Ik vind het ook een vreemd bericht. Ze veranderen inderdaad sneller van strategie dan van onderbroek
Jammer dat ze daar niet echt een duidelijke visie lijken te hebben, want op basis van de attractielijst heb ik de indruk dat WH toch best veel potentieel heeft om echt een goed park te zijn (moet wel toegeven dat ik er zelf nog nooit geweest ben).

Dat ze tot nu toe vooral op jongeren gericht waren, was iets waar ik een dubbele mening over had.

Enerzijds vraag ik me af of Walibi Holland dit destijds beslist heeft om niet rechtstreeks te moeten concurreren met de Efteling. Ik vermoed dat families met jonge kinderen en grootouders sowieso voor de Efteling zullen kiezen. Vanuit dat standpunt vond ik het eigenlijk geen slecht idee van WH om doelbewust een ander publiek aan te spreken.

Anderzijds zijn jongeren inderdaad een relatief beperkte doelgroep met weinig geld en ben je als zuiver coasterpark ook niet zo'n geschikte bestemming voor mensen die alleen rustige attracties willen doen. (Offtopic: ik vraag me af of dat laatste argument misschien de reden is dat wij destijds op schoolreis gingen naar de Efteling terwijl Six Flags Belgium bijna in onze achtertuin lag?)

Ze zullen vroeg of laat toch een keuze moeten maken, want met een continu wisselende visie doe je volgens mij meer kwaad dan goed. Wat niet wegneemt dat mijn interesse voor dit park sterk gestegen is sinds ze Untamed aan het bouwen zijn