X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 14 van de 16 EersteEerste ... 41213141516 LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 280 van de 313
  1. #261

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Aangezien er volop gelachen werd toen het kapot was, mag het ook gezegd worden nu het opnieuw gemaakt is. Het doet me deugd om te zien dat Bobbejaanland hun goede attracties toch nog wat in ere probeert te houden.

    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #262

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Fijn dat de letters er terug hangen. Ook de waterval werkt nog steeds. Al moeten de rotsen van de waterval ook niet te lang meer wachten op onderhoud.

    Ik kan best geloven dat Bobbejaanland er nu wat beter bij ligt. Het lijkt wel dat ze enkel onderhoud uitvoeren tijdens het seizoen. De intrieste hoekjes zijn ook al wat opgefleurd. (Ben en Jerry's). Toch is het spijtig dat het park zo gedateerd is. Een moderne coaster zoals een Mack Mega Coaster zou er wel goed staan.

    Ik vraag me echt af wat Bobbejaanland volgend jaar gaat doen. Meestal staat er in januari plots op hun website dat er een nieuwe attractie bijkomt ofzo. Dat was toch het geval met Mount Mara en The Lake House. Ik ben eens benieuwd wat we volgend jaar gaan mogen verwachten. Want als Bobbejaanland niet investeert wordt het hopeloos overlopen door vooral Walibi Belgium, al blijft Bobbejaanland precies steeds nog altijd genoeg mensen trekken.

    En toegegeven. Hun Halloweenevent mag er zeker en vast wel zijn. Het mag zich vlot naast Walibi Belgium zetten hoor.

  3. #263
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Hoera, hun letters hangen terug. Wat is dat park toch schitterend bezig!!

  4. #264

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Hoera, hun letters hangen terug. Wat is dat park toch schitterend bezig!!
    Hoera, alweer een negatieve en sarcastische post van jou. Jij blijft gelukkig op jezelfde vertrouwde niveau bezig!

  5. #265

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Het aantal positieve posts is echt bedroevend.

  6. #266
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Hoera, alweer een negatieve en sarcastische post van jou. Jij blijft gelukkig op jezelfde vertrouwde niveau bezig!
    Hoera, weer een persoonlijke aanval. Ik dacht dat dit verboden was.

  7. #267

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Antwoord op het revolution filmpje.
    Filmpje is blijkbaar niet mee gekopieerd.

    Deze liggen er als de trein niet binnen komt om deze op een veilige manier te evacueren.
    Aan die kant zit de hendel om de beugels los te maken.

  8. #268

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/10...bobbejaanland/

    Chaos in Bobbejaanland.
    Iemand raakte zwaargewond. Hopelijk komt alles goed met de man in kwestie.
    De sfeer zal er ook niet al te best zijn.

    Heeft Pretparken.be meer nieuws. Ze zaten vandaag normaal live in Bobbejaanland had ik op Instagram gezien.

  9. #269

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Op de Facebook-pagina van Pretparken.be las ik het volgende:

    "BREAKING: Man gewond aan de Aztek Express in Bobbejaanland, ambulance is gelukkig al ter plaatse, vermoedelijk viel de man naar beneden bij de attractie of kwam hij onwel"

    EDIT: Op de site van Het Laatste Nieuws lees ik dat de man 5 meter naar beneden gevallen is. Het zou gebeurd zijn bij het instappen in de Aztek Express, waarbij hij tussen twee gondels zou gevallen zijn.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #270

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Blijkbaar is de man tijdens het instappen van de Aztek Express dan gewoon naar beneden gevallen.

    Ik begrijp wel niet goed hoe je daar tussen kan belanden. De ruimtes tussen de karretjes zijn toch redelijk klein en er is ook amper een gat tussen het perron en de karretjes zelf. Waarschijnlijk zal de val dan ook gebeurd zijn aan het hok van de operator wil je enkele meters vallen.

    Of is de man uitgeschoven op het perron en dan naar beneden geschoven langsheen het perron?

  11. #271

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    De kans lijkt mij persoonlijk het grootst dat de man bij het instappen zijn evenwicht verloren is en dan verkeerd gevallen is. Tussen twee bakjes door en daarna enkele meters naar beneden. Laten we eerlijk zijn, het is niet de gemakkelijkste attractie om in te stappen, zeker niet voor een 67-jarige.

