X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 9 van de 16 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 313
  1. #161

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zottewoef Bekijk Berichten
    Serieus??? Ik wist niet dat hier linkse azijnpissers zaten? Laten we dan ook alle wereldkampioenschappen, olympische spelen, nationale sportcompetities en noem maar op afschaffen, want die worden altijd gesponsord door Coca-cola, bier, chips en McDonald's. Grow up en laat iedereen is zijn goesting doen. Die zones zijn er en zal er met alle plezier genieten van mijn 'fastfood en suikerdrank'.
    Moderator warning: Je kan je mening ook anders formuleren in plaats van zo aanvallend, dat maakt het aangenamer voor iedereen!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #162

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zottewoef Bekijk Berichten
    Serieus??? Ik wist niet dat hier linkse azijnpissers zaten? Laten we dan ook alle wereldkampioenschappen, olympische spelen, nationale sportcompetities en noem maar op afschaffen, want die worden altijd gesponsord door Coca-cola, bier, chips en McDonald's. Grow up en laat iedereen is zijn goesting doen. Die zones zijn er en zal er met alle plezier genieten van mijn 'fastfood en suikerdrank'.
    Ik denk dat het eerder gaat over het groot contrast tussen de sfeer die Indiana River gaf aan die kant van het meer en dan nu de felle rode kleuren van Coca Cola die er echt niet bij passen. Ik had het nog oké gevonden hadden die palen van de Revolution niet rood geworden...

    Maar goed, uiteindelijk is dit goed geregeld van Bobbejaanland. Geen geld moeten betalen en toch een stukje kunnen opknappen. Hopelijk onderhouden ze het ook!

    De openingsuren aanpassen is super nieuws. Dit had veel eerder moeten gebeuren en ik hoop dat ze dit kunnen volhouden.

  3. #163

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Niet dat ik om aandacht wil schreeuwen, maar mijn berichtje over Typhoon dicht tot minstens september verzuipt in de Coca Cola.
    Iemand die weet sinds wanneer Typhoon niet meer rijdt en wat er aan de hand is?
    Ik zag er gisteren niemand aan werken (zondag rustdag?).

  4. #164

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Typhoon sluiten tot september is misschien gewoon een teken van barmhartigheid en naastenliefde van Bobbejaanland .

  5. #165

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    LOL Ignace 'Schwarzkopf'

    Al is dit voor mij wèl een groot gemis:
    - Ik bereed nooit z'n illustere voorganger
    - Na Anubis, ook 2009, was Typhoon m'n allertweedste inversiecoaster in m'n leven (angst bij optakeling, niet alleen voor kleinoden in m'n broekzak!)
    - Sinds kort mag onze jongste erop
    - Tijdens ca. 60 parkbezoeken heb ik nooit een noemenswaardige / langdurige storing meegemaakt. Voor mij de betrouwbaarste coaster van België. Maar inderdaad: niet moeders mooiste of soepelste.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 21-08-17 om 08:54.

  6. #166

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Niet dat ik om aandacht wil schreeuwen, maar mijn berichtje over Typhoon dicht tot minstens september verzuipt in de Coca Cola.
    Iemand die weet sinds wanneer Typhoon niet meer rijdt en wat er aan de hand is?
    Ik zag er gisteren niemand aan werken (zondag rustdag?).
    Zo'n lange sluiting wijst meestal op een defect onderdeel dat niet op voorraad is.

  7. #167

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Het kan een persoonlijk aanvoelen geweest zijn, maar ik vond hem dit jaar sowieso nog minder soepel draaien dan anders.
    De oudste dochter weigert zelfs om nog in de Typhoon te gaan, omdat ze er hoofdpijn in krijgt?
    Enfin, jammer dat hij er uit ligt, is voor het jongere volkje toch nog altijd een leuke baan, denk ik.

  8. #168

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    - Tijdens ca. 60 parkbezoeken heb ik nooit een noemenswaardige / langdurige storing meegemaakt. Voor mij de betrouwbaarste coaster van België. Maar inderdaad: niet moeders mooiste of soepelste.
    Dan heb je wel extreem veel geluk gehad. Laatste keren dat ik in BBJ was (dan spreken we wel van 4-5 jaar geleden, toen ik er ook nog elk jaar ging), lag hij meermaals er uit hoor. ;p
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #169

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik heb hem ook maar een keer weten stil liggen en in 2015 bijna iedere zondag langs geweest (telkens rond 15uur)

  10. #170

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
    Het kan een persoonlijk aanvoelen geweest zijn, maar ik vond hem dit jaar sowieso nog minder soepel draaien dan anders.
    De oudste dochter weigert zelfs om nog in de Typhoon te gaan, omdat ze er hoofdpijn in krijgt?
    Ik ben er op mijn bezoek dit jaar 3 keer in geweest, en ben er ook drie keer met hoofdpijn uitgekomen. Dat had ik vorig jaar toch niet. Ik weet niet of dat aan de baan lag of aan mij, want ik had niet veel geslapen de nacht voordien dus dat kan ook de oorzaak geweest zijn.

    Qua soepelheid, ik vond verder ook dat je duidelijk voelt dat je over metaal rijdt - "duh, hij is van metaal" - ik weet niet echt hoe het anders te verwoorden Denk aan een zwaarbeladen karretje met kleine wieltjes dat je over een stalen vloer vooruitduwt, zoiets. Maar aangezien ik er maar één keer per jaar kom is het moeilijk te zeggen of dat nu erger of minder erg was dan vorig jaar. Sowieso is het wel een sfeerloze baan met die kermissupports zo op een betonnen vlakte.

    Ik had na mijn eerste ritje (redelijk vroeg op de dag) wel het gevoel dat hij vorig jaar sneller ging. Dit viel onder andere op in bijvoorbeeld die snelle bocht tegen de muur van het station, al had ik op dat moment als verklaring voor mezelf de niet zo warme dag en het vroege uur, wellicht waren de wielen nog niet 100% warmgereden.

    Nu, geen idee waarom hij dicht zou zijn. Gelukkig voor mij was hij dat een maand geleden nog niet. 't Was dan nog El Rio die dicht was...

  11. #171

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik kreeg ook altijd hoofdpijn in de Typhoon, met name in de 2 krappe, zwaar gebankte bochten. Kreeg, want toen ik hem dit jaar deed, had ik er helemaal geen last van. 't Zal van dag tot dag (maar wss van karretje tot karretje door het onderhoud (wielen) eraan) afhangen zeker.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  12. #172

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    De laatste jaren stap ik ook steevast met hoofdpijn uit de Typhoon, ik dacht altijd dat het aan mijn 1m96 ligt, maar blijkbaar ben ik niet alleen ;-)

  13. 22-08-17, 12:12


  14. #173

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    LIVE: In Bobbejaanland is blijkbaar vanaf nu de bovenste verdieping in Kinderland opnieuw geopend! Foto's volgen nog...

  15. #174

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    dat moet wel voor de overrompeling aankomende zondag...

  16. #175

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Bij een botsing met de achtbaan Typhoon in Bobbejaanland zijn afgelopen week vijf bezoekers lichtgewond geraakt.
    Drie van hen moesten met nekklachten naar het ziekenhuis worden gebracht. Sindsdien staat de rollercoaster stil voor onderzoek, bevestigt commercieel directrice Peggy Verelst aan Looopings.

    "Eén van de karretjes is vorige week dinsdag niet afgeremd in het station, waardoor deze met een lage snelheid is gebotst op het karretje dat klaarstond om omhoog getakeld te worden", legt Verelst uit.

    Volledige artikel: http://www.looopings.nl/weblog/8365/...a-botsing.html

  17. #176

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Looopings heeft er blijkbaar een foto van kunnen bemachtigen.

    Ik veronderstel dat het wagentje op de remmen vóór het station wel afgeremd werd, maar daarna is het blijkbaar het hele station doorgereden.

    Volgens mij was het bij mijn ritjes altijd zo dat in het instapgedeelte nog een wagentje stond als ik het station binnenreed en dat dan de achterste remmen het wagentje tot stilstand brengen. Vervolgens vertrekt het eerste wagentje en rijdt het achterste door naar de voorste remmen.

    Hier was het eerste wagentje dus al vertrokken, waardoor de achterste remmen niks hoefden te doen en het wagentje meteen kon doorrijden naar de voorste remmen, die om de een of andere reden ook niks hebben gedaan.

  18. #177

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Nog een foto toegevoegd van het ongeval aan ons artikel:


    Foto: © Michelle Wegman

    Een reactie op Facebook:

    Wat er is gebeurt bij mijn vriend, zusje, neef en nicht is dat de remmen het niet deden en zij zijn zonder beugels tegen de kar voor ze aan gereden met volle snelheid. Dat Bobbejaanland de attractie dan toch laat draaien zegt heel veel over hoeveel ze geven om de veiligheid van hun bezoekers!!
    Het lijkt er dus op dat de beugels wel zijn opengegaan door de sleepcontacten in het station, maar het karretje gewoon niet werd afgeremd. Ook heeft men laten weten dat men hoopt dat de achtbaan dit weekend terug operationeel is.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  19. #178

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Het lijkt er dus op dat de beugels wel zijn opengegaan door de sleepcontacten in het station, maar het karretje gewoon niet werd afgeremd.
    Da's ook wel iets dat ik altijd al vreemd heb gevonden aan Typhoon. Je beugel schiet meteen open vanaf je tot stilstand wordt gebracht. Qua tijdsbesparing is dat natuurlijk wel handig, maar als de remmen dan niets doen rij je inderdaad door met je beugel open. Bij Gold Rush in Slagharen bijvoorbeeld wordt de trein eerst tot stilstand gebracht en pas dàn zie je de sleepcontacten naar de trein toe bewegen waarop de beugels openen. Dat lijkt me toch veiliger...

  20. #179

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Da's ook wel iets dat ik altijd al vreemd heb gevonden aan Typhoon. Je beugel schiet meteen open vanaf je tot stilstand wordt gebracht. Qua tijdsbesparing is dat natuurlijk wel handig, maar als de remmen dan niets doen rij je inderdaad door met je beugel open. Bij Gold Rush in Slagharen bijvoorbeeld wordt de trein eerst tot stilstand gebracht en pas dàn zie je de sleepcontacten naar de trein toe bewegen waarop de beugels openen. Dat lijkt me toch veiliger...
    Maar bij de Winjas in Phantasialand schieten je beugels toch ook al open vooraleer het karretje helemaal stil staat? En daar kom je naar mijn gevoel het station dikwijls veel harder binnen gereden dan bij Typhoon? En ik denk dat dat in Slagharen ook gewoon niet anders kan. Lijkt me niet zo gezond/duurzaam om die dingen er voorwaarts en achterwaarts door te sleuren aan 90kmph of hoe snel ging dat ding weer? Bij Anubis zit je toch ook met een vaste rail waar die contacten over slepen? Hoe zit het daar met het openen van de beugels?

    En da's wel een hele vage Facebook reactie? Typhoon is sindsdien geen ene dag meer open geweest, dus hoezo laat Bobbejaanland de attractie toch draaien?

  21. #180

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
    Bij Anubis zit je toch ook met een vaste rail waar die contacten over slepen? Hoe zit het daar met het openen van de beugels?
    Inderdaad, Anubis heeft dezelfde sleepcontacten maar ook daar openen de beugels pas als het karretje volledig tot stilstand is gekomen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
    En da's wel een hele vage Facebook reactie? Typhoon is sindsdien geen ene dag meer open geweest, dus hoezo laat Bobbejaanland de attractie toch draaien?
    Wellicht bedoelt ze dat BJL het laat draaien terwijl het een onveilige attractie is (voor het ongeval ook al dus)?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •