X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 34
  1. #1

    Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Dit jaar een nieuwe winteractiviteit in de Leuvense binnenstad: Ladeuze On Ice! De traditionele kerstmarkt wordt dit jaar uitgebreid tot een heus evenement met o.a. een Beiers kerstdorp, een schaatspiste, een reuzenrad en een ijsglijbaan. Het is overigens de eerste keer sinds ongeveer twintig jaar dat er een reuzenrad naar Leuven komt. Meer info via deze websites:

    https://www.ladeuzeonice.be/
    https://www.leuven.be/ladeuze-on-ice

    Ladeuze On Ice vindt plaats vanaf 7 december tot en met 25 december. Als inwoner van Heverlee ben ik zeker van plan om hier naartoe te gaan, vooral omdat mijn laatste rit in een reuzenrad als uit mijn lagereschooltijd dateert en ik als postbode in het Leuvense mijn werkterrein weleens in panorama wil bewonderen

    Zijn er nog mensen die interesse hebben om dit te bezoeken? Ik heb nog nooit forumleden in het echt gezien en zou het dus eigenlijk wel jammer vinden moesten we elkaar domweg mislopen.
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Ik heb hier wel interesse voor

    Le Sapin Magique heb ik vorig jaar nog in Gent gezien dacht ik. Ofwel was het in Brussel

  3. #3

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Een datum vastprikken is voor mij altijd moeilijk, maar op zich wil ik het wel proberen... Als er voor een zondag gekozen word is de kans groot dat ik ook kan afkomen.

  4. #4

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Bij mij is het hetzelfde als bij Ignace, ik heb op zich wel interesse, maar met een datum ga ik nu nog niet afkomen, want de kans is reëel dat er nog wat tussenkomt
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #5

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    als ik thuis ben, zit de kans er ook wel in datk afkom. Dan wel met het openbaar vervoer dus zal moeten op tijd een treintje terug hebben

  6. #6

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Bedankt voor de interesse

    Simon gaf eerder al aan dat hij het weekend verkiest en Ignace heeft een voorkeur voor zondag. Dan zou het 10 december of 17 december kunnen worden (24/12 ligt voor iedereen moeilijk, denk ik). Zelf heb ik niet zo'n volle agenda, dus wat mij betreft is een andere datum ook goed.

    De datum hoeft zeker nu nog niet definitief gekozen te worden (ik ben dit weekend trouwens weg naar een vakantiehuisje zonder internet). Maar ik denk dat 10/12 en 17/12 de meest realistische opties zijn
    Once you sit back, you never go back.

  7. #7

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    9-10 zit ik in Winterwonderland london.

  8. #8

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Mijn voorkeur gaat dan eerder uit naar 10/12 dan 17/12, tenzij het 17/12 laat in de namiddag afspreken wordt. Op 16/12 trouwt mijn stiefbroer

  9. #9

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Dan stel ik voor dat we afspreken op zondag 10 december (tenzij iemand echt liever 17/12 wil).
    Wie komt er allemaal? En hoe laat komen we samen?
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 20-11-17 om 15:09.
    Once you sit back, you never go back.

  10. #10

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Ik heb die dag helaas een trip gepland, dus ga er dan niet kunnen bij zijn. Anders was ik graag meegekomen!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  11. #11

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Simon had al vrij vroeg gezegd dat hij graag wil komen, dus hem zou ik er wel bij willen. Maar voor Simon kan het blijkbaar ook op 17/12 als we laat genoeg in de namiddag afspreken. Die datum komt mij eigenlijk ook iets beter uit dan 10/12.

    Dus voor mij is 17/12 laat in de namiddag of 's avonds zeker ook goed als dat voor jullie beter past!
    Once you sit back, you never go back.

  12. #12

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Simon had al vrij vroeg gezegd dat hij graag wil komen, dus hem zou ik er wel bij willen. Maar voor Simon kan het blijkbaar ook op 17/12 als we laat genoeg in de namiddag afspreken. Die datum komt mij eigenlijk ook iets beter uit dan 10/12.

    Dus voor mij is 17/12 laat in de namiddag of 's avonds zeker ook goed als dat voor jullie beter past!
    Voor mij past op 17/12 wel beter, uur maakt me niet uit, laat maar weten!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  13. #13

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Na overleg met Simon via PM kunnen we de dag nu definitief vastleggen: Zondag 17 december!

    Simon heeft me gevraagd om laat in de namiddag of 's avonds af te spreken. Welk uur stellen jullie voor?
    Once you sit back, you never go back.

  14. #14

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Na overleg met Simon via PM kunnen we de dag nu definitief vastleggen: Zondag 17 december!

    Simon heeft me gevraagd om laat in de namiddag of 's avonds af te spreken. Welk uur stellen jullie voor?
    Voor mij maakt het niet uit. Omdat iemand het eerste voorstel moet doen, 18-19u?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  15. #15

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    18u00 is goed voor mij!
    Simon?
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 24-11-17 om 16:04.
    Once you sit back, you never go back.

  16. #16

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    18u00 is goed voor mij!
    Simon?
    Moet wel lukken, maar weet niet hoe lang ik er zal kunnen blijven. 17u mag eventueel ook hoor

  17. #17

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Omdat Simon zegt dat hij niet tot heel laat kan blijven en ik de volgende dag ook vroeg moet opstaan, stel ik voor:

    zondag 17 september 2017
    17u00

    Is dat voor iedereen OK?

    Ik vrees dat het moeilijk zal worden om elkaar te vinden op het drukke Ladeuzeplein ... misschien kunnen we best afspreken in Café Marie-Thérèse (Martelarenplein 1 , vlak bij het treinstation van Leuven). Waarschijnlijk is dat café zondagavond wel open en zoniet wachten we er gewoon voor de deur
    Once you sit back, you never go back.

  18. #18

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Om elkaar wat sneller te vinden en om het wat handiger te maken voor mensen die met het openbare vervoer komen, stel ik voor dat we samenkomen in Café Marie-Thérèse.

    Adres: Martelarenplein 1, 3000 Leuven. Dit is op het grote plein aan het treinstation. Als je met je rug naar het station staat, ligt dit café helemaal aan de linkerkant van het plein (op de hoek van het plein). Opgelet: Het station heeft twee uitgangen en je moet wel degelijk aan de voorkant van het station zijn, niet aan de achterkant! Ik neem aan dat Google Maps dit wel kan verduidelijken

    Normaal gezien zal het café zondagavond 17/12 gewoon open zijn en dan stel ik voor dat we binnen op elkaar wachten. Mocht het café om één of andere reden toch dicht zijn (of volzet) dan wachten we op elkaar buiten voor de deur van het café.

    Vinden jullie het OK als we via PM ook onze GSM-nummers aan elkaar doorgeven? Kan zeer nuttig zijn als we elkaar niet direct vinden
    Once you sit back, you never go back.

  19. #19
    borisvdd
    Guest

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten

    zondag 17 september 2017
    17u00

    Is dat voor iedereen OK?
    Da's goed, dan hebben we nog enkele maanden om het voor te bereiden.

  20. #20

    Re: Event: Ladeuze On Ice (Leuven, 7/12 - 25/12)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Da's goed, dan hebben we nog enkele maanden om het voor te bereiden.
    Hoe ga jij je voorbereiden op september 2017?

    Spreekt voor zich dat het gaat om december...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •