechten