X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 30 van de 30
  1. #21

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Stiekem hoop ik dat dit even episch wordt als dat magma-gedoe. Als je zelf moet rijden gaat het waarschijnlijk wel minder episch worden.
    Zouden ze niet eerder zelf een paar types chauffeurs aanbieden die je elk een andere ritervaring geven?

  2. #22

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Vernieuwde plattegrond, inclusief nieuwe attractie:



    Via: Facebook Movieland Mania

  3. #23

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Ik begrijp voor geen snars waar dat ding nu eigenlijk komt. De plaats waar het nu is afgebeeld lijkt gigantisch, maar als ik het vergelijk met een google maps overlapt dat allemaal met het waterpark. Ook bizar dat het wandelpad schijnbaar overloopt in de weg voor magma 2.1 of zou dat hele traject al voor pangea zijn?

  4. #24

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Inderdaad, dat ís gewoon het waterpark, ik snap het ook niet goed...
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #25

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Bij Movieland Mania hebben ze het uitgetekend op een manier die niet overlapt met het waterpark, maar dan is alles wat er op de parkplattegrond staat je reinste onzin: zelfs de ingang zou dan niet aan de juiste kant van de Boomerang liggen.


  6. #26

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Ik gok dat ze gewoon niet de capaciteiten hadden de huidige parkmap aan te passen op een manier dat het realistisch was, maar niet heel de bestaande tekening verpeste?

  7. #27

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Gezien de grote/hoge ijzeren constructie onder de lifthill van de boomerang (in dit topic te vinden) geloof ik wel dat bovenstaande tekening klopt met die ingetekende rotspartij onder de boomerang.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 13-03-18 om 20:58. Reden: typfout
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #28

    Re: [Movieland Studios] 2018

    De tekening hierboven komt wel overeen met hoe de "Reserve Magma" liep, toen de originele magma gesloten was. Ik neem dus ook aan dat dit de route wordt.

  9. #29

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Dit ziet er wederom zéér vet uit:


  10. #30

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Ik loop nog wat achter.. maar LOL die plattegrond. Het ziet eruit alsof je vie de Stukas naar beneden moet glijden om vervolgens in een Jeep aan de andere kant er weer uit te komen. Het pad dat langs de boomerang komt loopt gewoon dood tussen twee rotsen in. xD

    Attractie zelf ziet er inderdaad prima uit.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •