X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 237

Onderwerp: Walibi Holland 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Wow, dit nieuws had ik niet zien aankomen, maar ik ben er zo blij mee! Afgelopen jaar nog in Robin Hood gezeten en wat een vreselijke rammelbak is dat geworden. Dat Robin Hood een te saaie lay-out heeft om hem te RMC'en, vind ik maar een raar statement. De achtbaan wordt volledig verbouwd en dus de lay-out veranderd. RMC maakt er wel een topper van, daar ben ik zeker van!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Dat Robin Hood een te saaie lay-out heeft om hem te RMC'en, vind ik maar een raar statement. De achtbaan wordt volledig verbouwd en dus de lay-out veranderd.
    Ik ben één van degenen die dit gezegd heeft, dus laat ik dat vreemd statement even uitleggen :

    Ik heb al drie RMC's gedaan die ooit een houten coaster waren: twee daarvan waren goede banen omdat het gigantische woodie's waren voor de ombouw (the Rattler en Texas Giant), waarmee je de nieuwe versie van de coaster al direct een voorsprong geeft met gigantische elementen en snelheden om te werken. Robin Hood heeft dit niet.

    De derde omgebouwde baan die ik al deed was Storm Chaser, en die baan was een pak kleiner dan de andere twee en werd toch mijn favoriet. Toch is ook de situatie hier helemaal anders dan bij Robin Hood: Storm Chaser's voorganger Twisted Twins was een duelerende baan, en hoewel Storm Chaser heel wat supports van deze baan gebruikt, is er nog een groter deel van de oude coaster onbenut gebleven en gewoon gesloopt. Er was gewoon teveel basismateriaal om mee te werken voor enkele baan met maar één lifthill. Ze konden dus voor een bangelijke coaster te bouwen zowat elke richting opgaan die zee wilden.

    Robin Hood is een pak kleiner en gaat dus niet zonder grote aanpassing in hoogte bangelijk zijn vanwege zijn immense statistieken, maar tegelijkertijd gaan ze - tenzij men niet van plan is veel van de huidige constructie te gebruiken, maar ze spreken nog steeds van een ombouw en niet van een nieuwe coaster - zeer trouw moeten blijven aan de oude baan. Een baan die ik steeds als extreem saai heb ervaren.

    RMC maakt er wel een topper van, daar ben ik zeker van!
    Daar ben ik ook van overtuigd, ondanks dat ik wel als een hele negatieveling overkom. Ik ben er gewoon nog niet van overtuigd dat dit één van de betere RMC's word, maar dat het een topper word daar ben ik ook wel redelijk zeker van!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •