X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Een midweek Slagharen - 17,18,20,21/07/2017

    Bedankt voor je TR! Zelf ben ik nog nooit in dit park geweest, maar ik moest wel lachen om jouw beschrijving van Gold Rush. We deden een ritje en dan nog een ritje en dan nog een paar keer .... daaraan kunnen we de echte pretparkfan herkennen. Leuke foto ook van die bingo-avond: van een bomvolle zaal gesproken!

    Nog even een vraagje over die Huss Troika. Mijn ouders beweren dat wij begin jaren '90 één keer naar Bobbejaanland geweest zijn. Ik was toen vier jaar oud en herinner me er met de beste wil van de wereld absoluut niets meer van. Mijn vader zou toen samen met mij in een soort molen met ronddraaiende bakjes gezeten hebben, terwijl hij aldoor dacht 'ik wil eruit'. Nu vraag ik me af, zou die molen in Bobbejaanland ook een Huss Troika geweest kunnen zijn? Stond er begin jaren '90 zo'n attractie in Bobbejaanland?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: [TR] Een midweek Slagharen - 17,18,20,21/07/2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Bedankt voor je TR! Zelf ben ik nog nooit in dit park geweest, maar ik moest wel lachen om jouw beschrijving van Gold Rush. We deden een ritje en dan nog een ritje en dan nog een paar keer .... daaraan kunnen we de echte pretparkfan herkennen.
    Haha ja. Het is dan ook met voorsprong de beste attractie van het park he nu En er is ook een groot verschil tussen de verschillende plaatsen. Op rij 1 kijk je ongeveer naar beneden bij de achterwaartse lancering, op rij 5 hang je zo goed als ondersteboven. Ook links of rechts maakt een niet verwaarloosbaar verschil, vooral in de eerste en laatste bocht: aan de binnenkant van bochten draai je gewoon, aan de buitenkant word je behoorlijk vooruit getrokken. En we waren per slot van rekening toch lang genoeg in het park om eens alle posities te proberen hé.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Leuke foto ook van die bingo-avond: van een bomvolle zaal gesproken!
    Ik was eigenlijk teleurgesteld dat ik in mijn foto's geen foto vond die ik voorbij die deuren heb genomen. Sterker nog, blijkbaar heb ik van de bingo-avond die ik dit jaar zag zelfs helemààl geen foto, dus ik was al blij dat ik die van vorig jaar nog vond.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •