X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 13 van de 15 EersteEerste ... 31112131415 LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 281

Onderwerp: Pretpark raadsels

  1. #241

    Re: Pretpark raadsels

    Nee. Maar (letterlijk) wel héél kortbij!

  2. #242

    Re: Pretpark raadsels

    Rita - Alton Towers - Intamin

  3. #243

    Re: Pretpark raadsels

    Correct! Santé

  4. #244

    Re: Pretpark raadsels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Correct! Santé
    Die extra hint begrijp ik totaal niet...

  5. #245

    Re: Pretpark raadsels

    Zatte Rita van VTM-feuilleton, niet?
    (schaap) van "Familie"

  6. #246

    Re: Pretpark raadsels

    Inderdaad. Rita, is zowat het zwarte schaap van de familie Van den Bossche en staat vooral bekend voor haar drankgebruik.

  7. #247

    Re: Pretpark raadsels

    Ik was in mijn korte leven zeer bekend om mijn G-krachten, die je verder dan de sterren en de maan liet zien ...

  8. #248

    Re: Pretpark raadsels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik was in mijn korte leven zeer bekend om mijn G-krachten, die je verder dan de sterren en de maan liet zien ...
    Moonsault Scramble - Meisho - Fuyi-Q?

  9. #249

    Re: Pretpark raadsels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Moonsault Scramble - Meisho - Fuyi-Q?
    Exactly

  10. #250

    Re: Pretpark raadsels

    Ik heb op 2 plaatsen in 1 staat gespot.
    Wild ben ik al jaren niet meer,
    Maar ik ging meer en meer op in de natuur.
    Ook mijn naaste buren ondergingen hetzelfde lot
    Uiteindelijk was ik tegen lente 2013 volledig weg.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 11-02-18 om 22:26.

  11. #251

    Re: Pretpark raadsels

    Volgens de meest juiste inschattingen ben ik de eerste keer geopend samen met de rollercoaster op expo 58, de tweede keer was dat samen met eerste ek voetbal in België

  12. #252

    Re: Pretpark raadsels

    Gok:
    'Monorail Éclair' - Brussel Expo: 1958 (constructeur mij niet gekend)
    aka
    'Flash' - State Fair of Texas: 1972 (EK in België!) - 1979
    Over een eventuele afbraak anno 2013 vind ik niks, dus mogelijk is m'n gok fout.

    Interessant weetje over de houten wilde (!) muis 'Souris Folle' in Brussel: Walt Disney himself was zo onder de indruk dat hij de plannen voor deze coaster had gekocht: http://www.worldfairs.info/expopavil...avillon_id=266

    Ook lezenswaardig, helaas achterhaald door een recente maatregel in Blackpool: http://themeparkfreaks.eu/2018/01/un...58-in-brussel/

  13. #253

    Re: Pretpark raadsels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Gok:
    'Monorail Éclair' - Brussel Expo: 1958 (constructeur mij niet gekend)
    aka
    'Flash' - State Fair of Texas: 1972 (EK in België!) - 1979
    Over een eventuele afbraak anno 2013 vind ik niks, dus mogelijk is m'n gok fout.

    Interessant weetje over de houten wilde (!) muis 'Souris Folle' in Brussel: Walt Disney himself was zo onder de indruk dat hij de plannen voor deze coaster had gekocht: http://www.worldfairs.info/expopavil...avillon_id=266

    Ook lezenswaardig, helaas achterhaald door een recente maatregel in Blackpool: http://themeparkfreaks.eu/2018/01/un...58-in-brussel/
    Neen, deze zoek ik niet, al zijn alle data wel correct, ook die van de sluiting. De hint over wild komt ook terug in je antwoord, de hint van de natuur mag je letterlijk nemen

  14. #254

    Re: Pretpark raadsels

    Mijn naaste buren waren van hout, ik was echter van staal

  15. #255

    Re: Pretpark raadsels

    De beide parken waar ik stond waren gelegen aan een meer, een daarvan was zelfs ooit eigendom van Premier Parks, maar CedarFair heeft het park gesloten
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 17-02-18 om 17:33.

  16. #256

    Re: Pretpark raadsels

    Wild Mouse- Geauga Lake & Wildwater Kingdom en momenteel Wild Mouse-Chippewa Lake Park. https://rcdb.com/694.htm

  17. #257

    Re: Pretpark raadsels

    Ik geraak er niet uit, op het 'naaste buren van hout, ik van staal' gedeelte. Het park dat eigendom was van Premier Parks en later gesloten is door Cedar Fair is Geauga Lake, en lag aan een meer zoals de naam het zegt. Zoals ik al zei, uit die eerste tip geraak ik echt niet uit. Dus dan maar een gokje: Wild Mouse - Chippewa Lake Park?

    Enigste coaster van Geauga Lake die verhuisd naar een park die echt aan een meer ligt (en dus een park dat een meer heeft). Het park is ondertussen ook niet meer operationeel, wat verklaart waarom je 'beide parken waar ik stond' gebruikt, dat geeft toch aan dat al zeker de coaster niet meer in werking is.

  18. #258

    Re: Pretpark raadsels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Wild Mouse- Geauga Lake & Wildwater Kingdom en momenteel Wild Mouse-Chippewa Lake Park. https://rcdb.com/694.htm
    Correct

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik geraak er niet uit, op het 'naaste buren van hout, ik van staal' gedeelte. Het park dat eigendom was van Premier Parks en later gesloten is door Cedar Fair is Geauga Lake, en lag aan een meer zoals de naam het zegt. Zoals ik al zei, uit die eerste tip geraak ik echt niet uit. Dus dan maar een gokje: Wild Mouse - Chippewa Lake Park?

    Enigste coaster van Geauga Lake die verhuisd naar een park die echt aan een meer ligt (en dus een park dat een meer heeft). Het park is ondertussen ook niet meer operationeel, wat verklaart waarom je 'beide parken waar ik stond' gebruikt, dat geeft toch aan dat al zeker de coaster niet meer in werking is.
    De twee banen die ook in Chippewa staan/stonden waren achtbanen waar serieus wat hout door gegroeid was in de tijd dat ze stonden te verkommeren, al was er wel eentje van staal. Iets te moeilijk precies...
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 17-02-18 om 22:47.

  19. 17-02-18, 22:46

    Reden
    dubbelpost

  20. #259

    Re: Pretpark raadsels

    Nielsje laat op zich wachten, ik kaap stiekem zijn beurt:

    Ik ben een vliegend beestje, je vind me niet meer op een Belgische achtbaan terug;
    Wel in een tunnel in een nabij buitenlands pretpark, als je dobbert op je rug.
    Wie ben ik?

  21. #260

    Re: Pretpark raadsels

    Ik denk dat we de Vleermuis al eens gehad hebben (decoreert nu in Tikibad) in dit topic.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •