X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 16 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 313
  1. #141

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Positieve veranderingen in de openingsuren! Heeft me ietwat goede hoop dat ze eindelijk hun imago willen oppoetsen.

  2. #142

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Welkom op ons forum, Jorn! Leuk om eens zo een uitgebreid nieuwtjes-bericht te lezen. Laat zien dat ze toch ook niet helemaal niets doen. Hopelijk zijn de "verlengde" openingsuren een permanente stap in de goede richting en is het niet tijdelijk na die viraal gegane klacht.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #143

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorn Bekijk Berichten
    Ik post mijn foto's van BJL ook even in dit topic.
    Sommige van de nieuwigheden zijn mogelijk al eerder gepost.
    Vooral de aanpassing van openings- en sluitingstijden van attracties zijn een belangrijke nieuwigheid .
    [...]
    Bedankt voor je uitgebreide uiteenzetting, eindelijk nog eens iemand die ook de positieve dingen opsomt.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 15-08-17 om 19:27. Reden: Citaat ingekort

  4. #144

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Hopelijk eindelijk een eerste stap in de goede richting...

    Dat er dringend iets moet veranderen is wel duidelijk getuige de verschillende negatieve reacties op hun Facebookpagina...

    Bedankt voor deze fotoupdate!

  5. #145
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Er is een verschil tussen het opschorten van een groot aangekondigd evenement en zelf bellen naar de lokale tv omdat het "eindelijk eens een dagje druk is ".

  6. #146

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Goed nieuws dat ze aan hun openingsuren hebben gesleuteld! Bedankt ook voor het overzicht van alle nieuwigheden. Hoe klein ook, ze tonen wel aan dat het park toch probeert mondjesmaat verbeteringen aan te brengen. Fingers crossed for more!

  7. #147

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Oef...Bobbejaanland blijft niet bij de pakken zitten. Een park dat kritiek krijgt - al dan niet terecht - is doodnormaal. En een park moet daar ook tegen kunnen. Het is echter een kunst om met die kritiek positief aan de slag te gaan en te laten zien dat je oren hebt naar die kritiek. Bobbejaanland heeft een koude douche gekregen, en dat was misschien verdiend, maar laat nu zien dat men er mondjesmaat aan wil werken en niet langer doof is voor kritiek.

    Ze hebben in elk geval nog een hele lange weg te gaan, want wat ik de voorbije maanden en zelfs jaren heb gelezen of zelfs gezien was echt om slechtgezind van te worden. Maar ze blijven niet bij de pakken zitten. Hopelijk zetten ze dat elan de komende jaren verder!

    Zaterdag ben ik in het park te vinden en ik ben eigenlijk echt benieuwd naar wat ik daar ga aantreffen.

  8. #148

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Er is een verschil tussen het opschorten van een groot aangekondigd evenement en zelf bellen naar de lokale tv omdat het "eindelijk eens een dagje druk is ".
    Het was niet eens eindelijk dagje druk hoor, de drukte is een patroon dat de laatste weken meermaals voorvalt...

  9. #149

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Het was niet eens eindelijk dagje druk hoor, de drukte is een patroon dat de laatste weken meermaals voorvalt...
    Wat zou je willen met alle prijsacties die momenteel lopen?
    Je zou gek moeten zijn om meer dan 20 euro entree te betalen. Momenteel lijkt Bobbejaanland het budgetpretpark bij uitstek...

  10. #150

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Wat zou je willen met alle prijsacties die momenteel lopen?
    Je zou gek moeten zijn om meer dan 20 euro entree te betalen. Momenteel lijkt Bobbejaanland het budgetpretpark bij uitstek...
    Ja zeker en vast, ze gooien de kortingen letterlijk naar je hoofd, bij verschillende producten zitten bonnetjes voor twee personen, waarvan een gratis mag en dan de online kortingen enzoverder.

  11. #151

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Bedankt voor de update!

    Ik werd bijna enthousiast toen ik het las. Maar toen nam de realiteit het weer over. Moeten we applaudisseren voor een park dat zijn openingsuren naar de minimum aanpast? Open tot 18u in augustus! Wow! Attracties openen vanaf het begin tot het einde van de dag waarvoor je betaald hebt als bezoeker! Super! De aankoop van een aantal potten verf ( was het niet net 30% in de Gamma? :-p ) Fabuleus! Straf eigenlijk dat Coca Cola daar nog geld wil insteken...

    Het was hier de afgelopen weken nog eens ter sprake gekomen om naar BJL te gaan. Waar zo'n kortingsbonnen allemaal niet voor zorgen, een mens zou nog beginnen twijfelen om in zijn wagen te springen.

    We kunnen alleen maar hopen dat ze het daar nu eindelijk begrepen hebben en verder de positieve weg volgen. Dan spring ik in de toekomst met plezier in mijn auto

  12. #152

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorn Bekijk Berichten
    Fijn om te lezen dat er ook eens positief nieuws komt uit Bobbejaanland.. Maar Bobbejaanland zou Bobbejaanland niet zijn als ze niet ergens de mist in gaan. Laat ons daarom eens een spelletje 'zoek de fout' spelen op bovenstaande foto.

  13. #153

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Dizz staat er nog op ipv naga bay

  14. #154

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    Dizz staat er nog op ipv naga bay
    Haha dan doen ze iets goed doen ze dit weer

  15. #155

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Bobbejaanland heeft ook zopas zijn halloweenwebsite/halloweenplannen gelanceerd op: halloween.bobbejaanland.be

    Dit jaar:
    - 5 spookhuizen: The Doll Factory, House Of Phobia, Bazaar Bizarre, Nightmare Motel (+ 5 euro) en de nieuwe dit jaar is "Sonar".
    - 3 scarezones, incl. 2 nieuwe: "Childhood Fears" en "Plaza De Los Muertos"
    - 2 shows, vermoedelijk 1 "street show" en 1 theatershow
    - 4 nocturnes (mét vuurwerk) dit jaar ipv 2. Wel dit jaar tot 21 uur ipv tot 22uur. Andere halloweendagen open van 10 tot 17 uur.
    - The Bug Escape (doolhof) is ook terug dit jaar.

    Bronnen:
    http://halloween.bobbejaanland.be &
    http://www.looopings.nl/weblog/8341/...ejaanland.html

  16. #156

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorn Bekijk Berichten
    - 3 scarezones, incl. 2 nieuwe: "Childhood Fears" en "Plaza De Los Muertos"
    Dat wil dus zeggen dat we afscheid nemen van de bosgriezels of de westerngriezels. Ik vond die themazones op zich wel fijn aansluiten bij het park. Ik had gehoopt dat ze gewoon ééntje extra zouden toevoegen. Ik ben benieuwd hoe die nieuwe thema's uitgewerkt zullen worden en welke locaties de eer hebben.

  17. #157

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    "Typhoon buiten strijd tot september" dixit een jonge operator van Wild Water boomstammen. Ik zie 'em voorlopig niet rijden. To be continued...

  18. #158
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik dacht dat het daar nu al Halloween was, als ik bepaalde foto's van dat versleten park bekijk.

  19. #159

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Dat cocacolastrand vloekt mijns inziens toch zwaar zo vlak voor het prachtige Indiana River-thema. Ik vind het compleet onverenigbaar, net als dat ben & jerry-gedeelte. Thematisering naar fastfood en suikerdrank is toch anno 2017 not done mijns inziens. Mocht dat strand in een themazone passen zoals ze bijvoorbeeld in Holiday-park gedaan hebben dit jaar dan zou het nog wel tof kunnen geweest zijn... Weeral de zoveelste misser in mijn ogen.

  20. #160

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Desperado Bekijk Berichten
    Thematisering naar fastfood en suikerdrank is toch anno 2017 not done mijns inziens
    Serieus??? Ik wist niet dat hier linkse azijnpissers zaten? Laten we dan ook alle wereldkampioenschappen, olympische spelen, nationale sportcompetities en noem maar op afschaffen, want die worden altijd gesponsord door Coca-cola, bier, chips en McDonald's. Grow up en laat iedereen is zijn goesting doen. Die zones zijn er en zal er met alle plezier genieten van mijn 'fastfood en suikerdrank'.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •