X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 16 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 313
  1. #101

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Voor de toekomst van onze planeet en onszelf moeten we nu wel overstappen op groene stroom. Of dat nu via molens of zonnepanelen wordt opgewekt, maar zo vervuilen kunnen we echt niet meer verder doen. Ontopic, ik zal het ding niet echt missen. Iconisch beeld ja, maar zo komt er plaats vrij en die zie ik liever besteed worden aan nieuwe attractie natuurlijk.
    Dat zie ik nu niet meteen als de eerste plek waar ze een nieuwe attractie zetten. Op die ruimte kan je net een kindercarrousel kwijt denk ik
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #102

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik zat met een droptoren in gedachten of nog beter slopen ze Typhoon en gebruiken ze die ruimte ook om iets beters te zetten.

  3. #103

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik zat met een droptoren in gedachten of nog beter slopen ze Typhoon en gebruiken ze die ruimte ook om iets beters te zetten.
    Iets als een droptoren zou inderdaad kunnen. Als ze Typhoon afbreken moeten ze al meteen uitpakken met een grote coaster, dat zie ik ze nu (tot mijn grote spijt...) nog niet snel doen. Typhoon is nog maar een dikke 13 jaar oud en er zijn naar mijn idee andere coasters die ze daar eerder mogen platgooien... *kuch* Dreamcatcher *kuch*
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #104

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Laat ze maar eerst die boomstamrotzooi afbreken voor iets nieuws...

  5. #105

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Zeker drie kwart van hun park bestaat uit rotzooi.

  6. #106

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    In vond het cola strandje er best leuk uit zien



    En kijk eens op die drop wat daar weer naar beneden stroomt...


  7. #107

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    In vond het cola strandje er best leuk uit zien



    En kijk eens op die drop wat daar weer naar beneden stroomt...

    Damn Daniël! Dacht dat ze die pomp daar al hadden weggehaald gewoon. Zot dat ze dat zelfs weer aan krijgen na zo veel jaren niet te gebruiken. (Of het is een nieuwe, you never know he)
    Je vois la vie en des biscuits.

  8. #108
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik zat met een droptoren in gedachten of nog beter slopen ze Typhoon en gebruiken ze die ruimte ook om iets beters te zetten.
    Een droptoren zal daar wel niet komen... De buren deden al lastig toen bleek dat je vanop OkiDoki in hun tuin kon binnenkijken... en dat snap ik ook wel.

  9. #109

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Omdat een vriend van mij ook begonnen is met een coastercounter en per sé de banen van Bobbejaanland ook wil doen heb ik dan toch (op voorwaarde dat ik er geen cent aan moet spenderen) beslist om een afscheidsbezoek te brengen aan Bobbejaanland op 26 augustus, om dan het park nooit nog opnieuw te betreden. Ik ben benieuwd naar wat ik er ga aantreffen.

  10. #110

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Jeetje, ik verblijf 2 weken in Denemarken en Bobbejaanland (en Engie) flikken het om een windmolen (en icoon) weg te halen.
    De wereld op zijn kop.

    Dat strand ziet er inderdaad tof uit. Alleen spijtig dat alles gesponsord moet worden vooraleer er een kwalitatief aanbod gegeven kan worden.
    Heeft iemand de nieuwe show al kunnen bekijken?

  11. #111

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    De nieuwe show vind ik niet passen binnen het park, ook de arena is veel te klein voor dat soort show. De drifts waren leuk, zit een verhaal in, maar de auto moeten steeds een stuk achteruit rijden voor elke stunt, vanwege de beperkte oppervlakte.

  12. #112

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Facebooker die BLJ allerlei klantonvriendelijke zaken verwijt, heeft vele volgers.
    Eerder verschenen bij de drie o's en nu op HLN, mèt reactie van Yves Peeters.
    http://www.hln.be/hln/nl/2/Reizen/ar...jaanland.dhtml

  13. #113

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Facebooker die BLJ allerlei klantonvriendelijke zaken verwijt, heeft vele volgers.
    Eerder verschenen bij de drie o's en nu op HLN, mèt reactie van Yves Peeters.
    http://www.hln.be/hln/nl/2/Reizen/ar...jaanland.dhtml
    Toch een behoorlijk zwakke reactie. Komt eigenlijk gewoon neer op "Ik moet hier niets van weten. Doei."
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  14. #114
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Of het is gewoon wat hier al een paar keer in dit topic geplaatst is - ook door mij - en tegengesproken wordt door enkele "fans" die niets slecht willen lezen over Bobbejaanland.
    Het park is een dikke vette schande over de ganse lijn! En een directeur die moet antwoorden met: "Ja, maar vandaag is wél alles open"... Hij spreekt natuurlijk niet over hoe lang alle attracties/eetkraampjes open zijn dan. haha.

  15. #115

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Vandaag deze foto gezien; één letter die tijdelijk weg is, kan nog gebeuren, maar drie letters is erg bedroevend om te zien

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #116

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Vandaag deze foto gezien; één letter die tijdelijk weg is, kan nog gebeuren, maar drie letters is erg bedroevend om te zien
    Had ik ook al eens opgemerkt. Jaarlijks terugkerend probleem blijkbaar...
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  17. #117

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Gaat we in In in River?

  18. #118

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Gaat we in In in River?
    Breng ze niet op ideëen, want stukken uit namen schrappen is daar hip! #Evolution

  19. #119
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Straks gaan ze ons nog vertellen dat dit een nieuwe attractie is.

    Misschien komt er op die pretparkawards wel een award "sch**tpark van het jaar". Ik weet al op wie ik ga stemmen dan. hahaha

  20. #120

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Vorig jaar was de River half weg



    Hopelijk vervangen ze nu de hele booel in een keer, zoals ze vorig jaar al deden met een stukje.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •