X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 317

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Dat cocacolastrand vloekt mijns inziens toch zwaar zo vlak voor het prachtige Indiana River-thema. Ik vind het compleet onverenigbaar, net als dat ben & jerry-gedeelte. Thematisering naar fastfood en suikerdrank is toch anno 2017 not done mijns inziens. Mocht dat strand in een themazone passen zoals ze bijvoorbeeld in Holiday-park gedaan hebben dit jaar dan zou het nog wel tof kunnen geweest zijn... Weeral de zoveelste misser in mijn ogen.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Desperado Bekijk Berichten
    Thematisering naar fastfood en suikerdrank is toch anno 2017 not done mijns inziens
    Serieus??? Ik wist niet dat hier linkse azijnpissers zaten? Laten we dan ook alle wereldkampioenschappen, olympische spelen, nationale sportcompetities en noem maar op afschaffen, want die worden altijd gesponsord door Coca-cola, bier, chips en McDonald's. Grow up en laat iedereen is zijn goesting doen. Die zones zijn er en zal er met alle plezier genieten van mijn 'fastfood en suikerdrank'.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zottewoef Bekijk Berichten
    Serieus??? Ik wist niet dat hier linkse azijnpissers zaten? Laten we dan ook alle wereldkampioenschappen, olympische spelen, nationale sportcompetities en noem maar op afschaffen, want die worden altijd gesponsord door Coca-cola, bier, chips en McDonald's. Grow up en laat iedereen is zijn goesting doen. Die zones zijn er en zal er met alle plezier genieten van mijn 'fastfood en suikerdrank'.
    Moderator warning: Je kan je mening ook anders formuleren in plaats van zo aanvallend, dat maakt het aangenamer voor iedereen!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zottewoef Bekijk Berichten
    Serieus??? Ik wist niet dat hier linkse azijnpissers zaten? Laten we dan ook alle wereldkampioenschappen, olympische spelen, nationale sportcompetities en noem maar op afschaffen, want die worden altijd gesponsord door Coca-cola, bier, chips en McDonald's. Grow up en laat iedereen is zijn goesting doen. Die zones zijn er en zal er met alle plezier genieten van mijn 'fastfood en suikerdrank'.
    Ik denk dat het eerder gaat over het groot contrast tussen de sfeer die Indiana River gaf aan die kant van het meer en dan nu de felle rode kleuren van Coca Cola die er echt niet bij passen. Ik had het nog oké gevonden hadden die palen van de Revolution niet rood geworden...

    Maar goed, uiteindelijk is dit goed geregeld van Bobbejaanland. Geen geld moeten betalen en toch een stukje kunnen opknappen. Hopelijk onderhouden ze het ook!

    De openingsuren aanpassen is super nieuws. Dit had veel eerder moeten gebeuren en ik hoop dat ze dit kunnen volhouden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •