X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 16 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 313
  1. #121

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Vandaag deze foto gezien; één letter die tijdelijk weg is, kan nog gebeuren, maar drie letters is erg bedroevend om te zien
    Dat noemen ze continuïteit. De beleving van binnen doortrekken naar buiten. Pluim voor Bobbejaanland!
    Alweerrrr een winnaarrrrr

  2. #122

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Maar vorig jaar werkte het watervalletje wel aan de uitgang, nu niet...

    Misschien komt er op die pretparkawards wel een award "sch**tpark van het jaar". Ik weet al op wie ik ga stemmen dan. hahaha
    Land van Ooit?

  3. #123

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Maar vorig jaar werkte het watervalletje wel aan de uitgang, nu niet...
    Bij mij laatste keer nog wel, misschien uitgezet ofzo.

  4. #124
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Maar vorig jaar werkte het watervalletje wel aan de uitgang, nu niet...


    Land van Ooit?
    Je kan niet stemmen op parken die al gesloten zijn... En nu Bobbejaanland nog open is, moeten we daar snél op stemmen.

  5. #125

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Sinds heel recent: nu al BJL-abo's voor het aflopend èn het volgende seizoen 2018 te koop.
    Ze heten 'Bronze', 'Silver' en 'GOLD'. (ik had hier fout 'addict getypt, sorry)

    https://tickets.bobbejaanland.be/fun...execution=e2s1
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 11-08-17 om 22:13. Reden: foutje in naam van één van de passen!

  6. #126

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Ze heten 'Bronze', 'Silver' en 'Addict'.
    Sorry, maar wat een debiele naamgeving is dat nu weer. Hoe zou die vergadering gelopen zijn?
    Persoon 1: "We nemen Bronze, Silver en Gold!"
    Persoon 2: "Nee we nemen Fan, Pro en Addict!"
    Persoon 1: "..."

    Persoon 3: "Oké we nemen wel iets ertussenin..."

    Iets meer on topic, Jezus, dit is wel heel vroeg, zeker aan de spotprijzen waaraan ze verkocht worden!


    EDIT: Even de link geopend, het blijkt dat ze toch gewoon Bronze, Silver en Gold heten. Ik heb niets gezegd
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  7. #127

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Mijn fout, en hierboven verbeterd. Sorry

  8. #128

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Toverland – 25%

    Ga op avontuur in de mysterieuze wildwaterbaan Djengu River, ontdek jouw eigen magische krachten in het Toverhuis of waag een ritje per motor in de unieke lanceerachtbaan Booster Bike.!

    Op vertoon van je abonnement krijg je 30% korting op het reguliere tarief (> 120 cm) (officieel geafficheerde prijs). Korting geldig t/m 5/11/17, m.u.v. de Toverland Halloween Nights.Dit voordeel is strikt persoonlijk en is slechts voor de abonnementhouder. Uitgezonderd Toverland Halloween Nights. (Enkel voor SILVER & GOLD pas

    25 % of 30% lol

    je zou zot moeten zijn om geen pas te nemen op BJL. lol Ik vraag me af hoeveel ze gaan verkopen. Das echt goedkoop en zoveel voordelen...

  9. #129
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik zou mezelf zot vinden als ik dààr een abonnement zou nemen.

  10. #130

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Ik zou mezelf zot vinden als ik dààr een abonnement zou nemen.
    Je moet het abonnement niet nemen voor Bobbejaanland, maar wel voor d andere parken waar je gratis binnenmag he

  11. #131
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    http://www.bobbejaanland.be/ontdek/s...egungsparklauf

    En dan nog beweren ze dat het niet slecht gaat met Bobbejaanland...

  12. #132

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    En dan nog beweren ze dat het niet slecht gaat met Bobbejaanland...
    Je mag als je een link plaatst ook zeggen welke inhoud die link heeft, ik vind het makkelijker om een mening te begrijpen als ik ineens kan lezen waarover ze gaat.

    Bobbejaanland annuleert het evenement 'pretparkloop' wegens te weinig inschrijvingen. Er komt dus weer geen volk opdagen. Ik vind het indrukwekkend dat het park ondanks dat soort dingen toch nog behoorlijke winstcijfers kan voorleggen. Ze zetten dit jaar (voorlopig) wel meer in op Halloween. Er zijn maar liefst 4 nocturnes gepland.

  13. #133

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    http://www.bobbejaanland.be/ontdek/s...egungsparklauf

    En dan nog beweren ze dat het niet slecht gaat met Bobbejaanland...
    Daar zet ik dan deze link tegenover

    http://www.rtv.be/artikels/topdag-vo...e-zomer-a42733

  14. #134

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Daar zet ik dan deze link tegenover

    http://www.rtv.be/artikels/topdag-vo...e-zomer-a42733
    En dan dit bericht;

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Je mag als je een link plaatst ook zeggen welke inhoud die link heeft, ik vind het makkelijker om een mening te begrijpen als ik ineens kan lezen waarover ze gaat.
    Geeft dit:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door http://www.rtv.be
    Topdag voor Bobbejaanland na slechte zomer
    14 augustus 2017 | 18:32
    Het was vandaag extra druk in pretpark Bobbejaanland in Lichtaart. De toeganswegen naar het pretpark slibden al vroeg op de ochtend dicht en ook om het park binnen te geraken, was het aanschuiven. Taferelen die de directie deze zomer amper heeft meegemaakt, want Bobbejaanland kijkt voorlopig terug op een mindere zomer. En daar zit het weer voor veel tussen.

  15. #135

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Wat een bijzonder jammer nieuws! Als ik kon, zou ik zeker meegedaan hebben! Hopelijk proberen ze het volgend jaar nog eens opnieuw.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #136

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    En dan dit bericht;



    Geeft dit:
    Mogelijk begreep je het sarcasme achter mijn post niet.

  17. #137

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Toch weer zo jammer dit... ikzelf lig na 500 meter lopen half dood, dus nee, dat is niets voor mij, maar desondanks toch vreemd dat er zo weinig interesse voor is.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  18. #138

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    te begrijpen als je het verschil in concept ziet met bvb RunDisney...

  19. #139

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Mogelijk begreep je het sarcasme achter mijn post niet.
    Dit is mogelijk... maar ik wou de verwarde medemens uit zijn lijden verlossen ;-)

  20. #140

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik post mijn foto's van BJL ook even in dit topic.
    Sommige van de nieuwigheden zijn mogelijk al eerder gepost.
    Vooral de aanpassing van openings- en sluitingstijden van attracties zijn een belangrijke nieuwigheid .

    Zoals jullie eerder waarschijnlijk al zagen, is het strand tegenover Indiana River toegankelijk sinds dit seizoen .
    Bobbejaanland heeft in samenwerking met Coca Cola afgelopen dagen/weken gezorgd voor de afwerking van het strand met o.a. hangmatten en een Coca Cola Lifesafe tower. Het ziet er naar mijn mening gezellig en sfeervol uit . Foto's:





    Verder zijn er nog kleinere opknappingen zoals de achterzijde van het Nightmare Motel, het Mexico-plein. Hier werden de muren opnieuw geschilderd. Ook het horecapunt Desperado Grill werd aangepakt, alsook de tafeltjes/tonnetjes met parasols zijn nieuw. Foto's:



    Een belangrijke update is ook dat Bobbejaanland gesleuteld heeft aan de openingsuren van het park, alsook aan de openingsuren van de attracties!
    Normaal gezien was het park open tot 18 uur van half juli tot half augustus (daarna tot 17uur). Men heeft dit aangepast naar 18 uur voor de gehele maand augustus.
    Wie nu nog een bezoek naar BJL verricht, zal ook merken dat de openings- en sluitingsuren van de attracties gewijzigd werden. Zo was bijvoorbeeld eerst Mount Mara/Revolution geopend van 10u30 tot 17u30, nu is dit van 10uur tot 18uur. Dit betekent dat men nog tot 18uur in de rij kan aansluiten. Dit is trouwens bij vele attracties zo. De meeste attracties zullen nu vroeger openen en later sluiten. Een overzicht is zichtbaar op de digitale schermen in het park. Ik heb foto's gemaakt van de huidige nieuwe openings- en sluitingsuren van de attracties:





    Ten slotte zijn er ook nog wat nieuwigheden voor de BJL abonnees. Zo is er een meal card waar men voor één bepaald bedrag voordelig kan eten. Ook een refill cup die elk bezoek meegenomen kan worden is geïntroduceerd. Verder krijgen abonnees van Pro & Addict pas nu ook een gratis gadget van de nieuwe show Wicked Wheels in Bobbejaanland.
    Foto's:




    Nog één klein nieuwtje is dat er achteraan de souvenirshop een PROMO-shop is gekomen met oudere souvenirs aan 50% korting. Foto:

    Ik ben nog altijd fan van BJL. Ik woon er dichtbij en heb er een band mee . De negativiteit online over BJL vind ik overdreven, maar ik sta altijd open (en ben ook heel benieuwd) voor alle andere meningen en commentaren dus reacties meer dan welkom!

    Hier nog een overzichtfoto van de nieuwe strandzone voor Indiana River (waarvan de letters nu ook grijs geverfd werden).


    Dit is een foto van de nieuwe Ben & Jerry's zone die nieuw is sinds dit seizoen.
    Jaren terug was hier het Self-Service restaurant "De Wilde Rivier" (zie http://www.bjlnostalgie.be/attracties/eetgelegenheden)


    Nog wat schilderwerken van dit seizoen in Cowboy Town:
    De borden op de gebouwen werden ook opnieuw voorzien van nieuwe teksten in thema:



    De droger bij El Rio werd nu ook voorzien van de nodige theming:


    Om af te sluiten nog een foto van de nieuwe skyline van Bobbejaanland zonder hun eigen windturbine.
    Zoals op de foto duidelijk zijn er echter nog genoeg exemplaren te vinden nabij het park .
    Momenteel is Sledge Hammer het hoogste punt van het park.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •