Bedankt voor het TR. Het was zeker aangenaam om te lezen..

Leuk dat jullie de 'Lumberjack ervaring' hebben gehad die het huis verdient. Bij ons (nocturne) was het het slechtste dat we die dag gedaan hebben, terwijl we vorig jaar (en het jaar daarvoor) deze het allerbeste vonden. In de blokhut stonden beide deuren bij ons gewoon open en moesten we meteen doorlopen. Project InvaZion was bij ons groepje de favoriet van de dag.

De finale van Mine Blast moet ik misschien nog eens even proberen op te zoeken op Youtube, want ik herinner me er niets van. Ik heb hem vorig jaar niet gedaan maar dit jaar leek hij me wat kort.

Bloc H vond ik nog wel redelijk goed, maar het laatste deel met de kooien had inderdaad veel te veel rook en er gebeurde ook niet al te veel. Het hielp ook niet dat we daar een opstopping hebben gehad waarbij we toch zeker 5 minuten in die rook moesten staan wachten voordat de groep voor ons verder kon/mocht, met als gevolg dat we met een 20-tal polonaise-gewijs richting uitgang wandelden. Asylum vond ik toch een betere belevenis, maar er valt zeker wat van te maken als ze hier en daar wat sleutelen aan het concept.