X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 63
  1. #21

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Ziet er wel leuk uit, vooral voor families. Het thema is misschien wat minder, maar qua achtbaan lijkt het me toch een toffe beleving.

  2. #22

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Top! Dit lijkt me echt een toffe attractie te worden. Ik hoop dat ze echt met animatronic-kippen gaan werken, dat zou echt een leuk effect geven!

  3. #23

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Only in Schwaben Park ! Als ze nu eens die apen daar een (veel) beter onderkomen zouden geven, zou het één van mijn stiekeme favorietjes kunnen worden. Jammer genoeg is de huidige situatie voor die beestjes toch ietwat marginaal te noemen :s.
    Laatst gewijzigd door Ignace; 12-01-18 om 20:01.

  4. #24

    Re: [Schwaben Park] 2018

    OK, het betreft een ander doelpubliek, maar ik zie een zacspin van den Aldi-Süd. Door niet eens links & rechts karretjes (gondels?) te plaatsen, krijg je zo wat de laagste capaciteit van alle Europese coasters (Sequoia in Garda als second worst).

    Ik ben hier nog niet geweest, evenmin in het hoger aangeschreven Bayern Park. Skyline Park - een thema-arme kermis op een akker - kon me destijds niet bekoren. Evenmin als het regionale Legoland, alias een inspiratie-arme kopie. Ik heb te doen met de 'arme' Bavarianen: zo'n top-regio verdient een Europees top-park.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 12-01-18 om 23:47.

  5. #25

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    OK, het betreft een ander doelpubliek, maar ik zie een zacspin van den Aldi. Door niet eens links & rechts karretjes (gondels?) te plaatsen, krijg je zo wat de laagste capaciteit van alle Europese coasters.

    Ik ben hier nog niet geweest, evenmin in het hoger aangeschreven Bayern Park. Skyline Park (een thema-arme kermis op een akker) kon me destijds niet bekoren. Ik heb te doen met de 'arme' Bavarianen: zo'n top-regio verdient een top-park.
    Schwaben Park ligt niet in Beieren, Maar in Baden-Württemberg. Bayern Park vond ik anders wel in zijn categorie best een toppark: enkele toffe rides, goede sfeer, spotgoedkoop en heel erg klantvriendelijk. Legoland Duitsland was ook zo slecht nog niet. Vergeet niet dat één van de grootste en beste kermissen ter wereld, met veel van de allerbeste kermisattracties ook elk jaar in München plaatsvind. Geen redenen om te klagen op coastervlak, lijkt me .

  6. #26

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    OK, het betreft een ander doelpubliek, maar ik zie een zacspin van den Aldi-Süd. Door niet eens links & rechts karretjes (gondels?) te plaatsen, krijg je zo wat de laagste capaciteit van alle Europese coasters (Sequoia in Garda als second worst).

    Ik ben hier nog niet geweest, evenmin in het hoger aangeschreven Bayern Park. Skyline Park (een thema-arme kermis op een akker) kon me destijds niet bekoren. Evenmin als het regionale Legoland, alias een slecht en inspiratie-arme kopie. Ik heb te doen met de 'arme' Bavarianen: zo'n top-regio verdient een top-park.
    Mag ik dan eens wijzen naar Bayern Park?

    Ook mij konden Legoland en Skyline park niet echt enthousiast maken. Slecht vond ik ze zeker niet, maar meer dan OK kon ik er ook niet van maken. Bayern Park daarentegen heeft toch wel een beduidend betere sfeer.

  7. #27

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Schwaben Park ligt niet in Beieren, Maar in Baden-Württemberg.
    Dank voor de rechtzetting, ik liet me vangen door de 'Bayern Express'. En ik besef wel: Bayern Park is één van de laatste belangrijke blinde vlekken die ik na dit jaar op de Europese Pretparken-kaart moet zien weg te werken.

    Baden-W. is eigenlijk wel mega-vet bedeeld, zeker als je ook eens net buiten de deelstaat-grenzen gaat kijken. Om die reden spreekt een vakantie daar me veel meer aan dan in het verdere Beieren. Schade

  8. #28

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Best wel bijzonder. 20 Meter extra wildwaterbaan. Deze wildwaterbaan zal een nieuwe naam, nieuwe wachtrij en soundtrack bekomen:



    Bron: https://www.facebook.com/Schwabenpark/

  9. #29

    Re: [Schwaben Park] 2018

    1 Van de nieuwe rides... ziet er goed uit:



    Bron: https://www.facebook.com/Schwabenpark/

  10. #30

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Knap, doet me zelfs wat denken aan Autopia!

  11. #31

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Ook de Traktorbahn zal een nieuw overdekt station krijgen. Deze attractie zal tevens verder in een "boerderijkleedje" gestopt worden:



    Bron: https://www.facebook.com/Schwabenpark/

  12. #32

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Nieuwe foto's van de overkapping van het station van de Traktorbahn:





    Bron: https://www.facebook.com/Schwabenpark/

  13. #33

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Paar nieuwigheden, al heeft het park nog heel wat werk:







    Bron: https://www.facebook.com/Schwabenpark/

  14. #34

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Ziet er knap uit voor dit parkje. Voeren ze die verschrikkelijke apenshow eigenlijk nog op?
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  15. #35

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Ziet er knap uit voor dit parkje. Voeren ze die verschrikkelijke apenshow eigenlijk nog op?
    Neen, deze show is er niet meer...

  16. #36

    Re: [Schwaben Park] 2018

    De oldtimers zijn er bijna klaar voor:



    Bron: Facebook Schwaben Park

  17. #37

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Er kunnen ook kippen verkozen worden! Het park vraag op zijn facebook welk design de karretjes moeten krijgen.






  18. #38

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Aaahahaha! Hoe zalig fout! "Doe voor mij maar nummer 3 aub!"
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  19. #39

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Waarom niet alle 3?

  20. #40

    Re: [Schwaben Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Waarom niet alle 3?
    Precies mijn eerste gedachte. Dit werkt gewoon het beste als elk karretje een andere kip krijgt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •