X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 55
  1. #1

    [Parc Saint Paul] 2018: Wood Express

    Het lijkt dat de grondwerken voor een nieuwe attractie van start zijn gegaan:


    Bron: Facebook Coastertube

  2. #2

    Re: [Parc Saint Paul] 2018

    Deze grondwerken zijn blijkbaar voor de bouw van een woodie. Op de Franse site WonderWorldWeb kun je zien dat Parc Saint Paul een nieuwe achtbaan aan het bouwen is, het type is een woodie en deze wordt gebouwd door the Gravity Group, die eerder al achtbanen bouwde in het Franse Walibi Rhône-Alpes en het Zweedse Gröna Lund.
    Het project kost 2,5 miljoen euro. Je zal 479 meter achtbaantrack afleggen in iets minder dan twee minuten, de hoogte van het baantje is 15 meter en er zal een maximum snelheid van 61 km/u zijn.
    De naam van het baantje is 'Woodstock Express' en zoals jullie al konden afleiden uit de stats zal dit baantje een echte familiecoaster worden, daarom kunnen kinderen vanaf 1,10 meter er al een ritje opmaken.

    Voor foto's en een filmpje, klik op het onderstaande linkje, want ik kan nu geen foto's uploaden aangezien ik dit op mijn IPad getypt heb.
    http://wonderworldweb.over-blog.com/...-beauvais-remp

  3. #3

    Re: [Parc Saint Paul] 2018

    En dan het vreselijke nieuws, Parc Saint-Paul sluit de 2 Paxcoasters. Bijzonder jammer. Die banen staan ook niet naast elkaar, dus voor enkel ruimte te maken, is het niet. Maar de banen zullen wel te ruw zijn voor het doelpubliek.

  4. #4

    Re: [Parc Saint Paul] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Het project kost 2,5 miljoen euro.
    Is dat alles? Lijkt me toch wel heel goedkoop!

  5. #5

    Re: [Parc Saint Paul] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    En dan het vreselijke nieuws, Parc Saint-Paul sluit de 2 Paxcoasters. Bijzonder jammer. Die banen staan ook niet naast elkaar, dus voor enkel ruimte te maken, is het niet. Maar de banen zullen wel te ruw zijn voor het doelpubliek.
    Blijkbaar is dat dus toch niet zo zeker want het artikel werd aangepast. Dus wellicht blijven die twee nog rondjes draaien, ook in 2018!
    Het zou mij alvast toch aanzetten om daar eens een bezoekje te brengen alleszins.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  6. #6

    Re: [Parc Saint Paul] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Blijkbaar is dat dus toch niet zo zeker want het artikel werd aangepast. Dus wellicht blijven die twee nog rondjes draaien, ook in 2018!
    Het zou mij alvast toch aanzetten om daar eens een bezoekje te brengen alleszins.
    Dat zou mooi zijn. F1 was wat mij betreft de beste baan van het park en Wild Train mocht gerust een 2e plek hebben.

  7. #7

    Re: [Parc Saint Paul] 2018

    Dat is goed nieuws. En inderdaad 2,5 miljoen euro, zeer goede keuze van het park dus om hiermee af te komen voor dit budget. Ze hadden namelijk ook een halve Dawson Duel hiermee kunnen neerzetten...

  8. #8

    Re: [Parc Saint Paul] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Dat is goed nieuws. En inderdaad 2,5 miljoen euro, zeer goede keuze van het park dus om hiermee af te komen voor dit budget. Ze hadden namelijk ook een halve Dawson Duel hiermee kunnen neerzetten...
    Juist daarom dat ik zei dat het zo goedkoop is Kijken de Belgische parken mee? Voor weinig geld iets moois neerzetten? Het kan!

  9. #9

    Re: [Parc Saint Paul] 2018

    Deze is nog niet gepost:
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  10. #10

    Re: [Parc Saint Paul] 2018

    Toch een flinke baan voor 'slechts' 2,5 miljoen. Dit parkje komt bij op mijn to do-lijstje voor volgend jaar.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  11. #11

    Re: [Parc Saint Paul] 2018

    Wij hebben vandaag even het park gecontacteerd en alles samen gegoten in een eigen nieuwsbericht.

    Hierbij ook de visuals even in dit topic posten:




  12. #12

    Re: [Parc Saint Paul] 2018: Wood Express

    Allé, iets om naar uit te kijken in de zomer van 2018! Ook hier toegevoegd aan het lijstje voor volgend jaar.

  13. #13

    Re: [Parc Saint Paul] 2018: Wood Express

    In mijn ogen een heel grote stap voorwaarts voor Parc Saint Paul! Het ziet er een heel toffe baan uit afgaande op de video en een houten achtbaan scoort sowieso al punten bij mij. Ook heel fijn dat de Pax-banen nog zeker volgend jaar er zullen staan. Parc Saint Paul mag mij volgend jaar zeker verwachten!

  14. #14

    Re: [Parc Saint Paul] 2018: Wood Express

    Omg Gravity Group <3 al was het ding maar drie meter hoog, ik had het park nog op mijn to-do list gezet met een stickertje 'DRINGEND' erbij.

    Dit is toch wel een zeer onverwachte keuze voor Saint-Paul, dat ik voornamelijk ken vanwege zijn kermisattracties (waarvan sommige uit Rusland of all places) en twijfelachtige pogingen tot thematisatie. Dat ze nu voor een redelijk grote achtbaan gaan, met footers in de grond en nog meer van die (voor Saint Paul) geavanceerde snufjes, én bovendien van een gerenommeerde bouwer: het toont voor mij wel aan dat dit parkje de goede richting uit wil en kan gaan.

    Zouden ze voor de keuze van de constructeur inspiratie zijn gaan opdoen in Rhone-Alpes? Stiekem hoop ik dat er een Woodie-revolutie uitbreekt in frankrijk, want tal van de kleinere parkjes daar kunnen een (al dan niet bescheiden) woodie gebruiken: Bagatelle, Le Pal, Mer de Sable, Festyland, Fraispertuis... Ik zie het volledig zitten!

  15. #15

    Re: [Parc Saint Paul] 2018: Wood Express

    Team Woodie vind dit leuk!

  16. #16

    Re: [Parc Saint Paul] 2018: Wood Express

    Nog niet veel verandering:




    Bron: Mathis @ https://forum.coastersworld.fr/

  17. #17

    Re: [Parc Saint Paul] 2018: Wood Express

    naja.. de plek is vrij gemaakt, fundament is gegoten. Zal ongeveer een weekje moeten drogen en dan kunnen ze met de bouw beginnen. dan zal het ook wel snel gaan denk ik.

  18. #18

    Re: [Parc Saint Paul] 2018: Wood Express

    Nieuwe show: Bubble World



    De rest van de nieuwe brochure: http://www.parcsaintpaul.fr/wp-conte...ublic-2018.pdf

  19. #19

    Re: [Parc Saint Paul] 2018: Wood Express

    Nieuwe bouwfoto's:





    Bron: Mathis @ https://forum.coastersworld.fr/

  20. #20

    Re: [Parc Saint Paul] 2018: Wood Express

    Lijkt niet heel snel te gaan, maar ik denk wel dat - nu de verankeringen staan - we snel verticale bouw zullen gaan zien. En dan kan het opeens wel erg snel gaan

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •