X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 63
  1. #41

    Re: [Schwaben Park] 2018

    De graafwerken voor Wilde Hilde zijn van start gegaan:





    Bron: https://www.facebook.com/Schwabenpark/

  2. #42

    Re: [Schwaben Park] 2018


  3. #43

    Re: [Schwaben Park] 2018


  4. #44

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Track is gearriveerd:







    Bron: https://www.facebook.com/Schwabenpark/

  5. #45

    Re: [Schwaben Park] 2018

    De baan staat inmiddels:







    Bron: Schwaben Park

  6. #46

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Nieuwe reeks foto's:











    Bron: Palmizi / ZVW

  7. #47

    Re: [Schwaben Park] 2018

    ik word er nog niet wild van; lijkt me meer een puke-ride dan een coaster te worden ?

  8. #48

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Jammer dat ze het naast Force One op de heuvel hebben gezet. Die Zierer torende hoog en indrukwekkend boven het park uit en zag er zo soms groter uit dan die was, volgens mij neemt de nieuwe coaster dat zicht een beetje weg.

    Ik zou er wel bang in worden denk ik. Ik ken het type al van de gelijkaardige versies van Intamins, maar deze beugels !

  9. #49

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Lijkt me best wel een toffe baan eigenlijk, zeker met die beugels, zoals Ignace hierboven al zei. Ook het heerlijk foute thema ziet er goed uit
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #50

    Re: [Schwaben Park] 2018

    En er is ook nog een legendarische soundtrack ontworpen om het geheel instant de foutheidshemel in te prijzen...


  11. #51

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    En er is ook nog een legendarische soundtrack ontworpen om het geheel instant de foutheidshemel in te prijzen...

    What the ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  12. #52

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Nogal sterke invloeden van het popcorn liedje...

  13. #53

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Uuh, wat jammer dat hij zo docht bij Force One staat. Die oogde voorheen wel machtig op die berg, zo moederzielalleen. Voorts ziet deze nieuwe attractie er wel leuk uit en past hij helemaal in het park .
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  14. #54

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    En er is ook nog een legendarische soundtrack ontworpen om het geheel instant de foutheidshemel in te prijzen...

    Dit. Is. Fantastisch. :'D
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  15. #55

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Weldra opening...



    Bron: Facebook Schwaben Park

  16. #56

    Re: [Schwaben Park] 2018

    De eerste bewegende beelden:


  17. #57

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    De eerste bewegende beelden:

    Vreemd.. Die extreme vertragingen. Is dat omdat het een testrit is.. of zal de rit altijd zo zijn?

  18. #58

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Ik denk dat de makers zwaar verschoten zijn van de snelheid van de lift van Robin Hood. Die ging blijkbaar echt te snel, dus hebben ze hier meteen de hele attractie maar traag gemaakt.

    Die remmen voor elk dropje gaan er inderdaad ook zwaar over. Ik hoop dat ze die later nog gaan bij stellen.

  19. #59

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Aangezien de remmen op de baan uit statische, permanente magneten bestaan vrees ik dat hier amper aan bij te stellen valt, wat er ook meteen voor zorgt dat dit ook de effectieve rit zal worden ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  20. #60

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Ik begrijp niet goed dat mensen teleurgesteld zijn van die remmen eigenlijk, dit was toch duidelijk in de conceptvideo te zien dat het zo ging worden?

    Ik vind het er wel leuk uitzien.

    PS. Zo te zien hebben ze niet kunnen kiezen uit die drie kippen voor de wagentjes?
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 21-08-18 om 08:05.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •