X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 2 van de 2
  1. #1

    [Disney California Adventure] 2018: Pixar Pier

    Disney's California Adventure, het tweede park van het Disneyland Resort in California, opent volgend jaar een vernieuwd themagebied. De Pixar figuren krijgen zo een permanent stekje in het huidige Paradise Pier. Zo komen er vier deelgebieden binnen het vanaf april 2018 nieuwe gebied: Pixar Pier. Het park wordt zo voorbereid op de komst van extra bezoekers dankzij de werkzaamheden aan het Star Wars: Galaxy's Edge gebied.

    Meer concrete info in ons artikel.






  2. #2

    Re: [Disney California Adventure] 2018: Pixar Pier

    Uiteraard ga ik voor de eerste keer naar daar in februari 2018... Het doet pijn dat California Screamin' niet open zal zijn

    Ik snap niet goed waarom ze alleen dit deel aanpassen, en niet het andere. Ik hoorde net dat die attracties meer nood hadden aan een transformatie dan de rest. De aankleding van het station zou beter zijn wel, maar bon. Disney's California Adventure wordt zo wel bijna Disney's Pixar Adventure... Ik hou van de personages, maar niet alle attracties in een Disney park moeten IP gericht zijn van mij, integendeel.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •