X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 237

Onderwerp: Walibi Holland 2019

  1. #81

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Er zal vast wel een doelgroep voor dit soort aanpassingen bestaan, maar ik hoor daar in ieder geval niet bij. Akkoord, de buitenkant van die attractie had nood aan een opknapbeurt, maar dit slaat toch echt als een tang op een varken. Nu ze (voorlopig) het interieur onberoerd laten, past dit toch totaal niet meer met elkaar?

  2. #82

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Toen ik de post van Etwien zag dacht ik: Geen slechte muurschildering, ik zie het probleem niet.
    Toen ik de post van Putoor zag: Ah. Het is op het showgebouw van die madhouse. *facepalm*

  3. #83

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Pff amai, Walibi Holland is toch goed bezig met zich op te werken naar lelijkste park van de Benelux zonde!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #84

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Pff amai, Walibi Holland is toch goed bezig met zich op te werken naar lelijkste park van de Benelux zonde!
    De Dadipark/Dizz look is alleszins hotter dan ooit.

    Het lijkt mij net ook pesterij dat ze die k*t-uil (mogelijk de meest irritante, storing gewenste animatronic EVER) een nog prominentere plek geven ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #85

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Ik vind het ook geenszins geslaagd, maar snap ook niet dat er nu "geen budget meer zou zijn voor de binnenkant". Als je toch je park laat volspuiten met graffiti, zoek dan gewoon wat gasten die dit gratis voor hun plezier willen doen. Zo houd je toch het budget beter onder controle. Dit vind ik niet bepaald de grote opknapbeurt, maar eerder gewoon een stom idee snel uitgewerkt... Neen, geef mij dan maar de gedachtegang van ons Belgische park of het Franse park, waarbij ze een upgrade toch heel anders bekijken.

    En nogmaals, wat is de link hiervan met Wilderness???

  6. #86

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Newsflash: Untamed wordt veranderd naar “Unthemed”.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  7. #87

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    De eerste making of van Untamed staat live!



    Belangrijkste updates:
    - Untamed wordt 36,5 m hoog, terwijl Robin Hood er 32 m was. Concreet wordt Untamed dus 4,5 m hoger.
    - De naam staat voor de beleving van de achtbaan, zoals ze nu inschatten: Untamed staat precies voor wat je gaat voelen als je de achtbaan doet.
    - Dit seizoen werd al begonnen met de transformatie van Sherwood Forest naar Wilderness... Er werd sinds dit seizoen niet meer gesnoeid, want ze willen een wildernis (WTF?! )
    - Het idee achter Wilderness is dat de natuur het overgenomen heeft. Ook "Untamed" past in dit plaatje, vandaar ook de naam van de achtbaan.
    - Merlin's Castle wordt volgespoten met graffiti door internationale artiesten... De gevel krijgt een volledige make over met "mooie" graphics. Lijkt me toch zonde...
    - Ze willen niet voorspelbaar zijn, maar verrassen. Benieuwd wat er nog komen zal!

  8. #88

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Als ik zo kijk naar het gedachtengoed van Walibi Holland de laatste jaren, lijkt het alsof het team gaat vergaderen in één of andere coffeeshop in Amsterdam. En dat ze beslissingen hebben genomen onder invloed van één of andere 'magische sigaret'.

    Ik begrijp niet dat je een volledig park helemaal laat vern**ken door afgrijselijk lelijke kleuren, veel te veel graffiti en gedachtenkronkels alsof iemand constant in een trip hangt tijdens zijn werkuren. Ben ik blij dat wij Walibi Belgium hebben.

  9. #89

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Toen ik de post van Etwien zag dacht ik: Geen slechte muurschildering, ik zie het probleem niet.
    Toen ik de post van Putoor zag: Ah. Het is op het showgebouw van die madhouse. *facepalm*
    Ik heb dezelfde mening als Ignace. Als ik de foto's van die uil zie, dan vind ik het een mooie en professioneel uitgevoerde muurschildering die op de juiste locatie zeker tot zijn recht zou komen. Het probleem is dat ze hem nu spuiten op een gebouw dat als een middeleeuws kasteel ontworpen is. En zulke felle kleuren horen naar mijn mening niet thuis op een middeleeuws kasteel. De locatie past dus gewoon niet. Zonde van het kasteel én de muurschildering

    Toch blijf ik dit project met veel interesse volgen! Untamed zal volgens mij zeker niet teleurstellen en ook mijn eerste RMC ooit worden. Hier heb ik echt vertrouwen in (alleen de beenbeugels verontrusten me een beetje). Juist daarom vind ik het wat jammer dat de ombouw van Robin Hood op ons forum wat minder intensief gevolgd wordt, al snap ik dat de aandacht hier vooral naar Belgische aankondigingen gaat
    Once you sit back, you never go back.

  10. #90

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Festivalisatie... Ik had eerlijk gezegd echt goeie hoop dat het park er mooi ging gaan uitzien toen ik de eerste keer die term hoorde. Amai wat heb ik mij weer vergist.

    Op zich, de mainstreet was superlelijk op foto's die het park zelf postte, en die uitgangspoort lijkt sowieso nergens naar, maar al bij al vind ik het op andere foto's die ik gezien heb als de lucht mooi blauw is niet slecht uitpakken. Sommige van de gevels zoals die boven de gift shop vind ik zelfs mooi. Het is kleurrijk, geen kakofonie, in ieder geval vééél beter dan hun eigen snaps. (Al heb ik het nog niet in het echt gezien). Maar dit gaat toch weer een stap verder. Inderdaad, graffiti op een kasteel, waar slaat dat nu op.

    Als ik er nu echter een paar dagen later opnieuw over denk kan ik het toch al wat meer appreciëren, eerlijk gezegd. Die graffiti, tja. Maar als ze het groen errond het kasteel volledig laten overwoekeren zodat het echt een wildernis wordt waar je een vreemd, verlaten kasteel in kan vinden. Dan hadden ze het exterieur grondig kunnen veranderen met nieuw spuitbeton om het er als een halve ruïne uit te laten zien, of... Het kasteel staat nog overeind maar hangt vol graffiti omdat het verloederd is. In die optiek zie ik het toch nog wel iets worden hoor...

    Ook het idee van een niet gesnoeide omgeving waar die RMC doorheen raast vind ik leuk. Ik heb op RCDB als random achtbaan al een paar lang gesloten houten achtbanen zien passeren waar je letterlijk door de bomen of struiken raast, dat moet volgens mij echt een mooie beleving zijn. Al vermoed ik niet dat die grasvlakte in Robin Hood snel in een groen bos zal veranderen.

    Bij praktisch alle recente aankondigingen / uitvoeringen had ik wanneer ik de dingen voor de eerste keer las steeds een 'meh'-gevoel, maar dat is vooral omdat ik "festivalisatie" helemaal anders geïnterpreteerd had. Ik zal het toch allemaal in het echt moeten zien om echt te kunnen oordelen.

  11. #91

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Festivalisatie... Ik had eerlijk gezegd echt goeie hoop dat het park er mooi ging gaan uitzien toen ik de eerste keer die term hoorde. Amai wat heb ik mij weer vergist.

    Op zich, de mainstreet was superlelijk op foto's die het park zelf postte, en die uitgangspoort lijkt sowieso nergens naar, maar al bij al vind ik het op andere foto's die ik gezien heb als de lucht mooi blauw is niet slecht uitpakken. Sommige van de gevels zoals die boven de gift shop vind ik zelfs mooi. Het is kleurrijk, geen kakofonie, in ieder geval vééél beter dan hun eigen snaps. (Al heb ik het nog niet in het echt gezien). Maar dit gaat toch weer een stap verder. Inderdaad, graffiti op een kasteel, waar slaat dat nu op.

    Als ik er nu echter een paar dagen later opnieuw over denk kan ik het toch al wat meer appreciëren, eerlijk gezegd. Die graffiti, tja. Maar als ze het groen errond het kasteel volledig laten overwoekeren zodat het echt een wildernis wordt waar je een vreemd, verlaten kasteel in kan vinden. Dan hadden ze het exterieur grondig kunnen veranderen met nieuw spuitbeton om het er als een halve ruïne uit te laten zien, of... Het kasteel staat nog overeind maar hangt vol graffiti omdat het verloederd is. In die optiek zie ik het toch nog wel iets worden hoor...

    Ook het idee van een niet gesnoeide omgeving waar die RMC doorheen raast vind ik leuk. Ik heb op RCDB als random achtbaan al een paar lang gesloten houten achtbanen zien passeren waar je letterlijk door de bomen of struiken raast, dat moet volgens mij echt een mooie beleving zijn. Al vermoed ik niet dat die grasvlakte in Robin Hood snel in een groen bos zal veranderen.

    Bij praktisch alle recente aankondigingen / uitvoeringen had ik wanneer ik de dingen voor de eerste keer las steeds een 'meh'-gevoel, maar dat is vooral omdat ik "festivalisatie" helemaal anders geïnterpreteerd had. Ik zal het toch allemaal in het echt moeten zien om echt te kunnen oordelen.
    In het echt zien die gevels er inderdaad een stuk beter uit dan op foto, geef ik zelf graag toe. Enkel de uitgang is en blijft lelijk - op foto én in het echt!

    Ik had ook liever gehad dat ze het kasteel lieten veranderen in een verlaten spookkasteel, overwoekerd door planten i.p.v. vol te spuiten met nepuilen in verf. Met het verhaal dat zich binnen afspeelt zie ik nu ook geen enkele logica meer... Als ze willen volwassener worden, door het 'magische' Sherwood Forest om te dopen naar een overwoekerende 'Wilderniss', had ik liever meer budget naar de binnenkant zien gaan om het verhaal wat bij te schaven en Merlin een duistere kant te geven... Dat je echt een spookkasteel betreedt.

    De open vlakte waar Robin Hood nu was zal volgens mij niet veel veranderen, toch niet in de eerste jaren. Je idee met de vele bomen en struiken lijkt me hier zeker gepast, maar ik denk niet dat ze hier budget voor zullen hebben (aangezien het budget op is na wat professioneel uitgespoten verfpullen).

    Waar ik me het meest aan stoor, is dat hun dit jaar geopende kippenrestaurant volgens mij geen beetje zal passen in de nieuwe wildernis. Dat is veel te clean en urban chic, heeft niets met overwoekerde wildernis te maken. Ik vraag me toch af wat de gedachtegang was.

    En daarnaast is ook nog geen woord gerept over Excalibur. Zal die dan gewoon zijn middeleeuws thema behouden? Of gaan ze die ook laten overwoekeren?

    Als sommigen hier klagen over het gebrek aan visie en foute investeringen bij Bobbejaanland, dan vraag ik me toch af wat de visie hier is...

  12. #92

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    De lifthill van Untamed begint al een andere vorm te krijgen:



    Bron: Facebook Walibi Holland

  13. #93

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    om de hoeveel tijd zal de "making off" uploaden?

  14. #94

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    De eerste baandelen van de RMC Untamed:



    Bron: Instagram-Story Walibi Holland

  15. #95

    Re: Walibi Holland 2019/2020



    Eerste outward banked bocht is in orde!

  16. #96

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Tweede aflevering:



    belangrijkste punten:

    - 92 KM per uur. (weet niet hoe snel dat Robin Hood was.
    - 1085 meter lang
    - over de kop
    - En de uitleg wat een hybird is... lol( ik denk dat iedereen dat weet?)

  17. #97

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Robin Hood ging 80 km/h, dus Untamed zal 12 km/h sneller gaan. Logisch ook, aangezien hij enkele meters hoger wordt.

    Het meest opvallende vind ik echter dat de baan langer wordt dan Robin Hood. RMC doet er zo even 50 meter bij. Best gek, want de meeste hybride coasters worden net korter dan hun voorganger.

    Dat eerste element ziet er trouwens gek, maar wel vet uit. Het begint hier toch te kriebelen...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  18. #98

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Wauw! Heel positief over de lengte! Ik heb eens gekeken hoe hij zich qua lengte verhoudt tot de andere banen van RMC en dat doet me om eerlijk te zijn al wel iets meer uitkijken naar deze baan.

    RMC's naar lengte (klik)

  19. #99

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    De lengte is behoorlijk. Zeker gezien zijn hoogte en snelheid. We gaan veel kleine hobbels mogen verwachten. Ik hoop op een baan die net zo goed is als Storm Chaser

  20. #100

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Wauw! Heel positief over de lengte! Ik heb eens gekeken hoe hij zich qua lengte verhoudt tot de andere banen van RMC en dat doet me om eerlijk te zijn al wel iets meer uitkijken naar deze baan.

    RMC's naar lengte (klik)

    Vergelijkbare lengte met Twisted Timbers wat ik een enorme topper vond. Hopelijk spelen ze leentjebuur van deze baan, is ook out & back qua lay-out.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •