X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 15 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 281

Onderwerp: Pretpark raadsels

  1. #101

    Re: Pretpark raadsels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Vertigo - zoomarine
    Correct!!

    De baan heeft al op vele plaatsen gestaan, dus al vele kleurtjes gehad, maar ook de voorkant kreeg een facelift en werd voorzien van een locomotief-uiterlijk.
    Vertigo is een vorm van duizeligheid, dus niet zo aangenaam.
    En hij staat in een marine-park

  2. #102

    Re: Pretpark raadsels

    Ik ben niet Colorado adventure, maar we delen een concept.
    Ik ben langer dan ik ooit was.
    Ik sta niet bekend om mijn gebrek aan knikken.
    Rond mij is er de afgelopen jaren heel wat gebouwd geweest, en het einde is nog niet in zicht.

  3. #103

    Re: Pretpark raadsels

    Runaway Mine Train - Six Flags Over Texas - Arrow Dynamics
    Destijds aangepast en ingekort geweest voor de komst van Mr. Freeze.

  4. #104

    Re: Pretpark raadsels

    Ultimate - Robert Stavely - Lightwater Valley?

  5. #105

    Re: Pretpark raadsels

    Tweemaal mis, we zoeken het zeker niet té ver zoals Etwien lijkt te denken . Als je de vraag goed leest zie je ook dat we een baan zoeken die langer is geworden, niet korter .

    Naar jou redenering ben ik wel benieuwd Michiel: het is niet de baan die we zoeken, maar jou kennende heb je wel een goede verklaring voor je gok.

  6. #106

    Re: Pretpark raadsels

    Ik heb Ultimate leren kennen via RCT. Scenario Katie's Dreamworld heeft deze baan en ik breidde deze altijd uit met vele extra stukken. Of hoe fictie even realiteit werd blijkbaar

    Zou het eventueel Big Dipper - John Miller - Blackpool Pleasure Beach kunnen zijn?

  7. #107

    Re: Pretpark raadsels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik heb Ultimate leren kennen via RCT. Scenario Katie's Dreamworld heeft deze baan en ik breidde deze altijd uit met vele extra stukken. Of hoe fictie even realiteit werd blijkbaar

    Zou het eventueel Big Dipper - John Miller - Blackpool Pleasure Beach kunnen zijn?
    Nope, die voldoet niet aan de eerste hint in de zin dat ik het bedoel tenminste . Ik had eigenlijk verwacht dat het simpeler ging zijn!

    Morgen geef ik een hint, misschien dat het ook nog zonder lukt!

  8. #108

    Re: Pretpark raadsels

    Diablo - Arrow - PortAventura?
    -deelt een concept
    -voelt alleszins lang aan
    -er zit gegarandeerd een hoekige banking in
    -het park is in volle expansiemodus

    Mammut heb ik ook overwogen, maar dat thema bleek bij nader inzien zo onderkoeld, dat het onmogelijk een concept kon delen met colorado adventure. Nu ik erover nadenk... Misschien is het concept gewoon 3 lifthills. In dat geval is Temple of the Nighthawk zelfs een optie!

    Maar nu ben ik meerdere antwoorden in één post aan het zetten en dat mag niet. Neem maar de laatste: dat was de recentste ingeving en ook de enige die echt langer dan ooit is.

  9. #109

    Re: Pretpark raadsels

    Mis met het delen van een concept bedoel ik dat we een mijntrein zoeken. De constructies rond de coaster zijn ook echt rond/onder de achtbaan, niet verder in het park zoals El Diablo.

  10. #110

    Re: Pretpark raadsels

    Misschien wat ver gezocht maar je weet nooit... Calamity Mine in Walibi Belgium?

    - Noemde origineel Colorado maar nu Calamity Mine, de naam is dus langer geworden
    - Mijntrein
    - Onlangs is daar Pulsar bijgezet en met het masterplan komen er heel wat nieuwe zaken in de buurt erbij
    - Gebouwd door Vekoma, constructeur die berucht is voor knikken in hun (oudere) banen

  11. #111

    Re: Pretpark raadsels

    Nope, we zoeken een coaster die letterlijk extra track heeft gekregen en waar zelfs onder en door gebouwd word, dus niet enkele (honderden) meters verder . Ik weet zeker dat de meesten de baan wel kennen en dat ook velen hem gedaan hebben! Het park staat ook in de gids BTW.

  12. #112

    Re: Pretpark raadsels

    Mine train in Slagharen? Die ligt aan de inkom, en daar verandert binnenkort één en ander...

  13. #113

    Re: Pretpark raadsels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Mine train in Slagharen? Die ligt aan de inkom, en daar verandert binnenkort één en ander...
    Maar die is niet langer gemaakt en heeft niet bepaald foute knikken zitten.

  14. #114

    Re: Pretpark raadsels

    Grand Canyon - Fraispertuis City ?

  15. #115

    Re: Pretpark raadsels

    Dus het is een Mine train, de track is verlengd, er zitten knikken in, er wordt veel gebouwd en in het park waar hij staat en hij staat in Europa? Ik vind geen enkele achtbaan die aan deze criteria voldoet.
    Kun je nog een tip geven?

  16. #116

    Re: Pretpark raadsels

    Ik ook niet. Jet Line van Grona Lund zijn first drop is wel aangepast, om minder steil en langer te worden. Daar wordt letterlijk onder en boven gebouwd maar is geen mijntrein. Ik raak er echt niet uit.

  17. #117

    Re: Pretpark raadsels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Grand Canyon - Fraispertuis City ?
    Klopt als een bus! De baan heeft een extra helix gekregen, het is een mijntrein, de darkride waarrond/waarover hij ging word momenteel verbouwd (Golden driller staat er ook vlak naast sinds vorig jaar) en er zitten massa's foute knikken in. Aan jou de volgende!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Dus het is een Mine train, de track is verlengd, er zitten knikken in, er wordt veel gebouwd en in het park waar hij staat en hij staat in Europa? Ik vind geen enkele achtbaan die aan deze criteria voldoet.

    De verklaring heb je nu, volgende keer beter !

  18. #118

    Re: Pretpark raadsels

    Nu dat je het zegt is het eigenlijk wel logisch. Ik twijfelde nog als dit wel een minetrain was, dus heb geen verdere info gezocht.

  19. #119

    Re: Pretpark raadsels

    Volgende opdracht:

    Bij mijn opening was ik een first van deze bouwer. Voorlopig ben ik ook nog uniek door dit gegeven.
    Van al mijn broertjes en zusjes, ben ik diegene met de kortste treinen. Dus ja, ik ben een coaster.
    Op mijn reis door de bomen kruis ik tweemaal een andere topper.
    De meeste zullen mijn naam linken aan een televisieserie uit de jaren 60, die tegen de jaren 90 een cultstatus kreeg. Echter heb ik hier niets mee te maken.

  20. #120

    Re: Pretpark raadsels

    Thunderbird-Holiday World?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •