Goh, de communicatie in WH vind ik inderdaad nogal schreeuwerig, maar verder vind ik het een prima park. Je hebt een leuk gevarieerd aanbod voor jong en oud, met zeker ook heel wat kinderattracties!

Qua theming vind ik het er geslaagder dan bij ons, maar dat zal de komende jaren wel wijzigen. Oké, met LG en Neurogen is het inderdaad wat raars geworden achteraan in het park, maar verder vind ik het volledige plaatje er wel kloppen.

Op vlak van personeel heb ik echt niets aan te merken: Nederlanders zijn zoveel hartelijker dan Belgen en ook daar is dit me al meermaals opgevallen. Toen ik er 2 jaar geleden was en het onweerde werd Xpress: Platform 13 gesloten. De operator aan de ingang heeft meermaals gevraagd of ze hem toch niet opnieuw konden openen voor ons omdat we van zo ver kwamen. Grappigste moment was wel toen hij zei: 'Je weet toch dat je in België ook een Walibi hebt, hé?'

Over het eten... ook geen commentaar op. 2 keer gegeten en ik vond het echt lekker! 2 jaar geleden was dat een pita die me echt gesmaakt heeft en vorig jaar een burger (met veel verse groenten!). Later op de dag heb ik ook nog een swirl's gegeten en ook daar tiptop. Dus neen, het eten daar afkraken ben ik echt niet mee akkoord! Waarom hebben we trouwens nog nergens in België toegang tot de swirl's ijsjes?!

Conclusie: Ga ik volgend jaar terug? Ja zeker! En het jaar daarna ook. Ik vind het een fijn park en ook zonder nieuwigheden vind ik het gezellig om eens de grens over te steken.