    Hopelijk komt alles snel terug in orde met hem.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  12. #272

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Plaats onder het station is géén 5m hoog. Dat is echt wel een heeeeele slechte inschatting.
    Maar hoe kan je daar nu tussen vallen?!? Daar zitten op 4 plaatsen grote motoren en als er geen motor zit zit daar een tussenstang waar een wiel onder zit... behoorlijk straf.
    Wat wel een groter probleem is: onder het station staat de attractie natuurlijk op een betonnen en ijzeren skelet... als ie dan ook nog eens daar oogevallen is...

  13. #273

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    Plaats onder het station is géén 5m hoog. Dat is echt wel een heeeeele slechte inschatting.
    Tenzij er onder de attractie een soort put is die je niet kan zien door het zeildoek tussen de gondels. Bij 5 m val dacht ik eerst aan een val uit de Horse Pedalo.

    Soit, fysische beterschap aan de man, en mentale beterschap aan z'n gezelschap, de ooggetuigen en ook aan het personeel. Ik zal het weer mogen gaan horen van ons moe en ons va als ze vernemen dat ik de kids naar enkele binnen- en buitenlandse parken meesleur de komende dagen. Ze weten nog niet dat we volgend jaar met klantonvriendelijk Cryin' Air naar opstandig Catalunya vliegen om er te draaien en te zwieren.

  14. #274

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Tenzij er onder de attractie een soort put is die je niet kan zien door het zeildoek tussen de gondels. Bij 5 m val dacht ik eerst aan een val uit de Horse Pedalo.

    Soit, fysische beterschap aan de man, en mentale beterschap aan z'n gezelschap, de ooggetuigen en ook aan het personeel. Ik zal het weer mogen gaan horen van ons moe en ons va als ze vernemen dat ik de kids naar enkele binnen- en buitenlandse parken meesleur de komende dagen. Ze weten nog niet dat we volgend jaar met klantonvriendelijk Cryin' Air naar opstandig Catalunya vliegen om er te draaien en te zwieren.
    dat is niet . Geen put. Met een winterrondwandeling met roland kleve zijn we daar gepasseerd als er enkele bakjes afgehaald waren. ik heb daar foto's van, maar die moet ik zoeken .

  15. #275

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    dat is niet . Geen put. Met een winterrondwandeling met roland kleve zijn we daar gepasseerd als er enkele bakjes afgehaald waren. ik heb daar foto's van, maar die moet ik zoeken .
    Die kunnen wel altijd interessant zijn. Overigens denk ik wel dat het hoogste punt van Aztek Express niet veel zal schelen van 5 meter. Je zit vaak hoger dan je denkt.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  16. #276

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    We hebben effectief een teamlid aanwezig, Sven P en hebben meer nieuws gepubliceerd in een nieuwsbericht.

  17. #277

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Die kunnen wel altijd interessant zijn. Overigens denk ik wel dat het hoogste punt van Aztek Express niet veel zal schelen van 5 meter. Je zit vaak hoger dan je denkt.
    Als ik op de grond val, ben ik dan van 1m97 gevallen? Of ben ik dan van 0m gevallen?
    Mij plafond thuis is 2m25, het plafond 2de verdiep is dan 4m50.. zo hoog is het bedieningshokje van aztek toch niet? Als jeje eigen grootte meerekend... ben ik akkoord.

  18. #278

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171028_03158514

    hier staat twee à drie meter. Dat lijkt me al waarschijnlijker.

  19. #279

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Heb eventjes een selectie gemaakt van afbeeldingen die op het net te vinden zijn.







    Er is meer plaats dan dat ik dacht, maar je moet je toch al serieus misstappen om in zo'n gat terecht te komen. Die beugel zit daar toch voor? Tenzij dat je verstrooid bent en wilt instappen op de plaats van een gat.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  20. #280

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    In dat "gat" zit ook nog een ijzeren buis in 't midden, het wiel is daaraan bevestigd... daar moet je ook nog voorbij geraken ... Ik zeg 't . niet makkelijk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •