X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 29 van de 29
  1. #21

    Re: [Mini TR] Phantasialand 28/10/2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dit soort opsplitsing is ook niet wat ik bedoelde in mijn vorige post. Het ging echt om een SLR.

    En nu ik er over na denk: Eigenlijk alleen die van Taron. Dit was een tijd lang de enige SLR in het park, maar dit seizoen is die van Chiapas ook weer geopend. Ik weet niet of ze dit daar ook doen, maar volgens mij niet.

    Als de drukte bij Taron minder wordt, zal ook daar de SLR wel gewoon open blijven.
    Psssst! Raik heeft ook een SRL en inderdaad, bij Chiapas en bij Raik worden deze wel 'gewoon' gebruikt.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #22

    Re: [Mini TR] Phantasialand 28/10/2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    Indien taron om 9 al zou openen zouden de rijen veel minder lang zijn.
    Ik vind het all chic dat een park vroeger opent om zo de spreiding te bevorderen. In MPG sta je tot 10:00 als een gevangene tussen het hekken en de massaal rokende medegevangenen.

    PHL is één van de weinige die tegen 09:30 (09:00 hoeft niet) al enkele attracties opent. In een ver verleden was dat o.a. Black Mamba. Nu stond 10:00 aangegeven maar reed-ie gelukkig al om 09:50 met passagiers en twee treinen. Wat op 02/11 mss ook meespeelde, is dat Maus wegens een storing pas rond de middag opende, terwijl dat toch een traditionele vroeg-opener is/was.

    Belangrijker - en simpeler en efficiënter - is dat ze de shortcut op drukke dagen dicht houden tot ca. 11:00. Dat was zo toen Taron nieuw was, met als gevolg een betere spreiding en dus iets minder vroege vogels bij de nog gesloten Taron.

  3. #23

    Re: [Mini TR] Phantasialand 28/10/2017

    Is er ergens een lijst waar je die vroege vogels kunt vinden?

    Toen ik er in september vorig jaar was viel enkel de carrousel aan de ingang me op, maar verder had ik niets (direct) gezien wat open was.

    Ik heb me laten overhalen om deze winter PHL een 2de kans te geven, dus wil ik me graag goed voorbereiden.

  4. #24

    Re: [Mini TR] Phantasialand 28/10/2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Is er ergens een lijst waar je die vroege vogels kunt vinden?

    Toen ik er in september vorig jaar was viel enkel de carrousel aan de ingang me op, maar verder had ik niets (direct) gezien wat open was.

    Ik heb me laten overhalen om deze winter PHL een 2de kans te geven, dus wil ik me graag goed voorbereiden.
    In de winter zijn het park en de attracties gelijktijdig open normaal, dus geen vroegere toegang.

  5. #25

    Re: [Mini TR] Phantasialand 28/10/2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Is er ergens een lijst waar je die vroege vogels kunt vinden?

    Toen ik er in september vorig jaar was viel enkel de carrousel aan de ingang me op, maar verder had ik niets (direct) gezien wat open was.

    Ik heb me laten overhalen om deze winter PHL een 2de kans te geven, dus wil ik me graag goed voorbereiden.
    Die attracties verschillen vaak, maar staan altijd vermeld op een bord (dicht) bij de ingang. Vaak zijn het de carrousel, Maus au Chocolat, Wellenflug en met wat geluk ook Black Mamba. Zoals Bobby Turbo echter al zei, is dat in de winter niet het geval.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #26

    Re: [Mini TR] Phantasialand 28/10/2017

    @bobby turbo en Nathan G, hartelijke dank!

  7. #27

    Re: [Mini TR] Phantasialand 28/10/2017

    Colorado Adventure zit meestal ook bij de vroege vogels.

    Naast dat dit wordt aangegeven op een bord vlakbij de ingangen, kun je het ook zien op de wachttijdborden die op diverse plaatsen in het park hangen.

  8. #28

    Re: [Mini TR] Phantasialand 28/10/2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    @bobby turbo en Nathan G, hartelijke dank!
    Graag gedaan en effe of topic, fijn je ontmoet te hebben.

  9. #29

    Re: [Mini TR] Phantasialand 28/10/2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Graag gedaan en effe of topic, fijn je ontmoet te hebben.
    Idem!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •