X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 12 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 237

Onderwerp: Walibi Holland 2019

  1. #141

    Re: Walibi Holland 2019

    De omschrijving klinkt een beetje als een lage zero-g-roll, die overloopt in een bocht. En dat is inderdaad ook het eerste element in de video hierboven. Zal vast wel weer geschift aanvoelen zo laag bij de grond.

  2. #142

    Re: Walibi Holland 2019

    Zoals iedereen wel weet transformeert Robin Hood stilaan in Untamed. Voor wie toch heimwee heeft naar Robin Hood biedt Walibi Holland een speciale veiling aan op zaterdag 16 maart om 14u. Vooraf inschrijven is verplicht, want het aantal plaatsen is beperkt.

    Tijdens de veilig worden allerhande items geveild, van klassiekers als een loopwiel, kettingschakel of handgreep tot speciallekes zoals een parkplattegrond, informatieborden, doelschijven tot... een volledige six-seater uit de trein!

    Alle kavels kan je hier bekijken.

    De opbrengsten zijn ten voordele van Stichting Opkikker.

    Zijn er forumleden die naar de veiling gaan? En waarin zijn jullie dan geïnteresseerd?

  3. #143

    Re: Walibi Holland 2019

    Ik was daarnet op de drie OOO's daar zag ik 'nieuwe foto's' van untamed.

    licht het aan mij of ziet die baan er vrij tam uit?
    Ik had het genoegen om wildfier te mogen doen deze riep bij mij toch meer het gevoel op van OMG wat ga ik nu weer doen.

  4. #144

    Re: Walibi Holland 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik was daarnet op de drie OOO's daar zag ik 'nieuwe foto's' van untamed.

    licht het aan mij of ziet die baan er vrij tam uit?
    Ik had het genoegen om wildfier te mogen doen deze riep bij mij toch meer het gevoel op van OMG wat ga ik nu weer doen.
    Niet te veel op foto's focussen. Momenteel is ook nog niet veel van de baan af

    Er zijn andere banen van RMC die er niet heel specaculair uit zijn, maar dat wel degelijk zijn.

  5. #145

    Re: Walibi Holland 2019



    Foto komt oorspronkelijk van Walibi Holland facebook stories, en werd vervolgens op het forum van Themepark.nl gepubliceerd door een gebruiker met de naam "The Bullgod".
    Once you sit back, you never go back.

  6. #146

    Re: Walibi Holland 2019

    Sorry voor de dubbelpost, maar deze nieuwe informatie wil ik toch delen: er is nog een inversie bekend gemaakt!



    Deze foto vond ik op het forum van themepark.nl en werd er geplaatst door een gebruiker met de naam "TurboTim".
    Once you sit back, you never go back.

  7. #147

    Re: Walibi Holland 2019

    Die foto komt ook gewoon van de social media van het park, no worries . Klinkt wel leuk dicht tegen de grond overkop draaien!

  8. #148

    Re: Walibi Holland 2019

    VEILING WALIBI HOLLAND LEVERT € 10.000 OP
    Zaterdagmiddag 16 maart organiseerde Walibi Holland een unieke veiling waarbij diverse onderdelen van de oude achtbaan Robin Hood onder de hamer gingen. De totale opbrengst was € 9.630,00 die door de directeur van Walibi Holland Mascha van Till werd verhoogd naar € 10.000. Dit komt ten goede aan Stichting Opkikker die met dit bedrag 350 gezinnen met een ziek kind kan uitnodigen voor een compleet verzorgde dag in Walibi Holland. Zieke kinderen en hun families krijgen hiermee een positieve boost tijdens een zware periode van ziekte.

    Tijdens de veiling werd er flink geboden op diverse bijzondere Robin Hood-items. Zo bood de veilingmeester onder andere een kettinghaak, staalkabels, heupbeugels en grote bouten uit de constructie aan. Hiermee haalden de winnaars echte collector items in huis. De klapstukken van de veiling waren twee heuse six seaters uit de trein van Robin Hood. Deze items brachten een bedrag van maar liefst € 1.450 op.

    De opbrengst van de veiling zet Stichting Opkikker in voor een speciale Opkikkerdag in Walibi Holland. Ambassadeurs van de stichting nodigen een gezin uit dat volgens hen wel een opkikker kan gebruiken wegens ziekte van een van de gezinsleden. De Opkikkerdag ‘Samen Sterk’ vindt plaats op 18 april.

    Alle aanwezigen kregen na de veiling een leuke verrassing: een kijkje bij de bouwplaats van Untamed. Europa’s eerste hybrid coaster is op dit moment in aanbouw, waarbij gebouwd wordt op het houten skelet van Robin Hood. De opening van Untamed is op 1 juli 2019, om 13.30 uur.

    Bron: Facebook Parkplanet

  9. #149

    Re: Walibi Holland 2019

    Naam:     D877FF00-0285-4514-8C60-53A7BB90B718.jpeg
Bekeken:  997
Groote:   167,1 KB

    Ok smaken verschillen, maar JEZUS GATVERDAMME wat afschuwelijk lelijk is dit?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #150

    Re: Walibi Holland 2019

    Serieus? Dit is gewoon lelijk, echt volledig verkeerd. Ofwel behoud je het kasteel als volwaardig kasteel, ofwel maak je er een ruïne van, eventueel met graffiti op. Maar dan moet je gebouw wel verweerd zijn, met afbrokkelende stukken en groen dat het gebouw overwoekerd. Maar zo toch niet? Welke sfeer roept dit op, 'kunnen maar niet willen' sfeer?

  11. #151

    Re: Walibi Holland 2019

    Goh ik vind het op zich een veel geslaagdere variant op een urban thema dan een eerdere poging dichter bij huis.
    Naam:     thumb_f22be7e55b5545761270281a1831f4c6_640_480_1.jpg
Bekeken:  897
Groote:   148,9 KB

    Ik vrees alleen dat er niemand echt op dat thema zit te wachten in een pretparkcontext en het weinig zin heeft als je de binnenzijde onaangeroerd laat. Bovendien is het een pak lastiger om zoiets van een nieuwe laag verf te voorzien als het te veel afbladdert / afbleekt.

  12. #152

    Re: Walibi Holland 2019

    Ik blijf bij mijn mening van enkele weken geleden: op zich zijn dat helemaal geen slechte muurschilderingen en hebben de graffitikunstenaars goed werk geleverd, maar het is gewoon enorm misplaatst. Dit hoort simpelweg niet thuis op een middeleeuws kasteel. Al vind ik het inderdaad beter uitgewerkt dan die verkeersbordenfoto van Pretparkfreak7. Extreme noobvraag: in welk park is dat?

    Gelukkig is niet alles in Walibi Holland lelijk. Ik heb begrepen dat deze boog van takken de toegangsweg naar het Wilderness-gebied zal worden. En ja, dit vind ik echt wel een mooie toegangspoort! De foto komt van het Themepark.nl forum.
    (http://themepark.nl/ubb/ubbthreads.p...509867/20.html)




    Ondanks een aantal vergissingen zoals de kasteelgraffiti zie ik het hele project rodom Wilderness en Untamed nog steeds helemaal zitten!
    Enkel de gedachte aan scheenbeenbeugels verontrust me een beetje (haha, ik ben daar precies een beetje geobsedeerd door aan het geraken )
    Once you sit back, you never go back.

  13. #153

    Re: Walibi Holland 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Extreme noobvraag: in welk park is dat?
    Dat mijn beste, was de horror die Bobbejaanland ons schonk enkele jaren geleden.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  14. #154

    Re: Walibi Holland 2019

    Extreme noobvraag: in welk park is dat?

    Nooit het walgelijk lelijke thema van de oude DIZZ in Bobbejaanland gezien?

  15. #155

    Re: Walibi Holland 2019

    De nieuwe foto's die ik van Wilderness zag vond ik op zich niet slecht: Untamed belooft mooi te worden, en ook ik vind die toegangspoort wel een geslaagde toevoeging. Over MMC ben ik dan weer niet te spreken. Hetgeen mij het meest stoort, zijn de tags die ze toegevoegd hebben op de gevel.

    Nogmaals: we willen ons dit jaar focussen op families met kinderen? Sorry, echt weinig geloofwaardig door dit dan toe te laten!

  16. #156

    Re: Walibi Holland 2019

    De nieuwe Making-Of is er:

    Once you sit back, you never go back.

  17. #157

    Re: Walibi Holland 2019

    Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet hoe ze op die afstand 5 inversies, 14 airtime-momenten en al die andere ongein kunnen inwerken. Dat moeten ze toch bijna betalen met een verlies in gemiddelde snelheid en een bijhorend - hoe ironisch - tammer ritverloop?

    Qua thema vind ik het tot hiertoe redelijk goed uitgewerkt en sommige elementen als die gigantische plantenboog zijn ook indrukwekkend, maar ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat het geheel een groot publiek kan charmeren.

  18. #158

    Re: Walibi Holland 2019

    Ok, blijkbaar zit er toch meer visie achter dan we dachten... want Mascha spreekt ook van een masterplan. Hierbij wil ze komaf maken met traditionele thema's, en kiest ze liever voor ongewoon. Ze kiezen bewust niet voor een typisch thema, dat direct herkenbaar is, maar kiezen liever voor een bepaalde sfeer, die ze met een nieuwe zone willen uitstralen. Er is zelfs een uitgebreide style guide voor de huidige en toekomstige themagebieden, waar ze zich sterk aan houden.

    Over Wilderness en Untamed zegt ze het volgende:

    Deze uitbreiding kost onnoemlijk veel geld, maar ons park is het waard. Ik gun Walibi Holland het allermooiste. Ik werk nu elf jaar in Biddinghuizen en het bevalt met nog zo goed. Keer op keer gaan we met de zes leden van het directieteam, met projectmanagers en met ons Franse moederbedrijf Compagnie des Alpes de uitdaging aan om Walibi Holland nóg beter te maken. Baas Francois Fassier is heel prettig om mee te werken. We zijn zelf verantwoordelijk voor planning en resultaten, maar we krijgen veel support van Compagnie des Alpes.
    Kleine primeur voor volgend jaar: dan worden de hangers van Condor aangepakt. Ik gok dus dat deze zone de volgende is die ze onder handen zullen nemen.

    Lees hier het volledige interview.

  19. #159

    Re: Walibi Holland 2019

    Er is al veel kritiek geweest op Wilderness en zelf vind ik de graffiti op het middeleeuwse kasteel ook niet zo'n goed idee, maar toch geloof ik erin dat het thema op zich wel kan werken. Onlangs ben ik zelf op een door mensen verlaten plek geweest die nu letterlijk wordt overgenomen door de natuur. En om eerlijk te zijn: dat bezat een soort bizarre sfeer die me ergens wel fascineerde, en die achteraf thuis op mijn foto's deels verloren ging (er volgt zeker nog een tripreport, ik ben dat nu aan het schrijven maar het is nog niet af )

    Dus ik durf toch te beweren dat we echt in Wilderness zullen moeten rondlopen om pas dan te beslissen of het themagebied al dan niet geslaagd is. Hoe dan ook waardeer ik het dat ze voor iets ongewoons zijn gegaan i.p.v. klassieke themagebieden die we al zo vaak gezien hebben.

    Wel een beetje vreemd dat de concepttekening van de treinen van Untamed hier nog niet geplaatst werd ....
    Once you sit back, you never go back.

  20. #160

    Re: Walibi Holland 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Wel een beetje vreemd dat de concepttekening van de treinen van Untamed hier nog niet geplaatst werd ....
    Ze staat sinds vandaag pas in een artikeltje op de homepage. Maar ze hoort uiteraard evengoed hier thuis.

    Naam:     D3e0__1W0AIvIB2.jpg large.jpg
Bekeken:  485
Groote:   261,1 KB

    Natuurlijk mag je altijd zelf afbeeldingen aanvoeren: daar wordt iedereen (meestal) blij van.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •