X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 14 van de 14

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #10

    Re: Prijs van pretparkfoto's

    De laatste twee foto's die ik mij kan herinneren die ik kocht waren een van Gold Rush die naar je mailadres werd verstuurd en dat was als ik mij niet vergis heel goedkoop (ik dacht 2 euro?). De andere was in 2014 in Bellewaerde een foto op Bengal Rapid River, die je aan een automaat kon kopen voor 4 euro. Aangezien we daar met 5 opstonden was die prijs ook niks natuurlijk.

    Tegenwoordig is de automaat bij die laatste weer weg en is het bemande fotostandje weer open, maar in een verbouwde versie zonder personeel, en kosten foto's 7 euro. 4 euro vond ik goed, 7 is toch alweer wat aan de hoge kant... Plus je kon je foto niet bekijken voordat je geld had ingeworpen.

    Aan die fotografen aan de ingang stoor ik mij niet bepaald, vanwaar de haat mensen? Ik loop er meestal ook omheen, maar als ze echt opdringerig zijn, tja, so be it, en dan ga ik hem op het eind van de dag sowieso bekijken als hij afgeprint is.

    @Ignace, je doet me aan een ander goed punt denken - van Thunder Loop had ik graag ook een foto gekocht van mijn laatste rit, maar in Slagharen hebben ze de gewoonte om op de foto's zo'n verschrikkelijk lelijk kader te photoshoppen, bij Thunder Loop in de vorm van de looping. Dan hoefde het voor mij niet meer. Bij Gold Rush is het beperkt tot een rand die slechts 1 cm van de boord inneemt, maar bv ook bij Ripsaw Falls staat er zo'n erg cartoonesk kader omheen. Zo'n foto's koop ik ook niet. Die van Bengal Rapid River in Bellewaerde had ik ook niet gekocht als het een bewerkte foto was, ik vind de zuivere foto het mooist.

    Nog een grappige anekdote: foto's in het donker zijn ook altijd mooi. In Walibi wou ik op de fandag ook een foto kopen, we dachten aan de weerwolf maar er was een computerstoring in het systeem zei de operator. De nieuwe foto's kwamen niet meer op het scherm, en de operator stond er maar een beetje groen bij te lachen. Wanneer we een uur later nog eens passeerden en op het scherm keken of het alweer werkte, stonden er nu zelfs geen oude foto's meer maar alleen maar windows alerts. De operator moest alleen nog maar meer lachen toen hij zag dat wij lachend vaststelden dat we die dag niet meer op een foto moesten rekenen.
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 12-11-17 om 14:49.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •