X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 34

Onderwerp: [Ferrari Land] 2018

  1. #1

    [Ferrari Land] 2018

    Ferrari Land onthulde vandaag een teaser: er komen 4 à 5 nieuwe attracties naar het park. Deze zullen vooral naar kinderen gericht zijn, want op dit moment zijn dat er nog niet zoveel.



    Meer nieuws werd nog niet bekend gemaakt, maar men speculeert al over allerlei attracties uit het aanbod van Zierer of Zamperla. Wat denken jullie dat er komt?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Voor volwassenen zijn er ook niet zoveel attracties . Ik had liever gezien dat ze investeerden in attracties voor de hele familie, want dat missen ze er toch ergens wel en met kinderattracties zijn volwassenen er helemaal niets. Het ene molentje dat er staat gericht op kinderen (een model dat nog redelijk plezant is voor elke leeftijd), is niet toegankelijk voor volwassenen zonder kinderen...

    Ergens hoop ik geen achtbaan, want dan moet dan gaat de credithunter in mij zich geroepen voelen om nog maar eens naar Ferrari Land te gaan als ik in het resort ben en eigenlijk heb ik daar niet zo'n behoefte aan.

  3. #3

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Tof dat ze al meteen gaan uitbreiden. Ze zullen wellicht beseffen dat het nodig is, maar het is opnieuw niet hetgeen waarop ik zit te wachten. Bij Ferrari denk ik aan snelle auto's, voor stoere mannen. Ik had persoonlijk ook wat meer gezien voor volwassenen of alle leeftijden, en niet zo zeer naar kinderen... Nog steeds niet overtuigd om hiervoor naar Salou af te reizen, maar wie weet verrassen ze toch nog op termijn.

  4. #4

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Dat ze eerst eens een booster steken in die ultratrage en oncomfortabele 'race-wagens' die de helft van het park innemen. Als dat een rit in een Ferrari moet voorstellen blijf ik liever met mijn Kia rijden:-)

    Ik zou opteren voor thrillattracties vanwege het thema en de achtbaan die er al staat. Kinderattracties passen daar niet zo. Anderzijds zijn die natuurlijk pakken goedkoper en dus een 'makkelijkere' investering. Voor mijn part mogen er aangepaste kopiën lomen van de nieuwere achtbanen uit Ferrariworld abudhabi.

  5. #5

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Ik hoop wel op zo'n F1 Vortex Coaster van SBF Visa, die zit standaard al compleet in het thema. Dan moeten we spoedig weer terug naar PortAventura, wat mij de voorbije zomer erg goed bevallen was .

  6. #6

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Naja. Met redelijk wat thrill-rides waar kinderen niet in kunnen, is een kindergebied niet slecht om weer wat balans te krijgen. Al vrees ik dat dit niet echt de juiste manier is van balans creëren.

    Van de ene kant ben ik het met Ignace eens. Voor een park dat nog zo klein is, is een échte familieattractie beter voor de balans.
    Anderzijds denk ik dat een kindergebied niet slecht is. Er is nog vrij weinig voor kinderen in het park terwijl juist dat een groep is die heel belangrijk is voor een park (het kindergebied heeft MPG gered van de ondergang bijvoorbeeld). Ook zijn Kinderen in Spanje zowat heilig, dus als die een reden hebben om er naar toe te willen, dan gáán ze ook, al weet ik dan weer niet hoe goed het park draait op locale bezoekers.

  7. #7

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Ik hoop wel op zo'n F1 Vortex Coaster van SBF Visa, die zit standaard al compleet in het thema. Dan moeten we spoedig weer terug naar PortAventura, wat mij de voorbije zomer erg goed bevallen was .
    Lijkt inderdaad goed te passen! En ja in het algemeen zijn er nog niet veel attracties, maar bon. Zo lijkt het alvast wat minder leeg op het plan qua attracties

    Locatie gewijs denk ik dat het vlakbij het podium zal zijn van de Acrobatics Show. Daar is nog plaats zat.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  8. #8

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Ik betwijfel of het ferrari-equivalent van mayaland er voor gaat zorgen dat mensen zich minder bekocht voelen als ze het park uitwandelen.

    Kijk: ik wil best aannemen dat kinderen een interessante doelgroep zijn. Het is inderdaad een gouden regel dat families het meeste geld opleveren, maar het merk werkt in dit geval tegen. Ferrari spreekt voornamelijk mannen aan vanaf pakweg 12 jaar. Het merendeel van de bezoekers die je met je merk aantrekt verwacht meer dan wat kinderattracties. Door daar mee uit te breiden creëer je volgens mij nog meer een onevenwicht tussen wat mensen verwachten en wat mensen krijgen. Met als eindresultaat meer teleurgestelde bezoekers.

    Een kleuter kan volgens mij even enthousiast worden van een rode ferrari als van een rode Fiat Multipla van voor 2004. Ik betwijfel ten zeerste dat dat dé doelgroep is van het merk ferrari. Als een kleuter al enthousiaster wordt van ferrari geloof ik ook niet dat mamma daar speciaal een uitje naar ferrariland voor gaat inplannen.

  9. #9

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik betwijfel of het ferrari-equivalent van mayaland er voor gaat zorgen dat mensen zich minder bekocht voelen als ze het park uitwandelen.

    Kijk: ik wil best aannemen dat kinderen een interessante doelgroep zijn. Het is inderdaad een gouden regel dat families het meeste geld opleveren, maar het merk werkt in dit geval tegen. Ferrari spreekt voornamelijk mannen aan vanaf pakweg 12 jaar. Het merendeel van de bezoekers die je met je merk aantrekt verwacht meer dan wat kinderattracties. Door daar mee uit te breiden creëer je volgens mij nog meer een onevenwicht tussen wat mensen verwachten en wat mensen krijgen. Met als eindresultaat meer teleurgestelde bezoekers.

    Een kleuter kan volgens mij even enthousiast worden van een rode ferrari als van een rode Fiat Multipla van voor 2004. Ik betwijfel ten zeerste dat dat dé doelgroep is van het merk ferrari. Als een kleuter al enthousiaster wordt van ferrari geloof ik ook niet dat mamma daar speciaal een uitje naar ferrariland voor gaat inplannen.
    Wat kinderattracties maakt het voor papa's natuurlijk wel makkelijker om hun vrouw (met kinderen) te overtuigen. Papa in Red Force en de mama met de kindjes kan dan de kinderattracties doen. Daarnaast is het natuurlijk een relatieve goedkope investering om toch te kunnen uitpakken met "NEW" op pancartes.

    Als ik het aanbod van Ferrari World bekijk dan maakt iets zoals Junior Grand Prix / Junior GT wel kans denk ik. De theekopjes attractie Tyre Twist kan ook perfect gekopieerd worden.
    Verder ook eventjes het aanbod van Zamperla bekeken en dingen als Jump around, Mini bumper cars, Demolition derby kunnen gemakkelijk in Ferrari thema neergepoot worden.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  10. #10

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Ondertussen is er op het parkplan een bevestiging: 5 nieuwe attracties vlakbij het podium van de show:

    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  11. #11

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Er is iets meer bekend over de uitbreiding, via dit artikel.

    In mijn beste Google Translate Spaans:

    - Er komt een Mini Red Force (say whut?), maar dus wel een tweede coaster voor Ferrari Land
    - Kindvriendelijke Thrill Towers, een valtoren en eentje met vrije val van 9 meter
    - Champion Race, wat het racen zal simuleren
    - Crazy Pitstons, twee attracties geinspireerd op zuigers van een motor.

    Ook PortAventura Park krijgt een nieuwe "attractie", namelijk het huis van Woody Woodpecker en de nieuwe Sesamstraat figuur Big Bird.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  12. #12

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Zouden ze zaturn uit Spaceshuttle Land of Kanonen opegkocht hebben ?

  13. #13

    Re: [Ferrari Land] 2018

    En er is een plannetje! We hebben ook alles samengevat in dit artikel in verband met de nieuwigheden!

    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  14. #14

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Een jetski op het droge en andere kindermeuk. Ik ben al blij dat het op eerste zicht geen klassieke zamperla-uitbreiding is. Als ze het lef hebben om in die kiddie coaster een launch te steken zou ik overwegen om nog eens een poot binnen te zetten in dat park.

    Verder lijken dit me niet per se de zaken die de tevredenheidscijfers of de mond aan mond reclame voor het park naar astronomische hoogtes zullen boosten.

  15. #15

    Re: [Ferrari Land] 2018

    @ allen: dan voor de toelichtingen.
    In http://www.pretparken.be/NL/article/...Ferrari%20Land! lees ik "Opening is voorzien later dit jaar". "Eerder dit jaar" zou wel heel straf zijn

    Zouden de nieuwe attracties pas tijdens de zomer openen of bij parkopening? Omdat ik er met 2 kinderen (15 en 7) zal zijn midden april, hoop ik op een vroege introductie van de kindermeuk. Argumenten ten faveure:
    - Het park is volgens mij nu gesloten, da's makkelijker bouwen dan wanneer er bezoekers zijn.
    - Het winter-weer zal de werken er minder bemoeilijken dan elders in Europa.
    - Ferrari Land opende op 7 april, al was die opening wel initieel voorzien voor (zomer?) 2016.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 17-01-18 om 19:11. Reden: correcte link

  16. #16

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Zo'n speedy coaster vind ik in elk geval wel een leuk ding. In plaats van te remmen op de drop, gaat deze full-speed nog over een hobbeltje heen.

    Ik ben nog niet in Ferrari Land geweest, dus niet direct het eerste jaar gaan, gaat in elk geval lonen

  17. #17

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Met een doelgroep die vermoedelijk toch een stuk ouder is dan 12 jaar vind ik dit niet zo'n interessante toevoeging. Al zal het er wel voor zorgen dat families die PA bezoeken misschien ook wel met z'n allen dan eens naar Ferrariland gaan. Toch zou het fijner en waardevoller geweest zijn voor het park om zich meer als Ferrariland te profileren door te focussen op kwaliteit, imposantheid en snelheid, wat toch aan de basis van hun merkprofilering ligt.

  18. #18

    Re: [Ferrari Land] 2018

    De 5 nieuwe attracties:











    De laatste attractie in het rijtje, lijkt deze SBF attractie te worden:



    Via: TarraAventura @ pafans.com

  19. #19

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Die Fly Over ziet er best nog "hevig" uit voor een kinder attractie Tenzij ze het op de eerste stand zullen laten staan.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  20. #20

    Re: [Ferrari Land] 2018

    Even in azijn-modus:capaciteit was duidelijk geen vereiste bij de keuze voor dit vijftal. Hopelijk is de coaster meer 'family' dan 'kiddie'. En die Fly-over schommelt inderdaad serieus. Geldt hier: volwassene enkel toegelaten als kind-begeleider?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •