X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Pairi Daiza 2017

  1. #1

    Pairi Daiza 2017

    Wij zijn normaal niet zoo voor dierenparken maar in ons efteling abo.. Zat 50% korting op Pairi Daiza dus dachten we laten we maar eens een wandelingetje gaan maken. En jongens is dit goed meegevallen! Dit is echt een mega mooi park. Het is niet alleen dieren kijken hier maar en hele beleving met tempels en mooie decors en zoveel details waarop ze letten ongelofelijk! Als je dit park nog niet bezocht hebt zeker eens doen! Maar doe dit dan wel in de zomer of lente denk dat het nog mooier is als alle bloemen in bloei staan. Echt een aanrader!

    Hieronder kleine sfeer video van het park. Geen haat aub..
    En vergeet niet te like en te abonneren als je wil.

  2. #2

    Re: Pairi Daiza 2017

    Pairi Daiza is inderdaad niet zomaar een dierentuin, maar vind ik ook heel wat meer waard. Blij te lezen dat je het ook ontdekt hebt!

  3. #3

    Re: Pairi Daiza 2017

    Wij hebben hier nu al 2 seizoenen een abonnement en onze zoon van 2 vindt dat geweldig. prachtig park, heel verzorgd.
    In vergelijking met Planckendael is het wel meer gericht op dierenbezoek en iets minder op kinderen (speeltuinen enz).

    Een echt toppertje wat mij betreft.

  4. #4

    Re: Pairi Daiza 2017

    Pairi Daiza is wat mij betreft het mooiste park van België. Ook de enige zoo waar ik echt zin heb om af en toe eens terug te gaan. Het zou toch leuk zijn moesten er hier en daar wat attracties komen en aan de andere kant verliest het misschien dan wat van de identiteit dat het heeft. Maar ja, op den duur wordt het lijstje van spectaculaire dieren die je kan toevoegen korter natuurlijk...
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  5. #5

    Re: Pairi Daiza 2017

    Ja inderdaad wat attracties zou leuk zijn.. ze zouden het kunnen aanpakken zoals disney animal kingdom. Zou ideaal zijn om daar zoon Kali river (rapid river) of expedition everest te plaatsen mooi in het thema zou daar zo mooi staan tussen de rest van de decors daar

  6. #6

    Re: Pairi Daiza 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eftelplopsa Bekijk Berichten
    Ja inderdaad wat attracties zou leuk zijn.. ze zouden het kunnen aanpakken zoals disney animal kingdom. Zou ideaal zijn om daar zoon Kali river (rapid river) of expedition everest te plaatsen mooi in het thema zou daar zo mooi staan tussen de rest van de decors daar
    Probleem dat Pairi Daiza in dat opzicht heeft, is dat het al best volgebouwd staat de laatste jaren. Animal Kingdom is voor zijn handvol attracties echt pitig groot in omvang. Moet ook, als je dieren naast attracties wil laten leven maar deze dieren ook een groot genoge ruimte wilt aanbieden...

    Hoe graag ik het ook zou willen, ik denk dat dit helaas nooit zal gebeuren. Ik vrees dat de plaatselijke buren daar dan wel een stokje voor steken hoor (die klagen zelfs al voor de aanleg van een nieuwe autobaan die er voor moet zorgen dat er minder tot geen fille meer is voor hun deur)...

  7. #7

    Re: Pairi Daiza 2017

    Wishful thinking... Ik zie dit ook nooit gebeuren. Pairi Daiza biedt een rusthuis voor bejaarde olifanten en heeft heel wat moeite moeten doen om de panda's hier te krijgen. Zomaar wat attracties plaatsen zal de geloofwaardigheid naar beneden halen en zal volgens mij eerder averechts werken. Bovendien hebben ze dit niet nodig, want ze zijn al het best bezochte park van België (voor Walibi en PDP)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •