X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 73
  1. #1

    [Disneyland paris] 2018

    Disneyland paris heeft beslist om hun 25e verjaardag te verlengen tot en met 9 september 2018, dus voor iedereen die nog eens wil genieten van de nieuwe shows heeft nog voldoende tijd om dit te doen.




    Vanaf 11 november 2017 tot en met 7 januari kan je weer een betoverende kerst beleven in het Franse Disney Resort.
    Anna en Elsa nodigen je uit om samen met yen luidkeels te zingen tijdens Frozen Sing Along in Frontierland. Mickey en zijn vrienden willen je ook laten genieten van de kerst magie tijdens de Christmas Parade die enkele keren door Main Steet rijdt.

    Op the Royal Castle Stage, vlak naast het kasteel van Doornroosje kan je samen met Stitch leren wat kerstmis is tijdens A Merry Stitchmas.

    Goofy daarentegen zal de kerstmagie ook naar de Walt Disney Studio's brengen met zijn Jingle Band en 's avonds kan je dan genieten van Goofy's Incridible Christmas met adembenemende projecties op Tower of Terror. En als dat nog niet genoeg is heeft Disneyland er ook nog eens voor gekozen om de show Illuminations ook nog te laten doorgaan. Dus je kan naar wel twee adembenemende lichtshows kijken op één avond.


    Maar we krijgen ook nog andere seizoenen in de twee parken, zoals al eerder bekend was viert men vanaf 13 januari tot 25 maart het al reeds bestaande Season of the Force in het Walt Disney Studio's Park.
    Tijdens deze periode kan je genieten van intergalactische shows zoals Star Wars: A Galactic Celebration met spectaculaire projecties op Tower of Terror.
    Ook kan je de stormtroopers bewonderen bij de First Order March met daarna de show A Galaxy Far, Far Away. Tijdens deze show kan je je favoriete figuren uit de films zien en beleef je de films opnieuw.
    En ten slotte kun je ook nog een ritje maken op Hyper Space Mountain of Star Tours.



    Jammer genoeg ook geen Swing In To Spring dit jaar door de verlenging van de 25e verjaardag en Season of The Force, maar Disney heeft toch nog een klein seizoen aangekondigd om de periode tot de zomer te overbruggen.
    Geniet van 31 maart tot 31 mei van het Princesses and Pirates festival, tijdens deze periode kan je je favoriet prinsessen zoals Moana, Sneeuwitje, Belle, Tiana... ontmoeten in het Disneyland Park.



    En voor degene die iets stoerder zijn, heeft Disney een alternatief gevonden. Zij kunnen op de foto met Kapitein Haak, Vetje en Peter Pan. Er gaan ook tal van geruchten de ronde dat er een nieuwe cavalcade zou zijn en anderen beweren dat er enkele wagens van de Magic On Parade gebruikt zullen worden voor een parade.
    Ook wordt,er gezegd dat er een nieuwe wagen zou gevoegd worden bij de Stars on Parade.
    Jammer genoeg zijn deze geruchten nog niet bevestigd!

    En tijdens de zomermaanden volgt dan ook nog een totaal nieuwe belevenis in het Studio's Park, Summer of Super Heroes. Van 10 juni tot 30 semptember kan je al je favoriete superhelden ontmoeten, zoals Thor, Spider-Man, Iron Man...
    Ook kan je in het voormalige Cinémagique theater een Marvel Stuntshow zien.



    En zoals gewoonlijk zal je in oktober weer Halloween kunnen vieren en zal men je vanaf November in de kerstsfeer onderdompelen.
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 31-10-17 om 19:50.

  2. 29-10-17, 08:16

    Reden
    gefixt ;)

  3. #2

    Re: [Disneyland paris] 2018

    De entreeprijzen van Disneyland Paris blijven stijgen. Vanaf 3 november kost een dagticket voor beide Disney-parken 99 euro. Wie één Disney-park bezoekt, is 84 euro kwijt.

    Bron: https://www.hln.be/reizen/disneyland...iger~a6c1afb8/

    Dat is prijzig...

  4. #3

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Weet iemand hier meer over Run Disney in 2018? Ik dacht op Facebook gezien te hebben dat die voor 2018 gecancelled was, maar ik kan het niet meer terugvinden waar... De app refreshte zichzelf :/

  5. #4

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Weet iemand hier meer over Run Disney in 2018? Ik dacht op Facebook gezien te hebben dat die voor 2018 gecancelled was, maar ik kan het niet meer terugvinden waar... De app refreshte zichzelf :/
    Het gaat over RunDisney in de parken in Anaheim. Dit door verschillende bouwwerken zoals Star Wars Galaxy Edge, het nieuwe hotel en de nieuwe parkeergebouwen. Parijs gaat dus wel door
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  6. #5

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    De entreeprijzen van Disneyland Paris blijven stijgen. Vanaf 3 november kost een dagticket voor beide Disney-parken 99 euro. Wie één Disney-park bezoekt, is 84 euro kwijt.

    Bron: https://www.hln.be/reizen/disneyland...iger~a6c1afb8/

    Dat is prijzig...
    Dit is niet alleen 'prijzig' het is ook gewoon ronduit belachelijk om de prijzen te verhogen. Met geen enkele waardige 'nieuwe' attractie in het vooruitzicht dan al zeker. En met nieuw bedoel ik zeker niet een reskin van ToT.

  7. #6

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Het gaat over RunDisney in de parken in Anaheim. Dit door verschillende bouwwerken zoals Star Wars Galaxy Edge, het nieuwe hotel en de nieuwe parkeergebouwen. Parijs gaat dus wel door
    Aha, thanks! Welja, zoals ik zei had ik vlug iets zien passeren op Facebook zonder te weten waar het precies was. Intussen wel de volledige kalender gevonden:



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Dit is niet alleen 'prijzig' het is ook gewoon ronduit belachelijk om de prijzen te verhogen. Met geen enkele waardige 'nieuwe' attractie in het vooruitzicht dan al zeker. En met nieuw bedoel ik zeker niet een reskin van ToT.
    En het wordt volgend jaar nog wat duurder om er te verblijven ook. Vanaf 21 maart 2018 betaal je 29 euro reserveringskosten i.p.v. 19 euro nu.

    Bron

  8. #7

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten

    En het wordt volgend jaar nog wat duurder om er te verblijven ook. Vanaf 21 maart 2018 betaal je 29 euro reserveringskosten i.p.v. 19 euro nu.

    Bron
    Dan snap ik echt niet meer waarom mensen liever hier hun geld aan zouden willen uitgeven i.p.v Europa Park.
    Het blijft een goed park begrijp me niet verkeerd maar er moet gewoon wat nieuws komen.

  9. #8
    borisvdd
    Guest

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Die prijsverhogingen?


  10. #9

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Dan snap ik echt niet meer waarom mensen liever hier hun geld aan zouden willen uitgeven i.p.v Europa Park.
    Het blijft een goed park begrijp me niet verkeerd maar er moet gewoon wat nieuws komen.
    Omdat het ene het andere niet uitsluit! Waarom kiezen tussen Disneyland of Europapark als je naar beide kan gaan?

  11. #10

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    Omdat het ene het andere niet uitsluit! Waarom kiezen tussen Disneyland of Europapark als je naar beide kan gaan?
    Omdat niet iedereen een ezel in zijn tuin heeft dat goud schijt.


  12. #11

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Omdat niet iedereen een ezel in zijn tuin heeft dat goud schijt.
    Klopt, en juist dat heeft Disney in zijn voordeel.

    Grofweg gezien heb je 3 soorten gasten.
    - Degene die naar niets hoeven te kijken. Boeken "het gemakkelijkste" en prijs is eerder bijzaak. Die zullen ook meerdere uitstapjes maken op een jaar.

    - Degene die echt moeten sparen en plannen, lang ervoor. Die gaan ipv 1 keer Bobbejaanland en een weekendje zee naar Disney, slapen buiten het park, zoeken maanden de promoties af. Meestal zijn dat gezinnen met kinderen. Disney heeft een veel grotere aantrekkingskracht op kinderen dan Europapark, als ze dat al kennen. Dit is de grootste groep.

    - Degene die meerdere malen gaan, die hebben een Abo, en daar is Disney nog niet te duur in.

    De 2e groep is heel belangrijk; voor Europapark kiezen de ouders. Voor Disney de kinderen. Disney zal altijd een stapje voor hebben. Elke ouder wil die blik in hun kinderen hun ogen zien als ze een bekend figuurtje tegenkomen, of mee op de foto mogen. Dat zal in Europapark niet gebeuren. Daarbij speelt ook nostalgie een grote rol. De kinderen van toen, zijn de ouders van nu. Die herinneren hun 1e keer in Disney zelf nog, en willen hun kinderen hetzelfde gevoel geven. Dat heeft Europapark, toch zeker wat deze contreien betreft, ook niet.
    En nostalgie is de ziel van bepaalde parken. Disney, Efteling en ook Plopsa. Iedereen is groot geworden met Samson. (kijk maar naar de uitverkochte SportPladijs concerten!)

    Daarom kan Disney, Plopsa en de Efteling zich bepaalde dingen permitteren wat anderen niet kunnen. Mensen zoeken 3 dingen, en in Disney krijg je dat.
    Alles draait rond beleving, nostalgie en emotie. En de parken die die 3 dingen samen kunnen bieden, die hebben een meer dan een stapje voor. Daar wordt geld voor gegeven. Europapark komt meestal pas in beeld bij de 2e ronde uitstapjes....

  13. #12

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Klopt volledig. Maar dat is iets dat volgens mij maar tijdelijk is: als de ervaring bij Disney de hooggespannen verwachtingen niet kan inlossen, gaan die families niet meer terugkeren.

  14. #13

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
    Klopt volledig. Maar dat is iets dat volgens mij maar tijdelijk is: als de ervaring bij Disney de hooggespannen verwachtingen niet kan inlossen, gaan die families niet meer terugkeren.
    Als Disney niet de kar blijft trekken wat investeringen betreft en vooruitgang gaat boeken gaat dat inderdaad het geval zijn, meer nog, het gebeurd al.
    Nu hebben ze hun 25 jaar feest nog, maar daarna? Niet voor niets dat dat verlengd is....

    Niet alleen mijn mening, maar vergelijk eens het aantal busreizen naar Disney 5 jaar geleden of nu? Niet bepaald gestegen. Aantal busreizen naar Europapark wel....

    Het is ook een golfbeweging natuurlijk. Kijk maar eens naar de bezoekerscijfers van Disney. Je ziet heel duidelijk de 1e generatiegolf, en nu de laatste jaren de 2e die op het eind aan het lopen is. En als je ziet dat de 2e golf begonnen is met de opening van de Studio's, weet je wat nodig is om een 3e golf te creeeren: Heel veel gaan investeren en/of zwaar iets gaan doen aan de hospitality. En daar bedoel ik mee: kwalitatief omhoog gaan op veel vlakken als eten, vriendelijkheid, wachttijden (heeeeel belangrijk met kinderen, meest gehoorde klacht hier! )...

  15. #14

    Re: [Disneyland paris] 2018

    De filmpjes van de parade en de nieuwe avondschow staan online:
    https://m.youtube.com/watch?v=dl7g40q97ZQ
    https://m.youtube.com/watch?v=3rHJhUM8_J0

    Als de linkjes niet werken, meld het, want ik wil zelf nog niet kijken dat de aanpassingen in de parade en de nieuwe show nog een verassing blijven, want ik ga volgend weekend.

  16. #15

    Re: [Disneyland paris] 2018

    En dan te denken dat er sprake is van een omvorming van ToT... Volgens mij kun je eenmaal je die nieuwe gevel hebt toch minder goed videomapping doen? Zou echt zonde zijn als je dit weer zo ziet.
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #16

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apollo Bekijk Berichten

    De 2e groep is heel belangrijk; voor Europapark kiezen de ouders. Voor Disney de kinderen.
    Oei, dat moet ik dringend eens aan mijn vrouw zeggen dan :-)

    Voor de rest ben ik het volledig eens met jouw analyse.

  18. #17

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Op dein-dlrp vonden ze een overzicht van de sluitingen en heropening in Frontierland. Enkele opvallende zaken zijn de volgende:

    - Vanaf 1 februari 2018 gaan de River Rogue Keelboats weer open! Beetje vreemd dat ze dit in de winter doen, want in februari bijvoorbeeld is het meer rond Big Thunder Mountain nog vaak vervroren.
    - Phantom Manor is gesloten van 8 januari en heropening voorzien op 6 oktober. Korter dan gedacht dus voor Phantom Manor 2.0
    - Het Disneyland Railroad station gaat dicht van 8 januari en heropent ook op 6 oktober. Wellicht door de werken aan Chaparral Theater, tenzij ik helemaal mis ben.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  19. #18

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    - Vanaf 1 februari 2018 gaan de River Rogue Keelboats weer open! Beetje vreemd dat ze dit in de winter doen, want in februari bijvoorbeeld is het meer rond Big Thunder Mountain nog vaak vervroren.
    Spijtig dat de Indian Canoes nooit zullen terugkeren... En wat met de Mark Twain?
    In de beginjaren was er veel meer leven op de Rivers of the Far West.

  20. #19

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Spijtig dat de Indian Canoes nooit zullen terugkeren... En wat met de Mark Twain?
    In de beginjaren was er veel meer leven op de Rivers of the Far West.
    Idd...
    Mark Twain is gesloten vanaf 08 januari tot en met 10 februari volgens het bericht
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  21. #20

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Wat is het verschil tussen al die soorten boten? De rit zelf is toch telkens min of meer hetzelfde? Ik loop er in elk geval niet meteen warm voor.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •