X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 13 van de 16 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 313
  1. #241

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Akkoord. En vooral in het hoogseizoen. Zo heb ik ook eens in de wachtrij van Dreamcather gestaan, de wachtrij viel mee maar er was dus maar één trein en ze schoof voor geen meter. Zo werd ze steeds langer, tot de tweede trein op de baan werd geplaatst waarop je dus ook weer een eind moet wachten. En dan te bedenken dat de attractie in totaal "maar" 7 uur open is (10u30-17u30). Dat bezoek herinner ik mij als een dag waarop we niet zo heel veel gedaan hadden.

    Bij Oki Doki begrijp ik nog wel dat ze met 1 trein starten, die rij schuift altijd goed, maar vanaf er een beetje wachtrij is zou de tweede er toch ook meteen op mogen. Al zal dat wellicht inderdaad, zoals chupacalabra zegt, met personeel te maken hebben dat ze die tweede trein liefst zo lang mogelijk op stal laten staan.
    Hoewel Okidoki ook een vekoma is, is de werking lichtjes anders. Waardoor daar 2 operatoren volstaan. Wachttijd okidoki is erg beperkt, zelfs met volle wachtrij. Lege treinen laten rijden is wel heeeel erg onnozel van de elektrische kosten.

    Het is inderdaad wél zo met 2 treinen starten bij dreamcatxher interessanter is. De werking van dreamcatcher om trein opzetten en afhalen is nogal omslachtig. Zoals iedereen wel kan zien vanuit de wachtrij ;-).

  2. #242
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    Daarom dat jij geen ceo bent bij een pretpark, een attractiebouwer of tüv.
    Er is altijd een miniem gevaar met 2 treinen, waardoor een operator ten alle tijde op de noodstop moet kunnen duwen. Als die "slaapkop" -zo interpreteer ik jou proloog toch- in het station staat mensen te laten instappen, dan staat hij te ver van de noodstop om tijdig ik te duwen in geval van probleem.
    Poortjes per karretje in het station (systeem OkiDoki) zou al ERG veel oplossen.: 1 personeelslid dat de knoppen bedient en 1 personeelslid dat de beugels controleert. Maar ja, dat is een investering, en daar is Bobbejaanland niet voor. Ze geven liever een oude attractie een nieuwe naam, dat is goedkoper.

    Ik heb niet gezegd dat het personeel van DC slaapkoppen zijn. Ze staan gewoon te wachten tot dat ene treintje het station terug binnenrijdt.

  3. #243

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Poortjes per karretje in het station (systeem OkiDoki) zou al ERG veel oplossen.: 1 personeelslid dat de knoppen bedient en 1 personeelslid dat de beugels controleert. Maar ja, dat is een investering, en daar is Bobbejaanland niet voor. Ze geven liever een oude attractie een nieuwe naam, dat is goedkoper.

    Ik heb niet gezegd dat het personeel van DC slaapkoppen zijn. Ze staan gewoon te wachten tot dat ene treintje het station terug binnenrijdt.
    Nu spreek je toch jezelf tegen he. Bobbejaanland wil niet investeren, Bobbejaanland investeert in nieuw thema en naam voor Dizz?

  4. #244
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Nu spreek je toch jezelf tegen he. Bobbejaanland wil niet investeren, Bobbejaanland investeert in nieuw thema en naam voor Dizz?
    Dat is inderdaad een ENORME investering: een achtbaan een nieuwe naam en een nieuw toegangspad geven. Sorry dat ik die superuitgave over het hoofd zie.

  5. #245

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Dat is inderdaad een ENORME investering: een achtbaan een nieuwe naam en een nieuw toegangspad geven. Sorry dat ik die superuitgave over het hoofd zie.
    Bobbejaanland heeft dit jaar ongeveer 1.5 miljoen uitgegeven aan renovaties, waaronder die hertheming, me dunkt dat dat een serieus bedrag is ja.

    Je vergeet ook dat bij Dizz niet enkel de naam en toegang veranderde, kwam ook een boel nieuwe aankleding bij.

  6. #246

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Bobbejaanland heeft dit jaar ongeveer 1.5 miljoen uitgegeven aan renovaties, waaronder die hertheming, me dunkt dat dat een serieus bedrag is ja.

    Je vergeet ook dat bij Dizz niet enkel de naam en toegang veranderde, kwam ook een boel nieuwe aankleding bij.
    + een nieuwe naam is ook altijd niet dat alleen. De nodige werkuren aan vergadertijd, de website aanpassen, de papieren parkplannen aanpassen, de affiches in het park veranderen. Ik denk dat je er gerust 1 persoon die de hele dag gewerkt heeft om alles te veranderen, er mag bijtellen. :-D haha

    Nu ja, Bobbejaanland zit wel niet meer stil. Enkel hebben velen (en ik ook) het gevoel dat het onderhoud dat nu wordt gepleegd in Bobbejaanland te weinig is. Bij wijze van spreken zit Bobbejaanland een plank aan een gebouw te schilderen in het Cowboydorp terwijl er een plank in de Indiana River naar beneden valt. Of dat het restaurant aan de parkingang geschilderd wordt, maar dat in het restaurant in Cowboydorp de verf van de muren begint te pellen.

  7. #247
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Bobbejaanland heeft dit jaar ongeveer 1.5 miljoen uitgegeven aan renovaties, waaronder die hertheming, me dunkt dat dat een serieus bedrag is ja.

    Je vergeet ook dat bij Dizz niet enkel de naam en toegang veranderde, kwam ook een boel nieuwe aankleding bij.
    Niet overdrijven he... élk pretpark geeft geld uit aan onderhoud, herschilderen, bloemen aankopen, hout vernissen, vaargeulen uitspuiten,... Dat hoort bij NORMAAL winteronderhoud. Of heb jij aandelen in dat park?

  8. #248

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Niet overdrijven he... élk pretpark geeft geld uit aan onderhoud, herschilderen, bloemen aankopen, hout vernissen, vaargeulen uitspuiten,... Dat hoort bij NORMAAL winteronderhoud. Of heb jij aandelen in dat park?
    Dat hoort bij het onderhoud van een normaal park

  9. #249

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Bobbejaanland heeft dit jaar ongeveer 1.5 miljoen uitgegeven aan renovaties, waaronder die hertheming, me dunkt dat dat een serieus bedrag is ja.
    Ik weet niet of dat echt zo'n hoog bedrag is hoor. Ik kan mij vergissen maar Bellewaerde geeft volgens mij de laatste jaren jaarlijks een veelvoud daarvan uit aan onderhoud.

  10. #250

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Het is inderdaad geen heel hoog bedrag voor onderhoud... Heb wel het gevoel dat er dit jaar een iets positievere stemming rond het park heerst. Nog altijd te negatief in zijn geheel, maar men beseft precies toch dat er iets nodig is...

  11. #251

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Nu we het toch over onderhoud hebben, kan iemand mij eens verklaren wat die houten planken op de vloer doen in Revolution (rond 0:40 zie je ze goed liggen)?


  12. #252

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten
    Nu we het toch over onderhoud hebben, kan iemand mij eens verklaren wat die houten planken op de vloer doen in Revolution (rond 0:40 zie je ze goed liggen)?

    Hoogstwaarschijnlijk liggen deze er om de vloer niet te beschadigen, als een medewerker er moet zijn.
    Of kapotte vloer en te lui om deze te vervangen wie weet.

  13. #253

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik meen me te herinneren dat sinds de opening van TFC er op verschillende plekken licht doorkwam tot in de Revolution van de voorshows. Ik denk dat ze inderdaad deze planken er op hebben gelegd om dit te verbergen en om een sfeerbreuk te vermijden.

    Maar laat ons even eerlijk zijn? Dat die planken daar liggen, dat zie je toch niet in het donker. Bovendien zijn de lichteffecten er precies ook OP gelegd, waardoor het eigenlijk in het donker hetzelfde blijft. Het is en blijft een donkere achtbaan en als ze hier op deze manier er voor hebben gezorgd dat de attractie mooier blijft, dan zijn die planken toch een goed idee?

  14. #254

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Nou, zo donker is het daar niet door het licht dat de projector afgeeft. En de voorshows van TFC lopen toch niet onder de binnenring door... of wel?

  15. #255

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten
    Nou, zo donker is het daar niet door het licht dat de projector afgeeft. En de voorshows van TFC lopen toch niet onder de binnenring door... of wel?
    Een stukje wel denk ik hoor.

    Naam:     thumb_bjlcave.jpg
Bekeken:  724
Groote:   74,3 KB
    Je vois la vie en des biscuits.

  16. #256

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten
    Nu we het toch over onderhoud hebben, kan iemand mij eens verklaren wat die houten planken op de vloer doen in Revolution (rond 0:40 zie je ze goed liggen)?

    Natuurlijk. Google eens op "soldiers hart" en revolution.

  17. #257

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Een stukje wel denk ik hoor.

    Naam:     thumb_bjlcave.jpg
Bekeken:  724
Groote:   74,3 KB
    Helaas. Enkel door de buitenring.

  18. 14-09-17, 20:39

    Reden
    zie mijn volgende post

  19. #258

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Waaat, passeert de voorshow van The Forbidden Caves door het Revolutiongebouw? Daar had ik nu eens echt totaal geen benul van

    Dat wil dan wel zeggen dat we de hoop dat ze ooit toch die vloer weer uitbreken en het onderste scherm terugbrengen nu dus echt definitief mogen opbergen. Niet dat ze dat waarschijnlijk ooit nog gingen doen, maar toch...

    Edit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    Helaas. Enkel door de buitenring.
    Aha, dus ik kan toch nog blijven hopen
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 14-09-17 om 21:08.

  20. #259

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten
    Maar dat optreden van Soldier's Heart is toch al een hele poos geleden? Dan zouden die planken toch al lang weg moeten zijn. Of is dit een ouder filmpje? Hij is nochtans maar geüpload op 5 september.
    Themepark Review was in Bobbejaanland in de zomer van 2016. Dit is dus een oudere onride die ze later online hebben gezet. Want als je goed hoort hoor je de 2de speaker niet, want die werkt weer wel. En de vuurprojectie en de roze lichttunnel werken in deze video dat is helaas nu niet het geval, maar dat word nog opgelost.
    Ontdek de fansite van de Revolution vanuit het Kempische pretpark Bobbejaanland!

    Website:
    http://revolutionfans.weebly.com/

    Facebook:
    https://www.facebook.com/BobbejaanlandRevolutionfans

  21. #260

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobbejaanlandRevolutionfans Bekijk Berichten
    Themepark Review was in Bobbejaanland in de zomer van 2016. Dit is dus een oudere onride die ze later online hebben gezet. Want als je goed hoort hoor je de 2de speaker niet, want die werkt weer wel. En de vuurprojectie en de roze lichttunnel werken in deze video dat is helaas nu niet het geval, maar dat word nog opgelost.
    Klopt, ja. Ik vind inderdaad dat Robb en Elissa in juni 2016 BJL hebben bezocht en dat het optreden van Soldier's Heart rond dezelfde periode is geweest.

    Oef, wat een opluchting! Ik dacht eventjes dat de vloer in Revo kapot was...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •