Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
Logisch dat hier nooit écht discussies ontstaan of er maar 5 posts per dag komen: een stuk of vier vinden dat ze alle wijsheid in pacht hebben en blaffen iedereen af die een afwijkende en (overdreven volgens hen) kritische mening heeft.
Uit eigen ervaring merk ik veelal dat je het zelf niet goed voorhebt met de definitie van discussie. Een discussie moet onderbouwd zijn door bruikbaar en bespreekbaar materiaal. En een belangerijke tip: blijf volwassen hier, wat je hierbuiten doet zal mij een worst wezen, maar meerderen ervan beschuldigen "privilegegedrag" te vertonen (zoals je voor mij persoonlijk al eens gedemonstreerd hebt) gaat je niet helpen. Neen, wij zijn niet de wijzen der pretparken, maar de pretparkevenaar loopt ook niet door uw gat.

Ontopic: Er zullen wel degelijk maatregelen getroffen worden bij de renovatie van Flashback. Het park probeert op elk gebied kwaliteit en tevredenheid hoger te maken. Flashback z'n droge adem mag inderdaad eens een tic tac krijgen, en bij de renovatie zal daar genoeg van te merken zijn.