X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 30
  1. #1

    [Movieland Studios] 2018

    Movieland Studios (Italië) zal volgen jaar uitbreiden met "Pangea". Voorlopig is er nog niet veel bekend... :



    Bron: https://www.facebook.com/MovielandLiveTour/

  2. #2

    Re: [Movieland Studios] 2018

    De vertaling ( dankzij google vertaler)

    Un viaggio alla scoperta dell'affascinante mondo del dinosaur
    een reis om de fascinerende wereld van de dinosaurus te ontdekken

    Un percorso all'interno di una foresta popolata da incredibili riproduzioni del dinosauri piû famosi e amari dai bambini
    een pad in een bos bevolkt door ongelooflijke reproducties van de beroemdste en bitterste dinosaurussen voor kinderen

    I dinosauri prendono vita davanti ai vostri occhi :
    un'occasione unica per uneri didattica e divertimento
    Dinosaurussen leven voor je ogen:
    een unieke kans om te leren en plezier te maken

    Kan zijn dat er fouten instaan maar Google vertaal het zo

  3. #3

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Haha, bittere dino's .

    Gewoon een dino-walkthrough zoals Tayto Park en de Valkenier ook hebben zo te lezen. Lijkt me maar iets tijdelijk, het park heeft niet veel plek. Het park kennende willen ze hun schaarse ruimte niet definitief verliezen aan zoiets, het park steekt vooral moeite in uniekere attracties.

    Tenzij het toch iets helemaal anders word dan wat ik me er nu bij voorstel.

  4. #4

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Haha, bittere dino's .

    Gewoon een dino-walkthrough zoals Tayto Park en de Valkenier ook hebben zo te lezen.
    En in Drayton Manor. Allemaal opvulsel, inderdaad. Eén van de zeldzame geslaagde dino-zones in pretpark-land kwam ik in Mirabilandia tegen, wellicht omdat daar meerdere attracties betrokken zijn bij het thema.

    @ Niet-geo- of niet-dino-nerds: Pangea(e) wordt zo'n 225 miljoen jaar geleden gesitueerd. Dino-vondsten van die ouderdom zijn niet op één hand maar op één vinger te tellen. Misschien werd de beter passende naam Gondwana niet gebruikt omwille van het overigens bezoekenswaardige thema-indoorpark in Zuid-West-Duitsland. Nog een weetje: De meeste creaturen in Jurassic Park leefden in het Krijt-tijdperk. "Maar Cretaceous Park bekt iets minder goed," moet de immer commercieel ingestelde $pielberg geopperd hebben.
    Bron: https://www.theguardian.com/science/...r-inaccuracies

  5. #5

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Un percorso all'interno = indoor parcours?

    Lijkt me dan eerder een darkride te worden, of ben ik nu iets te optimistisch?

  6. #6

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Un percorso all'interno = indoor parcours?

    Lijkt me dan eerder een darkride te worden, of ben ik nu iets te optimistisch?
    Misschien zoiets als in Zoo Marine. Daar hebben ze ook een indoor dino walkthrough.

    Het artikels preekt inderdaad niet over een rit of een voettocht, maar ik denk eigenlijk ook dat het een voettocht wordt, gezien de populariteit van die dingen de laatste jaren.

  7. #7

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Zelfs het logo is weinig origineel: Pangea - Pandora

  8. #8

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Op de toelichting afgaand, denk ik idd dat het eerder zoiets als ZooMarine wordt, niet echt interessant dus als je geen Italiaans verstaat .

  9. #9

    Re: [Movieland Studios] 2018


  10. #10

    Re: [Movieland Studios] 2018


  11. #11

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Ik dacht dat deze nieuwe attractie ging aansluiten met het huidige oertijd-gebied, maar zo te zien word er aan de andere kant van het park gebouwd... Ik denk dat ik verkeerd heb ingeschat wat voor attractie we mogen verwachten op de foto's afgaande.

  12. #12

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Die 2e verdieping had ik ook niet verwacht, maar het kan nog steeds een walkthrough worden zoals in Zoo-Marine, maar dan simpelweg wat compacter opgesteld en over 2 verdiepingen.

  13. #13

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Rondrit met jeeps doorheen dino's?



    Bron: https://www.facebook.com/MovielandLiveTour/

  14. #14

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Rondrit met jeeps doorheen dino's?

    Bron: https://www.facebook.com/MovielandLiveTour/
    Lijkt mij eerder een stukje decoratie te worden...
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  15. #15

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Lijkt mij eerder een stukje decoratie te worden...
    Bwa, gezien volgende plaatjes...




    Foto's: Facebook Movieland Studios

  16. #16

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Ik heb 2 versies van magma gedaan. De eerste keer was de eigenlijke magma in onderhoud en reden de jeeps eigenlijk alleen door een gedeelte rechts van het station. De tweede keer reden ze enkel links van het station, maar wel door de bekende vallei met alle effecten.

    Ik vermoed dat het gedeelte rechts van het station van Magma nu gebruikt gaat worden voor een 2e attractie die een beetje hetzelfde is als Magma, maar dan met een Dino-thema. Het gebouw dat we op foto's zagen zal dan ook wel zo'n special-effects ruimte worden als we kennen van Magma, of van de studio tours van Universal.

    Er zaten destijds best een paar leuke dingen in die "Rechtse route" van Magma die ik wel een beetje mistte op de originele route en zo te zien zijn ze de bestaande rechtse route wat aan het updaten. Ziet er alvast leuk uit

  17. #17

    Re: [Movieland Studios] 2018


  18. #18

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Geruchten gaan, dat je zelf met de jeeps zal moeten rijden...

    Enkele bouwfoto's:









    Dit en meer verbouwingen: https://www.facebook.com/movielandmania/

  19. #19

    Re: [Movieland Studios] 2018

    Zou wel cool zijn

  20. #20

    Re: [Movieland Studios] 2018



    Het lijkt er inderdaad op dat je zelf kan rijden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •