Ik had mij ook voorgenomen om foto's te nemen, maar net zoals in Walibi is daar uiteindelijk betrekkelijk weinig van in huis gekomen. Ik ga te veel op in het Halloweengebeuren denk ik. Jij bent daar zo te zien iets meer in geslaagd. Zeer mooie foto's!

Ik had ook een TR-achtig iets geschreven van de Halloween Night, maar wel een stukje minder positief dan dat van jou. De drukte was er echt over. Ik had hem nog niet gepost op het forum omdat ik nog de foto's op mijn computer moest zetten, maar twee TR's over hetzelfde is nu ook niet nodig, ik zal vanavond mijn tekst dan in dit topic posten.

Naar ik hoor en hier ook lees was het eerste uurtje best wel rustig. Dat hebben wij gemist, wellicht dat dat wel veel had goedgemaakt en dat jij het daarom ook een beetje meer naar je zin hebt gehad, want ik vond het toch wel de minste editie van allemaal. Ik ben wel blij dat ik geweest ben, het was zeker niet slecht, maar gewoon echt veel te druk. Ocharme de mensen die hier 35 (of aan de kassa zelfs 40) euro voor hebben betaald...